Thursday, October 27, 2005

Condoleances 2

Ook willen wij de condoleances overbrengen naar de naaste familie kennissen en vele vrienden van dhr Teunis Dirksen.

Ik mocht nog afscheid nemen voordat ik wegging naar zwitserland maar toen had u het al door de reis was geboekt en de tijd was aangebroken om afscheid te nemen van dit aardse.

Lieve ome teus ook met u is een geliefd persoon heengegaan maar ook u wensen we veel sterkte toe in het vervolgen van de weg naar het licht.
Om te weten dat ook wij elkaar weer gaan zien boven is een enorm vredevolle gedachte maar tpoch altijd is een aards afscheid ook vandaag weer erg moeilijk te aanvaarden.
Wij wensen tante Inge en haar naaste familie en kennissen zeer vel sterkte toe bij de verwerking van dit verlies.

En als je dood bent huil ik niet,
je bent niet echt weg moet je weten
Een leegte die je achterliet.
Je bent pas weg als wij je zijn vergeten......


in memory Teunis Dirksen 1920 - 2005

Zelfs al ga ik door het dieptste dal der duisternis ik heb geen vrees,
ik vrees geen kwaad want Zij zijn bij mij.
door te weten waar ik heen mag gaan vertroost mij..

The Embassadorion group