Sunday, November 20, 2005

Herstel is komende.....

vanuit een andere hoek van Europa zal ik proberen u verder op de hoogte te houden van de weerspiegeling der moeder aarde.

om de 200.000 jaar hersteld de aarde zichzelf door zich compleet te spiegelen.( noord word zuid pool oost word west en dag word nacht ook zal de aarde anders gaan draaien)
dit is nodig om de volledige perfecte balans weer terug te gaan brengen in moeder aarde omdat de mensheid die compleet verziekt heeft.

vele mensen vragen zich af of ik depresief ben of achterlijk en heb alles al naar mijn hoofd gegooid gekregen maar zal toch proberen door te gaan met het uitleggen van de dingen die een missie zijn geworden voor mij om te mogen doen nl, de mensheid de waarschuwing meegeven waar ze mee bezig zijn.
door ons eigenwijze en eenzijdige denken zal ons noodlot onvermijdelijk uitgeroepen worden door dat hetgeen niet aangenomen word wat zichtbaar had moeten zijn.
vele mensen in de history zijn terwijl ze nog leefden voor gek verklaard door alles en iedereen maar ook ik weet mijn tijd komt nog...
einstein werd gek verklaard en zo vele meerdere fylosofen en denkers, ik weet dat ik gekomen ben op de juiste plaats op de juiste tiojd de juiste mensen naar de juiste plaats te mogen gaan dirrigeren, de dingen die komen gaan zijn niet meer te voorkomen puur omdat de menshied dit zelf gecreerd heeft.
wetende dat je van het "land van de ZON " KOMT IS VOOR MIJ AL DE OVERDUIDELIJKE OVERTUIGING DAT DE THEORIEEN UIT HET VERLEDEN TOTAAL NIET OVEREENKOMEN MET DE WAARHEID. de theorie zoals wij die kennen over de farao,s en majs en zo ook alle andere leefovertuigingen en of vormingen door de jaren heen zou een beetje slim persoon op deze aarde aan het denken hebben gezet wat mijn waarschuwingen in zullen houden.
ook in het verleden is naar mij geluisterd omdat ik mag zeggen; ik ben vaker hier geweest.
de symbolen van de theorie van de heilige meetkundes geven daadwerkelijk aan waar ik vandaan kom en om welke reden ik naar die juiste plaats ben gekomen om de mensheid tot besef te laten komen maar overal te horen te krijgen dat hje gek bent depresssief, achterlijk lebiel of te horen krijg dat je nooit de juiste persoon de waarheid zal kunnen laten zien of tastbaar laat maken heeft mij erg diep teleurgesteld maar mijn geloof en hoop voor de toekomst niet opgegeven, ik weet welke weg we mogen gaan met welke personen ik die mocht bewandelen maar als die personen er niet voor open staan te willen geloven houd dat voor mij op en zal stoppen met overtuiging door te geven, de tekenenen zullen spoedig volgen nu om te laten zien dat ik gekomen ben om die antwoorden te geven die een goddelijke leefstyle mogelijk maken maar enkel nadat de weerspeigeling plaats heeft gevonden.
volgende jaar rond deze tijd zal een tweede "oog" de wereld de ogen doen openen, echter zal dan de tijdslimiet niet meer toerijkend zijn dit alles te voorkomen wegrennen is dan nog onze enige optie.
de symbolen driehoek zoals de piramides staan voor de zon de symbolen vierkant zijn voor moeder aarde, de symbolen rond zijn voor GOD bedoeld, aan u de vraag en de suggestie waar ik vandaan kom en door wie ik ben gestuurd.
ik zal blijven dromen en blijven hopen omdat ik weet die kracht te vinden pijn en lijden om te zetten in geloof en hoop in de toekomst.
als u de site,s goed zult lezen zult u snel merken dat ik volledig op de hoogte ben van de veilige gebieden op moeder aarde maar ook doordat ik niet geloofd werd ook in mijn directe leefomgeving heb ik de keus gemaakt dit vanuit een ander land te gaan doen en enkel te gaan toekijken hoe Nederland ten onder zal gaan.


Dirk christians switserland november 2005