Thursday, February 17, 2011

De reis van het leven...


Zodra we het leven niet meer als een kwelling benaderen zal het ook niet meer als kwelling geopenbaard worden. Het leven is veel meer waardig dan prediken in verdoemenis en prediken van slechtheid en kwaadheid.

Zodra wij mens leren kijken, leren dragen van liefde en leren openstaan voor liefde zal een weg worden opengeslagen voor ons die niet voor mogelijk werd geacht.

Wij mensen hebben een levensles te verkondigen aan elkaar, een les van liefde een les van vedraagzaamheid waarbij NIEMAND uitgezonder is en niemand in een hokje geplaats mag worden wat fout is of slecht aangereikt is.

Een kwade gedachte is de kwelling voor de geest, het openbaren van het zichtsveld is de verijking van de geest, als we kijken naar die tweestrijd in ons menselijk lichaam altijd in oorlog zijnde met onze geest dan pas leren we openstaan voor onvoorwaardelijke liefde waarbij juist delen bovenaan staat.

Wij mensen mogen leren openstaan voor geloftes, leren openstaan voor gezamenlijke liefde gezamenlijk leed alleen dan is het leed te verlichten te verwerken zodra je met elkaar leert praten.

Ik heb jarenlang mijn leven als een les gezien, mijn tanden werden meer en meer stuk voor stuk getrokken omdat ik er geen geld voor had, ik dacht dat ik de pijn weg kon laten halen door naar de tandarts te gaan en weer uit geldgebrek een kies of tand te moeten laten trekken maar niets daarvan was minder waar, ik wist nog steeds niet pijn en lijden om te zetten in geloof en hoop in de toekomst en hoemee ik er om vroeg hoe meer problemen ik op mijn pad kreeg allemaal om op te lossen allemaal om van te leren omdat ik dat diep van binnen had gevraagd.

Een les hoef je niet alleen te doen, een lijdensweg hoef je niet alleen te bewandelen je mag dit samen doen samen met JOU heilige geest JOU belichaming JOU drie eenheid. Een verenigd samenzijn ben jij en ik samen, jou geest maakt mijn geest mijn geest mag jou geest zijn.

Op dit moment mogen we de pijn leren verzachten door samen te werken samen die pijn te verlichten en samen dat rotsblok bovenop de berg te krijgen zoals de mythe ons verteld, in gedachten is de rots namelijk niet zwaar maar is het als de lucht tillend over de grootste bergketen van deze aarde tillend over jou en mijn bewustzijn heen.

Alleen onvoorwaardelijke liefde voor alles wat ademt en leeft kan en zal ervoor zorgen dat ook u eens in uw leven iemand krijgt die zegt, ook jij bent onvoorwaardelijke liefde of ik nu gehandicapt ben of niet, vanuit liefde bestaat geen handicap vanuit de geest bestaat geen limit of gebrek..

Vanuit liefde kan ik alles zijn vanuit liefde heb ik mogen leren alles en iedereen te vergeven ondanks alles wat mij aangedaan is,

heilige vader en moeder, heilige geest, heilige goden ongeacht welke vorm wij ook daaraan willen vormgeven, vergeef het hen die niet hebben kunnen weten, vergeef het hen die niet hebben kunnen zien, vergeef het hen die niet hebben kunnen voelen, alleen dan leer je op te staan in jou eigen leven vanuit liefde te kunnen en mogen kijken naar alles wat op deze aarde en circles of life is en nog word gecreerd.

Alleen liefde en kracht kan gevonden worden zodra je die pijn en dat lijden weet om te zetten in geloof en hoop in de toekomst, dat is het bewustwordingsproces wat van ons allen gevraagd word naar de aanloop naar 2012 toe, naar de aanloop van een volledig nieuwe periode van open bewustzijn en openminded zijn naar alles en iedereen.

Ik ben blij fouten te hebben mogen maken omdat het mij op de weg heeft gebracht die mij nu heeft gemaakt, ondanks mijn onwetendheid, ondanks mijn ongeloof heb ik uiteindelijk toch mogen leren zien en leren luisteren naar mijn ware ik, het wij zijn...

Jij en Ik..dat is de reis in het leven van samen leren en willen zijn..

Mischien is datwel onze grootste "fout" wat wij heden op dit moment maken, wij zijn gezamelijk de heilige geest wij zijn gezamenlijk de aarde, wij zijn gezamenlijk het schitterende lichaam wat zichzelf regelt en geen fouten maakt maar zich elke keer weer hersteld. Mischien is juist dat loslaten van het verschil tussen belichaming en geest wel die levensles die voor ons alles bepalende is dat niets is zonder het al en het al niets is zonder het niets. Alleen dan kan je prediken van geluk en zaligheid alleen dan kan je zien wat liefde voor jou en mijn geest inhoud.

Een voorgeprogrameerd samenzijn zou de levensspil nooit kunnen zijn van ons program des levens.. het concert des levens is jou en mijn samenzijn alleen dan kunnen wij samen een schitterende aarde vormen een gezamenlijke aarde...
e
een wereld vorm je samen, een wereld creer je samen, een wereld kan je alleen vormen als we alle elementen leren samen te voegen tussen het goede en kwade tussen de vader zoon en heilige geest, niet als kwelling te zien maar als ongelooflijk mooie levensles waarbij jij de ander de spiegel van voorspiegelen van datgeen voor jou als waarheid beschikt kan en of mag worden..

Jij bent mijn spiegel laat mij graag de jouwe zijn ondanks mijn fouten ondanks mijn slechte kanten, ik wil leren, ik wil vallen opdat ik weer leer op te staan.. sneller en sneller.. keer op keer weer..


Nkosi sikelela Afrika, God zij met u

http://www.youtube.com/watch?v=V8ab6xDhgbQ&feature=related

In alle liefde groet ik u vanuit onvoorwaardelijke kracht,

Rene van den Brink

Veenendaal