Monday, November 07, 2005

waarschuwing fase 3 allert...

Lieve mensen,

op dit moment zult u overal ter wereld zien dat de " hel" losbreekt.
rellen, brandstichtingen protesten die overal ter wereld voor grote conflicten zullen gaan zorgen.
Op dit moment is het erg belangrijk een groot front te gaan vormen van mensen de WEL het goede met moeder aarde voor hebben en die niet op oorlog uit zijn.
Het is van groots staatsbelang dat wij ons kalm houden en niet mee gaan in de massa, niet ons verstand verliezen zoals in Frankrijk, Belgie en Duitsland gaande is.
heb vertrouwen op boven leef met het goede, geef liefde over en zorg dat u allert bent voor het gevaar wat voor de deur staat.
Helaas kan en mag ik niet anders zeggen dat al dit gebeuren uitgelokt word maar vooral aangegrepen word om de ergenis die jaren lang vastzit tot uiting te gaan laten komen.
Naast frankrijk zijn nu ook rellen uitgebroken in Bremen, Berlijn, en ook in Belgie worden op diverse plaatsen rellen gemeld.
Geef het kwade geen kans en zorg dat u niet meegaat met de massa, Ook mij doet dit vreselijk zeer te zien gebeuren wat ik al in mijn dromen zag gebeuren word nu werkelijkheid maar aan ons de taak om daar niet aan toe te geven en vol te gaan houden ook als we het even niet meer weten, om te geloven maar vooral vast te houden dat het universum in al deze chaos orde zal gaan scheppen want helaas zal ook dit nodig zijn om de ogen te gaan openen bij de mensheid waar we eigenlijk mee bezig zijn.
Wees allert want we gaan zware tijden tegemoet.

Ik heb besloten om puur vanuit liefde te handelen en vooral eerlijk te zijn vanaf het eerste moment dat ik met iemand kennis maak en ja soms ben je een klootzak en wil die persoon je niet meer in zijn leven puur omdat je eerlijk bent....
Ook ik vraag me vaak af waarom ik waarom niet hij of zij.
Vaak smeek ik naar boven me weer op te halen omdat ik niet in deze wereld pas, mensen me niet WILLEN begrijpen puur omdat ik waarheid spreek, ik ben niet gekomen om te preken of om respect af te dwingen maar om te waarschuwen meer niet.
Ik hoef niet op een sokkel geplaatst te worden zoals zo velen en dan iedereen voor gaan liegen, nee ik blijf eerlijk tot op het laatste moment van mijn leven.
OOk ik ben er achter gekomen dat mensen die liegen blijkbaar de dingen bereiken die voor andere "onbereikbaar" blijken te zijn maar om dan nog te blijven geloven en vast te houden dat het eenmaal goed zal gaan komen.
Ook ik heb vaak grote moeite met het komen en gaan van mensen in mijn leven, mensen die ik juist erg lief heb maar me niet willen begrijpen omdat het zo ongelooflijk is wat we schrijven en ja ik dacht dat ook in het begin toen ik hierop gewezen werd maar ik maakte de fout die mensen niet meer in mijn leven te willen hebben en nu , nu ik ze terug wil hebben is het vaak te laat want ze zijn ver weg van mij verdwenen verder op hun weg ver van mij.
juist de laatste tijd ben ik gaan beseffen dat gevoel iets is dat je niet kan onderdrukken niet weg kan stoppen want iemand waar je om geeft verdient het respect om te weten dat dit zo is en niet via een omweg later van iemand anders moet gaan horen hoe of wat. enkel eerlijkheid overleeft in deze chaos.
het gebeurt erg vaak dat je mensen moet laten gaan omdat ze je niet willen geloven maar ook ik besef dat later deze mensen weer op mijn pad mogen gaan komen maar dan is het vaak te laat en het kwaad al geschied of ben ik verder gegaan op mijn weg en onbereikbaar geworden.
besef, geduld, liefde, en delen zijn voor mij de toverwoorden die mij gelukkig maken, ik wijk niet meer van mijn weg af omdat ik weet waar hij heen gaat maar moet wel zeggen dat het me onwijs zeer doet mensen weer van mijn pad af te zien gaan puur omdat ik nooit om de waarheid heen draai.

open uw gevoel luister naar uw hart en lees het antwoord maar zorg dat U niet te laat bent om die dingen te kunnen verwezenlijken wat op dat moment voor uw voeten gelegd word want grijp die kans want die herhaalt zich vrijwel nooit meer.
zo ook de komende gebeurtenissen die op stapel staan, voorkomen kan nog steeds maar het gevoel alsof ik voor een imense stuwdam sta die op doorbreken staat en niemand me wil helpen de personen te waarschuwen maakt ook mij erg vaak wanhopig en ook ik doe dan soms stomme dingen en wijk dan eventjes van mijn weg af om daarna weer erg snel in te zien dat alleen de weg van het universum de juiste is. het besef dat die stuwdam niet meer te redden is , is me overduidelijk maar het besef dat juist de mensen achter die stuwdam wel gewaarschuwd kunnen worden door enkel te geloven en vast te houden op de hulp van boven.

Ga terug naar de weg loop niet weg voor gevaren maar ga erop af en los ze op want doen we dat niet dan zal het grootser en deffensiever terug komen als nooit tevoren.

Blijf geloven en vasthouden in dat geloof maar blijf vooral allert voor hetgeen er komen gaat.

Dirk Christians