Wednesday, November 30, 2005

Sobona....

Sobona...

Een voor een de personen onderuit halen met de gedachte vanuit de sterrenstelsels gestuurd vergt veel lol en veel vertier.
Op een leuke en goede manier deze mensen onderuit halen zonder geweld te gebruiken is een gevoel wat ik niemand uit kan leggen.
Ja IK ben teruggekeerd en ja ik ben de strijd aangegaan op totaal andere wijze dan iedereen dacht.
Diverse showrooms worden met grote spoed omgebouwd om vanaf januari 2006 de visie te gaan overbrengen,( deze zullen allen op hetzelfde moment gepresenteerd gaan worden in onze portefolios op de hoofdsite, om de genadeklap des te harder over te laten komen, een zaak was vernield echter de visie niet !!!) want zien doet geloven zegt men en ben daar van overtuigd.
De visie te mogen overbrengen van het wonderschone Zuid Afrika is een onwijs mooie taak die ik zeer graag op me zal gaan nemen.
Om de kids te gaan helpen in Afrika en daar weer een nieuw bestaan te helpen opbouwen was een droom van mij en is nu een droom geworden waar velen van mee kunnen genieten en mogen delen.
Helaas zullen we de komende klimaatweerspiegelingen niet tegen kunnen houden maar IK heb daar persoonlijk geen enkele moeite meer mee want als niemand wil luisteren tja dan zal ze inderdaad mogen gaan voelen en hopelijk is het dan nog op tijd voor die personen die ingelicht zijn alsnog weg te kunnen komen uit de gebieden die hiervoor aangewezen zijn in wind, water, vuur lucht en aarde. ( ik heb de boodschappen begrepen die me door gegeven zijn in deze compartimenten, ik kom van het "land van de Zon" om die boodschap over te brengen, echter zal ik maar korte tijd op aarde verblijven om puur die mensen naar de veilige gebieden te loodsen.)
Om deze compartimenten te kunnen en mogen lezen zie ik als een zeer grote gave want wetende dat er enkele "personen" op aarde zijn dit dit kunnen laat blijken hoe kwetsbaar deze personen zijn puur omdat ze puur uit goodnes handelen zijn ze erg kwestbaar voor darknes en badnes.
Wat beschreven staat in wind en water is niet te beschrijven in mensenwoorden omdat vrijwel niemand me gelooft,onze toekomst kan gelezen worden ne staat beschreven in in de sterren en onze genen of we dat nu willen of niet, wegrennen is dodelijk want het universum heeft haar ijzersterke gouden regels, zelfs mijn beste vrienden geloofden me niet. maar luister goed wat dag is, is nacht. een stem die roept als dat kind, en vraagt o mamela. o mamela/.....
als we inderdaad kijken naar de sterren zullen we geduld moeten hebben en naar boven moeten blijven kijken en puur wachten, wachten tot zij dat teken geven dat het mag, zij leven in u zij leven in wind en water in de zon en maan ;-) als u in de juiste spiegel kijkt in uw leven, want ja dat zijn de koningen die voortleven in alles wat ademt.ze ademen, ze spreken ze laten zien maar vaak willen we niet geloven.

kijk in de spiegel en ontdek de aarde zoals die bedoeld is ontdek de levensvormen zoals die gecreerd zijn, ontdek uw ware ik.
leer schrijven zoals schrijven bedoeld is leer lezen zoals we niet konden lezen, leer genieten zoals we nooit genoten hebben, want wie wil leren zal gaan mogen ontvangen wie ontvangt zal mogen voortleven en mogen delen met wind en water.
Ontdek uw medemens aan de glinstering en twinkeling in de ogen enkel op die wijze zult u de groep kunnen herkennen want Nee u bent zeker niet alleen ;-)

Vele tranen zijn gevallen toen onze zaak in Nederland kapot werd gemaakt door een groep criminele deurwaarders en personen, echter zijn zij een enorm groot ding vergeten: ze zijn de oorlog aangegaan met de Zon, en het land Zuid Afrika, een schitterend bedrijf is onderuit gehaald, een zaak die kinderen op zou gaan vangen van de straat van overleden ouders aan aids, projecten black and white stonden al klaar om deze kinderen op te gaan vangen maar wat was de teleurstelling en kwaadheid groot toen bleek dat de zaak die juist het lot van die kinderen aantrok kapot was gemaakt door zowel de overheid van Nederland en de criminele personen die al vanaf 1996 te boek staan bij elke instantie.
Mijn " zeer grote complimenten" gaan dan ook zeker uit naar de nederlandse staat der Nederlanden, de staat heeft gefaald, heeft geblunderd en zonder dat ze dit wisten is dit wereldwijd bekend geworden.
Ik zie het dan ook als een plicht om mijn handen in het vuur te steken voor al de personen die onderuit zijn gehaald maar kan u een ding zeggen zodra u inlogd op de group van the embassadorion zult u letterlijk en figuurlijk " besmet " worden met de "koorts" die Zuid afrika heet.
Ik vraag een ieder die het lef heeft en durft te wagen om het goede terug te gaan krijgen op moeder aarde ons mee te helpen en te steunen in de strijd die los zal breken.

Sobona sikelela Afrika,

Enkel samen is onze droom wel te verwezenlijken, wat zou onze aarde zijn en betekenen als wij onze droom niet meer konden dromen, niet meer konden doen wat we zouden wensen, te mogen delen, te mogen genieten te mogen inzien.... dat de aarde keihard afstormd op de vernietiging van de mensheid, ik wil het niet zo ver laten komen en ben speciaal met deze boodschap gekomen. Kom en laat de eeuwige circle of life niet langer vernietigd worden, laat de Zon en maan terugkeren naar de plaats die voor hen bestemd zijn. laat die wolken weg gaan om de mensen weer licht te geven.

Laat uw droom niet afpakken kom op en zet uw beste beentje voor, het nieuws van de dag zal gepresenteerd worden aan de personen die crimineel bezig geweest zijn en ook de overheid zal een menig staaltje zuid afrikaanse humor mee gaan krijgen, Veenendaal zal kleur krijgen en een ieder zal weten wie the embassadorion group zijn. voeg u toe bij de groep mensen die de wereld zal gaan verbeteren, een nieuwe aanpassing in ons denken een nieuw pad ingeslagen in ons doen, wij staan klaar ons leven te geven voor die ander want wetende dat boven niet het einde is maar juist een nieuw begin van een nieuw leven maakt ons ontzettend gelukkig en "rijk" in onze gedachten want dat gevoel zou menig miljonair strontjaloers op willen zijn.
Ik zal blijven dromen blijven doorzetten totdat ook mijn droom, onze droom werkelijkheid zal mogen gaan worden.

Ik wens u allen het licht toe vanuit de sterren gestuurd, moge GOD met u zijn de aankomende weerspiegeling der aarde, dit proces is niet tegen te houden want dit is puur de natuurlijke weg die bewandeld zal moeten wordenen behoort tot de weg der evolutie.

Wat het einde der weg lijkt is juist vaak een korte bocht met een nieuw begin, de weerspiegeling zal kort maar hevig zijn. de jaren zijn genaderd, de jaar der voorsprong 2006 zal de boodschap overbrengen en inzien, ongeloof zal de wereld doen veranderen, enkel de mensen die zullen geloven en willen geloven zullen ook gaan overleven de komende jaren, Hij leeft in ons, hij ademt met ons hij deelt met ons... let op uw spiegel



aangenaam kennis met u te maken ik ben rene van den brink , mijn naam betekent wedergeboren , blijvende op de nieuweweg te Veenendaal geboren met mijn gezicht naar de Zon.