Sunday, November 27, 2005

by the way nkosi sikelela afrika, enkel samen is de droom te verwezenlijken.

by the way,

bij deze vraag ik u bij me te voegen op mijn weg van mijn droom om dit onze droom te gaan laten maken.
Ik vraag een alles en iedereen die te maken heeft gehad met de volgende personen contact op te nemen met nader te noemen advocatenkantoor.
Ik zal via advertenties deze personen op positieve wijze onderuit gaan halen en zal daar deze week mee starten.
kijk om u heen want alles wat u ziet is niet hetgeen wat u ziet. leven is anders dan wij willen zien, leven is mooier dan menig mens doorheeft.
micromeganismen die ontspingen tot nieuwe levensvormen, bacterien die nodig zijn leven op aarde mogelijk te maken en onmisbaar zullen zijn.
alles draait om de circle of life die we zullen moeten gaan herstellen maar alleen mogelijk is met uw hulp en steun.
leven bestaat niet uit leven zoals wij dat ingepland hebben, het eeuwige leven is ons simpel bekoren maar de weg was nietr gevonden waar dit gezocht mocht worden, doordat de maja,s inca,s en de farao,s deze gave in het negatieve hebben gebruikt is hun eeuwige leven afgenomen.
eeuwig leven is simpel te vinden als u uw ogen open doet en door heeft dat alles wat om ons heen bestaat eigenlijk een koninkrijk is want ja micha zoals ik jou ook vaak gezegd had bestaat ALLES uit de circle of life en ja leven de koningen van boven in onze directe leefomgeving en zijn ze terug gestuurd naar moeder aarde om de aarde in het positieve terug te gaan laten keren.
de mens is geschapen om te creeren en niet te vernietigen zoals onze aardse grootmachten rondbazuinen deze hebben echter nu een zeer groot probleem de vijf compartimenten of moeder aarde hebben de oorlog verklaard aan deze personen die niet het beste met moeder natuur voor hebben deze zullen allen vernietigd worden.
zoals u kunt lezen in eerdere stukken kan water wind vuur lucht en aarde positieve kracht ingegeven worden door positief hier tegen te handelen, te praten of te denken maar ook omzetten in daden, alleen dan zal de aarde weer terug keren in haar oorspronkelijke balans.
de advertenties die geplaatst zullen gaan worden zullen erg veel stof op doen gaan waaien omdat ik via het nederlands staatsburger-recht MIJN mening vrij mag geven.
echter zal ik niemand in kwaad daglicht zetten puur de mensen allert maken op de handelswijze van de personen die ons bedrijf kapot hebben gemaakt.
Het nieuwe logo op onze hoofdsite staat hiervoor garant de olifant met de heilige buiging het ene been voor respect en de ander voor het allert zijn voor gevaar, de olifant is in het licht gezet van het spiegelbeeld van de zon en de maan.
het fallisement wat uitgeroepen is over onze zaak is een teken van onwetendheid, de staat 4 jaar om hulp vragen en niets te doen geeft overduidelijk aan dat de staat der nederlanden ook niet weet wat te doen met dit soort situaties.
ik heb me voorgenomen niet langer door het negatieve van deze aarde te laten beinvloeden en liefde te geven aan mensen die dat aan willen nemen, te willen delen met mensen die dat willen delen, te willen leren aan mensen die willen leren om dan te weten wat leren is, te willen beseffen aan mensen om te weten wat beseffen is.
terugkeren naar de plaats in de circle of life zal niet alleen kunnen maar wel SAMEN, samen kunnen we deze aarde veranderen in een perfecte lifestyle in perfecte samenhang met moeder natuur want nogmaals in al mijn eerder geschreven stukken gaf ik al aan dat als WIJ NIET VERANDEREN de natuur dit zal doen voor ons en bij deze roep ik u op dit niet zo ver te laten komen, respecteer uw medemens, respecteer en waarder de natuur om u heen want alles wat u ziet is niet hetgeen wat leeft, een koninkrijk is veel meer dan dat wat zichtbaar is.
ik mag gekomen zijn om de medemens hier op aarde tot besef te laten komen en weer te waarderen en respecteren, bouw een nieuwe lifestyle op want die toekomst ligt in uw eigen hand om te gaan overleven of niet.
de circle of life is een der mooiste musicals en films die duidelijk aangeeft iets wat afgenomen is altijd terug zal komen op de plaats waarvoor die bestemd is ongeacht de omstandigheden waarin zij tijden lang hebben moeten leven echter om de hoofdpersoon te vervangen is simpel de vraag meer niet, de testen te doorstaan wat boven elke seconde aan ons word opgelegd begin ik erg leuk te vinden want hoe moeilijk het vaak ook was ik heb nooit maar dan ook nooit mijn geloof in de oppermachten en de sterren verloren.
Ik wist dat ze met me waren en wist dat geloof enkel het medicijn is om te genezen, mar niet zoals wij dat op aarde ingevuld hebben, geloven is vasthouden totdat ook ZIJ de puzzelstukjes in deze chaos op de juiste plaats zullen plaatsen.
eloof is vaa moeilijk aan te nemen omdat hetgeen wat niet zichtbaar is zo moeilijk te bevatten is maar tja hoe lang heeft de mens niet gelooft dat die twinkellights boven enkel vuurvonkjes waren todat we het zagen...

