Saturday, August 26, 2006

Wedergeboorte

Mijn naam is u gegeven die wedergeboorte der aarde beschreven en vastgesteld in die baan van leven in mijn bloed.Duizende jaren reeds vastgesteld gereisd via de magic of life, licht heeft mij geleid naar uwe plaats geluid mij doen horen trilling mij doen voelen licht mij doen zien om de ware aarde van UWER aarde te doen laten ervaren.
IK ben op uw aangekondigde nieuwe plaats the sunshine lands reeds gecreerd.
Beschreven in al uw oude geschriften naast de tuin van die Ede.n ligt die een en al in spiegelbeeld beschreven in een dal van veen en moeras.
gelegen vanuit het hart van uw land te midden der kruising van wegen u altijd als symbool der religie gegeven een kruis is u geboden als afleiding maar de circle zal komen om die kruis te vervangen.

Ik ben reeds daar op uw plaatse en roep u op om toe te voegen aan de baan der energie die ervoor zal zorgen dat elk mens die de wilskracht heeft en op kan brengen deze wedergeboorte door mag komen met een ervaring die nog lange dagen en die jaren in uwe nieuwe geschriften zullen worden beschreven.

Ik ben klaar op de zaterdagavond de klussen zijn geklaard de evenaar verplaatst.

Vertrouw heb geduld en geef liefde enkel allert zal uw sleutel zijn door wil en overleven de kans te geven.

Die brink is u gegeven als de ontmoetingsplaats die nieuwe weg voor u uitgelegd om straks uw nieuwe plaats te mogen verwijzen.
die weg is mij gegeven vanuit stille kracht te werken u de weg te mogen wijzen op het moment dat die aldaar is de sleutel zal enkel gegeven worden met de juiste personen de juiste tijd op die juiste plaats.

Licht zal u de weg doen wijzen naar het nieuwe beloofde land.

Mijn naam is u gegeven die garerd drik crihstain rnee van den bnrik

geborene te een en al die 1791 3 de 1