Thursday, October 13, 2005

Nieuws van de dag 13 october

function popup2(artId)
{
window.open('http://www.telegraaf.nl/common/jsp/sendarticle/mailTemplate.jsp?artId=' + artId,'','toolbar=no,statusbar=no,location=no,scrollbars=no,resizable=no,width=400,height=300');
}

Buitenland








manvrouw
manvrouw
18-23 jr24-30 jr31-36 jr37-45 jr46-55 jr56 jr +


Het weer lijkt helemaal van slag...

MADRID/ARNHEM - In Spanje is de eerste sneeuw van dit jaar gevallen. Het vee leek donderdagmiddag weinig last te hebben van het witte goedje. De dieren staan langs een weg bij de Navacerrada pas in Madrid. De sneeuwschuivers zijn ingezet om diverse wegen weer begaanbaar te maken.

Sneeuw in Spanje en volop zon in Nederland...
In Nederland genieten nog velen van de aangename temperatuur. Zoals deze wegwerker bij Arnhem. De pilonnen bij knooppunt Waterberg zorgen ervoor dat de schilders hun werk aan de portalen van de bewegwijzering zonder risico kunnen afmaken. De wegwerker heeft alle tijd om een dutje te doen in de zon.

( opmerking; door nogmaals de gevolgen van de weerspiegeling der aarde zal ook natuur nu groots toe gaan slaan, hevige onweersbuien en zware sneeuw zullen de komende winterdagen hun tol gaan eisen.

De complete aard-ringen om de aarde zijn uit balans en die zullen ervoor zorgen dat ook de energietrillingen op moeder aarde opgevoerd worden, puur doordat de mens deze lijnen uit balans heeft laten raken zal er sprake zijn van grootse uitbraken van epidemien wereldwijd, ook Nederland zal deze dans niet gaan ontspringen.

Ik heb besloten om ook vanaf de andere zijde mee te gaan helpen koste wat het kost de mensen naar veiligere gebieden te gaan dirrigeren.Ik al dan ook niet meer dingen ontlopen en alles op de site plaatsen wat WIJ DENKEN EN WETEN wat er staat te gebeuren!!!

We staan aan de vooravond van een zeer grote weerspiegeling van Moeder aarde die op erg slinkse wijze de mensen terug zal zetten op de plaats , de tijd en het aantal waar we behoren.it zal gaan zorgen voor een compleet nieuwe indeling van onze leefgebieden op moeder aarde, echter zijn deze gebieden al reeds aangegeven maar nog niet openbaar gemaakt omdat ook zij anders niet meer als safe zullen aaangeven kunnen worden.

Door lak te hebben gekregen aan de overheden heb ik besloten om mijj plaats in te gaan nemen in the circle of life waarvoor ik gekomen ben, om te mogen waarschuwen voor hetgeen er komen gaat. Ik zal ervoor gaan knokken om SAMEN met de anderen u compleet op de hoogte te houden en wat er staat te gebeuren de komende deccenia,s, ook ik ben er niet zeker van dat ik dit zal gaan overleven sterker nog maak ook ik grote kans deze weerspiegeling niet te overleven.Wetende dat ik weer terug naar boven mag ben IK niet bang voor de weg die kpomen zal voor me.)

Nkosi sikelela Afrika, we kunnen samen die droom verwezenlijk en de juiste mensen die WEL willen overleven naar die juiste plaats dirrigeren zodat de groep gevormd kan gaan worden deze weerspiegeling te MOGEN gaan overleven. Mijn tijd is gekomen nu te mogen gaan, maar mijn terugkeer zal sterker, grootser en veel mooier zijn dan het was puur omdat ik mijn passie, liefde en spirit ben mogen gaan delen. Ik zal mij op gaan maken de juiste snaar aan te mogen gaan raken om die weerspiegeling op de voet te gaan volgen en die weg open te gaan leggen voor het beloofde land. Taal zal een worden ras of cultuur zal samensmelten, natuur zal zijn ware schoonheid gaan laten zien.

Ook ik zal me op maken om allert te mogen zijn en de juiste boodschap vanuit het universum af te mogen wachten.

Ook dit is een zware spirituele waarschuwing naar het adres van BV Shell, de oegen van de mensen op aarde zullen geopend gaan worden en ook de vraag naar olie zal zeker de komende maanden afnemen omdat GOODNES zal terugkeren op aarde en zeer creative personen op zullen staan een tegenaanval te gaan openen op marktleider of eigenlijk wereldvernietiger SHELL.

Niet beseffende dat als ze mij op zullen laten pakken de antwoorden der aarde niet meer gegeven zullen worden en de poorten naar het universum voorgoed gesloten zullen worden, ik weet wat mij staat te doen en ben klaar om de plaats in te nemen in the circle of life.

Ik mag nu gaan maar mijn terugkeer zal zekers verrassen.

Dirk Christians, ik stuur u spirit, passie en vooral liefde toe in de komende weerspiegeling van moeder aarde.

Verander uw lifestyle en deel, geef en geniet want alle waarheid zal nu boven komen.