Saturday, November 26, 2005

dagboek

Noodweer teisterd nog steeds Europa.
zware sneeuwval zorgt overal voor grote problemen, door de enorme sneeuw enweateroverlast zullen straks onze rivieren weer veel te veel water te verwerken krijgen doordta de druk van het water ineens opgevoerd word komt er veel meer spanning te staan op onze dijken omdat ook deze opgehoogd zijn en niet verbreed, dit zal lijden tot extreem gevaarlijke situaties.
Dijken zullen als luciferhoutjes knappen en het water zal als stortvloed over complete woonwijken razen.
dit zijn helaas rampscenarios waar de overheid in Nederland geen rekening mee gehouden heeft maar wel zal gebeuren.
Zoals u overal in de wereld ziet is de aarde zich overal aan het herstellen ten gevolge van de mens, enkel deze week alleen al hebben een de sterfte cijfers de geboortecijfers ingehaald.
wetende waar we mogen gaan geeft een gerust gevoel en zal dan ook oogluikend toe kijken hoe de mens zijn eigen ondergang creert.
Ik ben niet gekomen te prediken maar om te waarschuwen.
de personen die de zak kapot hebben gemaakt zijn met slechte bedoelingen bezig geweest.
Ook mijn naaste familie staat fallacant naast me en zal me ten aller tijde steunen.
Ik wens u en mijn directe naaste medemens veel sterkte toe in de komende weerspiegeling der aarde.
Houd u vooral de waterstanden in de gaten de komende dagen.

Vriendelijke groet verblijf ik met de lach der Zon, Rene van den Brink