Ik zal mijn lichtbaken uit gaan zetten en de "strijd zal" deze week opgevoerd worden en een ieder die me hierin wil helpen steunen is zeer welkom.
Ik zal enkel met goodnes handelen maar niet terugdeinsen ons licht te gebruiken tegen deze personen die niet het juiste met mijn gave hebben gehad.

ik vraag een ieder die te maken heeft gehad met ; de firma renkema en parnters te veenendaal, dhr pieter renkema, dhr cor bes, dhr wiebe lageveen, dhr victor van beek, dhr van den bruggen van gelijknamig beleids en advies bureau te utrecht, van den peppel boekhoudkantoor, dhr gert hak, bakkerij dikkien, dhr wim van maanen, de sociale diensten te ede en veenendaal, te reageren op dit geschreven stuk want ik weet dat ik niet alleen ben en vele mensen dezelfde gebeurtenissen hebben moeten doormaken door machtsmisbruik door deze personen en belangenverstrengelingen in de gemeenteraden, juist door de verzekeringen en belangrijke documenten van ons stop te zetten bleken we machteloos te zijn maar met het licht van de ZON zal hier nu een eind aan gaan komen.
diverse getuigenverklaringen zijn het directe bewijs dat erg wel degelijk mensen zijn die hun hoofd in het vuur durven te steken zonder dat ze bang zijn voor dit soort mallafide personen.
ik zeg ook nogmaals met klem dat deze site opgemaakt is om mijn mening te geven naar de wereld toe en aangezien ik een nederlands staatburger ben zal me dat niet ontnomen mogen worden.

by te way vraag ik u nu om mee te gaan helpen deze personen stop te zetten en mensenlevens niet langer te ruineren.

Moge het licht op u schijnen en speciaal voor micha zeg ik dit; het is nooit erg waar we vandaan komen jongen maar wel welke weg we inslaan, die weg bestaat uit het eeuwige leven en niet het aardse.

leven is leven zoals leven bestemd is dor te mogen delen met onze medemens, te mogen genieten met onze medemens waar dan ook ter wereld, te mogen beseffen dat een ieder wat op deze aarde leeft van de mier tot het ontstaan van de wolken het recht niet ontnomen mag worden te bestaan.
the circle of life zal worden hersteld met of zonder bijzijn van de mens, ik heb besloten hier erg graag bij te willen zijn, wat doet u.......???

Met vriendelijke groet verblijf ik met de lach der ZON, Rene van den Brink Een en Al the Netherlands.

ps praat niet met de woorden maar zet ze om in de daden.
alles zal goed komen dont worry hakuna matata, ditis niet het eind maar yust the beginning. ;-)

nkosi sikelela afrika