Tuesday, November 22, 2005

terugkeren naar de plaats

ik ben speciaal terug gekomen om korte metten te maken met de dingen die andere aangericht hebben.
ik zal me door niemand meer tegen laten houdne de personen aan te pakken die alles en iedereen kapot proberen te maken al ruim 9 jaar.
Ik zal mijn handne in het vuur steken en ervoor zorgen dat deze personen tot stoppen worden gewaand en wie me daar mee wil helpen is zeer welkom maar zal niet terugdeinsen dit nu alleen op te lossen.
door de overheid de schuld te lkrijgen die met opzet aangericht is door deze mallafide personen is werkelijk te onbeschoft voor woorden.
als niemand me hierbij heeft wilen helpen zal ik dit zelf moeten klaren.
wat ik in de vorige berichten al duidelijk aangaf ben ik teleurgesteld dat vrijwel niemand iets durft te ondernemen tegen deze personen die het leven van honderden andere mensen kapot hebben gemaakt, ik zal hier een stokje voor steken en deze personen compleet tot stoppen wanen.

ik zal dus terug keren naar mijn plaats in de circle of life, ben zeker niet bang om mijn leven hiervoor te moeten geven om het leven van honderden anderen weer dragelijk te maken.
doodgaan is als de verpopping van de rups naar de vlinder, een tijdelijke rustpauze meer niet.
doordat tijdgebrek nu aan de orde gaat komen omdat de start van de weerspiegeling voorspeld staat voor het jaar 2006 en zal eindigen in het jaar 2014 kan ik helaas de tijd niet langer uitstellen om dit te doen, goodnes zal winnen van badnes!!.
voor de mensen die twijfelen aan mijn vehraal kijk gerust terug in de boeken der history en dan zult u erg snel zien dat deze wisseling van de magnetische velden om de 200.000 jaar plaatsvinden en IK heb me een ding voorgenomen ; als lichtbaken te gaan functioneren voor de mensen die WEl willen gaan overleven.

Met vriendelijke groet verblijf ik met de lach der zon,

Rene van den Brink Veenendaal Nederland