Saturday, November 12, 2005

teleurstelling... en afscheid

dag lieve mensen,

ik schrijf deze boodschap voor degeen die het WIl lezen.
vandaag zaterdag 12 november heb ik de beslissing genomen definitief toe te geven aan de personen die het op me gemunt hebben de afeglopen 4,5 jaar.
Na vele jaren geknokt te hebben, om hulp gesmeekt te hebben maar vooral bij vrienden aangeklopt te hebben om mee te gaan helpen met waarschuwen heb ik de kogel door de kerk geschoten en het aanbod aangenomen defintief uit Nederland te vertrekken.
Er rest mij helaas niets anders als niemand wil luisteren, niemand zijn mond open durft te doen, niemand zich wat aantrekt wat er gaande is en allemaal stuk voor stuk zijn hoofd in het zand steekt.
nu ik besef dat ik er alleen voor sta en ingezien heb dat mensen puur bij je willen zijn als je leuke dingen doet, heb ik in zeer goed overleg met mijn ouders de beslissing genomen elders in het buitenland mijn heil te gaan zoeken.
4,5 knokken tegen mensen die meer macht hebben, meer geld hebben, meer bij politie en overheid voor elkaar krijgen dan een eerlijk persoon heeft mij de ogen doen openen, blijkbaar bestaat het recht in Nederland alleen nog uit geld en elkaar oplichten en door afspraken niet na te komen.
erg vaak mensen opbellen, schrijven, mailen, smsen maar niet reageren omdat ze bang zijn voor hun eigen hachie heeft mij echter een zwaar teleurgesteld gevoel gegeven.
een criminele deurwaarder op je pad krijgen die al vanaf 1996 ongestoord met toekijkend oog van de overheid zijn gang kan gaan heeft mij en mijn ouders erg veel verdriet gedaan maar vooral de personen die de showroom hebben helpen opbouwen op de zandstraat 33 te Veenendaal, echter is deze showroom met grof geweld in elkaar geslagen in september 2004 doordat dhr wim van maanen de huidige wethouder ven de gemeente veenendaal geld heeft aangenomen om mij onderuit te halen en het pand binnen twee dagen vrij te geven, met zeer grof geweld is de zaak kapot geslagen dor de nieuwe eigenaar die voorkwam in de boekhoudstukkenvan het beleids en advies bureau van den bruggen te utrecht wat ons geprobeerd heeft op te lichten, echter heft dot zeer veel stof op doen waaien maar niemand gaf gehoor aan onze hulp oproepen,
door mensen om te kopen krijg je blijkbaar veel meer voor elkaar dan eerlijk te zijn echter geloof ik nog steeds dat de waarheid ooit aan het licht zal komen maar dat het mijn tijd wel zal duren en ik niet als dader gezien wil worden door hetgeen Hun gecreerd hebben, bedreigingen, het kapotslaan van de showroom, het vals opmaken van mijn handtekeningen, het bedreigen van mijn ouders, mij de boete geven doordat ik hoofdverantwoordelijk gesteld ben door dat er fraude in mijn zaak gepleegd is door mijn ex parnter en boekhouders, mijn huis kwijt geraakt en ook mijn persoonlijke bezittingen maar na hulp te vragen bij de overheid nog eens een trap na te krijgen van de overheid en mij een boete op te leggen van ruim 42.000 euro mij als dader aan te wijzen doordat ik een eenmanszaak was en hoofdelijk verantwoordelijk ben gesteld voor hetgeen er in MIJN zaak gebeurde echter de vele bewijzen heeft de rechtbank niet doen inzien van de huidige wet af te stappen, ik heb de belangrijkste papieren met tegenbewijzen op een zeer vertrouwde plaats achter gelaten en weet zeker dat als mij wat overkomt het ware verhaal zeker naar buiten zal komen, ik ben niet bang om bedriegd te worden, om dood te gaan of met mes op de keel dingen te moeten doen omdat ik weet dat goodnes altijd zal overwinnen, de verzekeringen stop zetten van zowel mij en mijn ouders het huis te koop zetten en ook de uitkeringspapieren keer op keer weten te blokeren ook nu weer heeft mij moedeloos doen worden en de keuze en het aanbod in het buitenland een nieuw bestaan op te gaan bouwen heb ik dan ook aangegrepen als bevrijding. een laffaard nee zeker niet ik denk dat ik juist als geen ander gevochten heb eerlijkheid boven alles te laten staan maar de mensen waar ik om hulp heb gesmeekt die zouden zich af moeten vragen of zij niet laf hebben gehandeld door niet mee te willen helpen deze personen een halt toe te roepen.
ik zal dan ook met alles en iedereen het contact verbreken om daar compleet schoon schip te kunnen gaan beginnen. ( uitgezonderd mijn directe naaste familie, echter contact openmen heeft geen nut meer omdat ik hier niet meer op zal reageren en mijn weg nu zal vervolgen en geen vasle beloftes meer aan wil horen.
alle instanties afgelopen te hebben maar overal te horen krijgen dat je niet geholpen kan worden omdat het net niet in hun hokje past of bij hun taak behoort.
en dan nog eens de opmerkingen naar je hoofd te krijgen van het riagg dat je geestelijk niet op orde bent tja ... ook de sociale dienst Nederland zou zich eens af moeten vragen of ze wel juist bezig zijn om mensen als mij op een sociale werkplaats aan het werk te zetten, ik heb groot respect gekregen voor die personen die aldaar werken want ik weet dat ook zei gewoon niet gehoord worden en als "gek" bestempeld worden aar deze mensen zeer pienter zijn maar puur niet op de juiste plaats zijn gezet en kunnen functioneren. de overheid zou zichzelf als gek mogen laten verklaren als zij met de belachelijke ideen komen wietplantages te gaan starten om zo de koffieshops te kunnen gaan bevoraden dit is corruptie eerste klas!
Bij deze wil ik mijn zeer persoonlijke vrienden alsnog bedanken dat zij in mijn leven zijn gestapt ofwel het universum ons op elkaars weg heeft geplaatst om elkaar te helpen echter is de boodschap niet wederzijds begrepen en heeft deze mensen jammer genoeg niet wakker geschud.
Ik maak mij op mijn spullen te pakken en mijn heil elders te zoeken.
ik wens u zeer veel sterkte toe bij de komende weerspiegeling en hoop dat iemand anders de taak op zich zal willen nemen deze immense taak tot werkelijke uitvoering te gaan brengen, tevens hoop ik dat u inziet dat u zich op moet gaan maken voor zeer grote rampen ook in Nederland en hoop dat u op de juiste tijd op de juist plaats bent als het zich voordoet.

