Wednesday, November 09, 2005

dagboek 09 november

de voorspelde weerspiegeling die reeds is begonnen zal voor erg veel mensen als een klap bij heldere hemel komen.
veel mensen denken dat dit wel mee zal vallen en hun tijd wel vol zal maken wel helaas fout gedacht. de komende weerspiegelng zal plaatsvinden in zeven complete jaren waarna de aarde weer hersteld al worden.
deze weerspiegeling is hard nodig omdat de mensheid puur ziek is in haar gedachten en door hetgeen er gebeurt juist weer bewust gemaakt gaat worden wat en wie Moeder Natuur eigenlijk werkelijk is en inhoud.
Geen respect te hebben voor moeder natuur en het universum zal grote gevolgen hebben en ook vele " onschuldigen slachtoffers" meetrekken, maar hoe onschuldig zijn we als we allen onze mond dicht houden en denken ach tja laat maar lekker zitten ik word er toch niet beter van tja, ... iemand word aangevallen op straat en mensen kijken puur toe, ingebroken op klaarlichte dag tja zal mijn probleem wel niet zijn. wel echter is en word dit wel degelijk uw eigen grote probleem want hetgeen wat u creert in uw gedachten komt ook tot uiting doordat het toegelaten word en in uw bewustzijn overgebracht word naar andermans denken en geest.
door iemand positief te benaderen ontvangt u ook positieviteit.
hoeveel mensen stoppen er nog om iemand voor te laten gaan die al een tijd staat te wachten om over te steken, hoeveel middelvingers moeten er nog omhoog gaan willen we eindelijke eens gaan luisteren en inzien waar we mee bezig zijn. inderdaad wat we allemaal groots zingen we leven in een vreselijk mooi land, een land wat uniek is in de wereld qua denkwijze, inderdaad vroeger waren we een voorbeeld maar hoe kunnen wij op dit moment een goed voorbeeld zijn als de regerings partijen het tegenovergestelde doen wat de mensen willen, slachtoffers de als dader worden veroordeeld, en tja waarom zou de eigen overheid inderdaad geen wiet gaan telen om zo de drugstoevoer nog eens toe te laten nemen tja ook ik vraag me werkelijk af waar we in hemelsnaam mee bezig zijn hier in nederland maar wie doet in hemelsnaam zijn mond open.... niemand helemaal niemand durft omdat ze bang zijn, bang zijn voor het systeem wel IK NIET, ik durf te schrijven wat ik denk, ik respecteer als een ander dat ook bij mij doet ik waardeer en leer als die ander ook wil leren mar ik vergat nooit een ding ik zal eerst zelf moeten veranderen wil die ander naar me willen luisteren.
kijk eens in de spiegel wat doen we zelf, hoe gaan we zelf met onze medemens om, het is niet de vraag meer; hoelang moet dit nog door gaan? maar hoe lang KAN dit nog door gaan want de mensheid is erg hard op weg voor de eigen zelfvernietiging, wel ik wil het niet zo ver laten komen, IK heb gekozen voor verandering in het goede ik stort me in mensenlevens om ze juist weer een positieve draai te geven maar ja wat doet een mens alleen, ik blijf geloven, ik blijf vasthouden omdat ik zeker weet wat mijn weg is en die wil ik dolgraag delen met mijn medemens maar wat doet u???

ik heb besloten inderdaad dan maar de wereld te willen veranderen en ja as het moet dan maar alleen maar dan is er in ieder geval eentje die de wereld in het goede wil veranderen maar puur de gedachte en wetenschap dat er veel meer mensen als mij zijn geeft mij de kracht pijn en lijden om te mogen zetten in geloof en hoop in de toekomst.
wij als groep zijn erg hard aan het werk onze boodschap tot uitvoer te laten komen in showrooms en vele bedrijfsgebouwen want het gaat niet om mijn visie maar de visie en boodschap van het universum en die is niet te stoppen.