Saturday, October 01, 2005

Nieuws van de dag 1 October 2005

Reactie vanuit Kenya en andere landen die ons ook in de gaten houden dit is blijkbaar het beeld wat de mensen in het buitenland hebben op dit moment van ons Nederlanders hebben in welke ik u graag wilde laten lezen;


rover, ga toch eens werken voor je geld, ipv te protesteren, verhoudingen kapot maken, etc. op de kosten van de maatschappij!! we hebben het helemaal gehad met jullie, rover, stelletje hufters! als er een technische storing is, denk je dan echt met jullie hufterige koppen, dat de n.s. dit expres doen???!!!!!!! de n.s. heeft wel wat anders te doen. zeik niet zo. ga lekker fietsen of lopen dan, als je alles zo beter weet. oprotten rover!!!!!! het wordt tijd dat er een wet komt die bepaald dat criminele organisaties zoals rover verbied!

Arno Verboom, Kenya.
( compliments voor de opmerkingen want dit bedoelen wij met je mond opentrekken tegen de juiste personen en niet de mensen die gedupeerd zijn.)

Wat zijn Nederlanders (ROVER VOOROP) toch een zeikerds!!! Ik was vorige week in NL en verbaasde me over hoe efficient de NS werkt; van de 5 of 6 ritjes in 2 dagen geen enkel probleem. Wil je betere service / kwaliteit? Eerste klas kaartje KOPEN. Vrij normaal dat ze boetes willen voor mensen zonder kaartje.

Rogiero, Asia

(kunnen er ook geen mensen ingehuurd worden je die service aan te bieden die ( compliments voor de opmerking want inderdaad als je beter service wilt zul je er erg simpel voor moeten betalen want anders nodig is.)

Is dat wel zo wat rover zegt? Als ik op een station aankom en er rijden helemaal geen treinen, maar ik heb wel een kaart voor ik weet niet hoelang, dan moet ik toch zelf zorgen dat ik thuis kom? En al zou dat met een taxi moeten, dan kan ik de kosten toch niet verhalen? Zit ik in de trein en die doet het niet dan hebben ze mij wel naar het bestemmingstation te brengen. Want ik had al een kaartje voor die rit. Ik denk dat je wel schappelijk moet blijven. Geen enkele techniek is feilloos, er kunnen altijd storingen optreden. Overmacht heet zoiets..

Ook dit artikel komt van een meereizende klant van op dat moment NS ook hier de complimenten voor de opmerking, zoals u ziet zoijn wij niet de enige die zich hieraan storen.


Reizers vereniging "ROVER" en ook U Telegraaf scheppen er blijkbaar een waar genoegen in om dit soort leedvermaak te spuien.
H.STEL, St Sulpice & Cameyrac Frankrijk


Mooi staaltje mediamanipulatie van Rover. "De" NS bestaat helemaal niet meer. De infrastructuur valt voor 100% onder de verantwoordelijkeid van minister Peijs. De reizigerstreinen vallen onder NS reizigers, een zelfstandig bedrijf dat geen enkele zeggenschap (meer) heeft over de Infrastructuur. In het persbericht legt Rover de verantwoordelijkheid niet waar hij hoort te liggen: bij de minister. Drie keer raden door wie Rover wordt gesubsidiƫerd....
Gert Klein, Ede

za 1/10, 10:07
Hiermee komt aan het licht, hoe stom het is geweest om de N.S. in stukken te verdelen Men had reeds de ervaring van de Engelse spoorwegen. Met de energie voorziening gaat het dezelfde kant op, gezien de ervaringen in de V.S.
G,H.Voorloop, Grootebroek.
za 1/10, 10:08


ik heb juist gisteren nog een aanbieding van de NS gekregen dat mij in de gelegenheid stelt om voor een luttel bedrag van slechts 40 euro een heel jaar tegen gereduceerd tarief mag meegenieten van alle vertragingen, ontsporingen, stakingen, en de rest van het buiten gebeuren. BRAVO NS GOED GEDAAN JOCHIE, NU ALLEEN NOG IETS VERZINNEN VOOR MIJN ROLSTOEL.
emanuelspek5@msn.com, Amsterdam
za 1/10, 10:13 (tja Emanuel wel eens bij nagedacht dat een enkel kaartje al bijna meer kost dan de Ns jou een kaartje voor het hele jaar aanbied wij hebben daar erg simpel woord voor; Ondankbaar persoon sorry niet waarderen wat je aangeboden krijgt.)

Mensen, zijn jullie allemaal zo dom. Wie heeft deze storing nou echt veroorzaakt??? Niet de NS toch, maar PRORAIL!!!!!!!!!!!!
anoniem, rotterdam

Stelletjes zeikerds zijn jullie, het is niet de schuld van NS maar van ProRail. Eerst weten waarom jullie janken dan pas oordelen. Beste stuurlui staan aan wal.
NS'er, Utrecht
za 1/10, 10:20
Dit zijn enkele reacties vanuit diverse nieuwsrichtingen gehaald en zoals u ziet spuoien we blijkbaar op de verkeerde personen maar hopen dat u inziet dat spuien geen oplossing bied maar een oplossing zoeken zullen we samen moeten doen en niet door de grote manipulateurs zoals de telegraaf rover enz mee laten trekken want die schrijven de ene dag dit terwijl ze de volgende dag weer averechts meedelen dus een systeem of gewoon de prive van Nederland, roddelcommercie noemen wij dat.
Een oplossing begint bij het zuiveren van je eigen innerlijk.
Als je eerst zorgt dat je zelf alles perfect doet dan mag je aanmerkingen hgeven om ook die andere persoon de aanzet te geven om een leven anders in te mogen delen.