Saturday, October 01, 2005

nieuws van de dag 22 september

Uit de volgende reacties is erg duidelijk te lezen en uit op te maken dat Nederland onder enorme spanning is komen te staan.
We zullen op geen enkele manier een reactie vanuit haat gestuurd of kwaadheid opgemaakt goed keuren.
Maar willen u puur via deze site,s een spiegel voorhouden zodat hopelijk ook u begint bij een vernieuwde lifestyle die vooral uzelf treft, want erg simpel op het moment dat u aardig voor anderen bent zult u zeker zien dat vrijwel iedereen hierop zal reageren en u die goedheid terug zal ontvangen waar u zolang op heeft gewacht.
Een lifestyle veranderen begint in eerste instantie bij uzelf thuis in uw eigen leefomgeving, enkel vanuit daar de start te maken zal u een poging tot vernieuwen van uw lifestyle kans van overleven mogelijkheid geven.
Nogmaals wil ik u met klem meedelen dat wij als groep totaal onafhankelijk kijken naar het nieuws en weten waar we heen gaan in de toekomst enkel daardat we op aan andere wijze naar het nieuws kijken.
Niemand hoeft hier de schuld te krijgen alles wat op deze aarde is gecreerd hebben WIJ gecreerd, en juist darom zullen WIJ er ook voor moeten gaan zorgen dat Wij weer in perfectie harmony kunnen gaan leven met Moeder Natuur om haar ook dat WIJ gevoel weer te durven laten voelen zien, en te mogen delen.
De reactie vanuit Kenya van Arno Verboom is mischien wat overtrokken en te agressief van aard maar een ding respecteren wij zeker van hem, hij trekt zijn mond tenminste open en laat merken dat hij het niet eens is maar stuurt op de juiste personen aan die daarvoor aan te spreken zijn.
Onze conclusie; SCHULDIG VERKLAARD; DE TOTALE BEVOLKING VAN NEDERLAND DOORDAT ZIJ NIET DE SCHULD OP ZICH DURFT TE NEMEN OM IN TE ZIEN DAT DE HELE AANGERICHTE ROTZOOI HIER PUUR GESCHAPEN IS OMDAT WIJ DAT TOEGELATEN HEBBEN. NU AAN ONS DE KEUS DIE VERANTWOORDING OP ONS TE NEMEN EN WERELDWIJD TE LATEN ZIEN DAT OOK WIJ WEER ALS NEDERLANDERS EEN VOORBEELD KUNNEN EN MOGEN ZIJN VOOR DE TOTALE WERELDBEVOLKING.
BIJ DEZE BIED IK U: DE TOTALE NEDERLANDSE BEVOLKING MIJN OPRECHTE EXCUSES AAN VOOR HET NIET TIJDIG INGRIJPEN BIJ HET ONTSTAAN VAN DIE "ROTZOOI" door mij als persoon mens aangericht.
IK ZAL HIERVOOR MIJN VERANTWOORDING DRAGEN EN RECHT VANUIT MIJN HART U PROBEREN DIE SPIEGEL VOOR TE HOUDEN ZO OOK DAT MET MIJ GEBEURT IS DE AFGELOPEN JAREN.

MIJN OPRECHTE EXCUSES AANGEBODEN AAN DE GEHELE NEDERLANDSE BEVOLKING.