vooral micha, ina, sjaak, monique, milaan, ruben,robert en petra, jeanette,bert, nienke, gerard, coby, erwin, rijk, adrie, marco olivia, peter ricky, mr earl easton Jones uit london, mr brian aplin engeland, robert james arnot south africa, the circus zip zap cape town spouth africa ( sorry dat ik helaas mijn droom jullei te kunnen helpen met het huisvestren van de kids van overleden aidsouders niet waar heb kunnen maken, mijn vrienden uit meiringen Zwitserland, mathijs, monica, heidi,maarten, mark enz, maar vooral mijn directe naaste familie wil ik bedanken voor de onwijs goede steun in de afgelopen jaren.

the embassadorion group zal dus NIET opgericht gaan worden om als lichtbaken te gaan functioneren puur omdat IK het vertrouwen niet meer heb in de mensen omdat ze niet in willen zien dat de ernst van de zaak zeer hoge nood is, Nederland staat aan vooravond van immens grote rampen die ik reeds diverse malen voorspeld heb en zeker waren te voorkomen.
echter de grote zware teleurstelling heeft mij doen toegeven aan de personen die het op me gemunt hadden, ik zal plaats maken voor een ander die wel de taak zal kunnen verrichten.

Met vriendelijk groet verblijf ik met de lach der zon, kijkend en vertrouwend op de sterren mij begeleidend die nieuwe weg die ik mag gaan.....

Moge de sterren met u zijn de komende maanden!