Saturday, October 02, 2010

Tijd van openbaringen....


Ik hoop dat u mee mocht kijken in een werkelijk ook voor mij mooie periode waarin de informatie zeer helder doorkomt en ik de informatie dor mocht geven op een zo,n puur mogelijke wijze.

Het verliezen van de rechtzaken en het met opzet manipuleren van de rechtgangen vanuit de tegenpartij neem ik voor lief, het genoegen u te mogen voorzien van een waarheid welke niemand had kunnen voorzien is voor mij vele vele malen meer waard dan het voortzetten van rechtsgangen waarbij enkel word gekeken naar onwaarheden.

Die weegschaal zal voor hen van boven uit gecreerd worden en zal geen waarheid onbedwongen laten omdat elke microscopische druppel water de informatie opslaat en voor gelange tijd vasthoud ook al gaan wij aards dood.


Het genoegen is aan mijner zijde te mogen meedelen dat voortijdig de informatie binnen zal mogen komen omtrent de shift en zijn logica. Het ontdekken dat ook de ogen van stormen aan dieren verbonden zijn is ook voor ons nieuw en vergt alle focus.

Wij hopen dat ook u meegeniet hoe wonderschoon de heilige graal in elkaar steekt maar nog mooier hoe WIJ als mens zelf de enige heilige graal zijn waarin alles gecreerd is en word nagestreefd..

Ik hoop dat met u samen deze database tot een succes mag komen en velen met u de waarheid mogen inzien dat niemand goed of slecht is maar dat alles onderheven is aan kosmische energie en volgorden..

Ook ik ben slechts een doorgeefluik van de waarheid en de energie die u toebehoord...

In alle bescheidenheid ben ik u dienende,



Liefdevolle groet,

Rene van den Brink