Saturday, October 08, 2005

dagboek 7 October

Tja wederom een ervarende dag, zeer veel leuke mensen leren kennen in een korte tijd.
Mediums, paranormale therapeuten, meesters enz.
Vrijwel alle mensen gaan direct af op een uiterlijk zodra ze een persoon tegen komen en duiken als 'wilde beesten" op mensen af die interresant zijn, echter wil ik graag de mensen die dit lezen meegeven dat het juist veel interessanter is alles los te laten en het echte werk aan boven over te laten want ook als jij er voor kiest in een hoek te gaan staan en niet voor aan in de rij zal je zekers merken dat je de juiste personen op dat perfecte tijdstip tegen komt die elkaar nodig achten te hebben bij de voorbereidingen van de weerspiegelingen der aarde.
Vele mensen spreken me inderdaad aan als een mooi mens maar wat is mooi? wat is perfect? in die anders zijn ogen, een uitstraling of een innerlijk geld of materialisme, IK VOEL ME NIETS MEER DAN EEN ANDER, ENKEL ALS DE ZON NAAR BUITEN TE MOGEN TREDEN ZIE IK PUUR ALS ELKE LICHTSTRAAL DIE NODIG IS EEN ZON TE KUNNEN EN MOGEN ZIJN WANT ELKE STRAAL IS NODIG EN LICHTBAKEN TE MOGEN ZIJN IN DEZE TIJD.
Ook vandaag werd ik wederom geconfronteerd hoe onneerlijk mensen kunnen zijn, echter heb ik besloten dit soort dingen niet meer openbaar te maken omdat het niet mijn doel is andermans levens kapot te maken maar juist ervoor te kiezen om een lifestyle te verbeteren en de mens puur hun spigel voor te houden.
Ik merk ook nu weer dat iedere dag de laatste kan zijn dat je met mensen om mag gaan en zodra ze uitgeleerd zijn je de rug weer toekeren.
Ook merk ik constant dat geen enkel persoon die NIET uit eerlijk oogpunt handeld kans van overleven heeft in deze dagen en of jaren. wat lopen wij in Nederland nou altijd te foeteren waarom waarderen we niet eens wat we hier hebben en zien eindelijk eens in dat we eigenlijk in een werkelijk paradijsje wonen hier op aarde. als we om ons heen kijken en of luisteren is het overal troubles en wat zeggen we in Nederland ; wat een kloteweer is het of wat is het weer klote warm, wel eens erbij nagedacht dat wij het helemaal niet zo slecht hebben in dit mooie land, eigenlijk zijn het inderdaad de mensen die nu dat beeld verzieken en wereldwijd Nederland als grootste zeikerds heeft willen benoemen , wel ik heb besloten daar niet te willen bijhoren en mij ervoor in te zetten die beeldingeving bij mij geen kans te geven. wat doet u....??
Als ik erg simpel moeite steek in die andere personen dan merk je erg snel dat je dat ook direct terug mag ontvangen in liefde het gaat er niet om hoeveel je op je account hebt of hoe mooi je eruit ziet maar het gaat puur om je innerlijk hoe JIJ bent en hoe JIJ je gedraagt, respecteer JIJ je medemens dan doet zij dat zekers ook bij jou.
Ik vind inderdaad dat prinses irene groot gelijk heeft en dat het een verkapping is van Dhr bus eigenlijk kleutertje bush want een verkapping ( is wegduiken achter een stoere face zonder dat je eigenlijk doorhebt dat je helemaal niet stoer bent geen enkele keus zelf te kunnen maken zonder je adviseurs in te hoeven schakelen.) zoals hij doet achter een stoer uiterlijk kruipen met stiekem advies van derden zodat hij geen fout kan maken enkel er zelf beter van te worden, wel bush de afgelopen weken hebben ook wij hier erg duidelijk kunnen zien hoe klein eigenlijk een persoon kan zijn die als "machtigste persoon op aarde werd gezien, wel dit is pas een voorbode aan u want de sterren zijn tegen u gekeerd en de aarde zal schokken en beven in uwen regio als eerste omdat u niet de regels heeft gevolgd der natuur, respect en waardering maar vooral uw lifestyle niet willen veranderen.
Door de vele erg mooie mensen om mij heen ben ik mij ZEER rijk gaan voelen, ook het gevoel dat er eindelijk toestemming is van boven een aantal mensen in mijn omgeving definitief in mijn leven toe te mogen laten (zonder weggehaald te worden) ) puur omdat zij oke voelen en de deur open hebben weten te krijgen die al lang gesloten was tja wie weet de juiste sleutel op de juiste tijd op de juiste plaats te vinden.
Echter heb ik vandaag wederom een erg mooie les geleerd juist als jij er zelf voor kiest NIET in die picture te staan maar achteraf in een hoek toe te kijken hoe de "aasgieren toehappen" inderdaad vooraan te staan en de" lekkerste" hapjes toegediend te krijgen maar niet bij nadenkend dat zij sneller verzadigd zijn en weer snel verdwenen waren zonder ene genoegdoening wat ze nou eigenlijk zochten, nee ik denk niet dat deze personen door hebben wat nu eigenlijk met spiritualteit bedoeld word, ik ben van mening dat je eerst goed je eigen innerlijk goed op poten moet zetten voor ej werkelijk energie over mag geven aan anderen.

Spiritualiteit is de uiteindelijke vormgeving vinden van je eigen lichaam die er jaren over doet om gevormd te mogen worden want ja elk mens is perfect elke mens is uniek want elke uitgangspunt van de mens is van nature uit perfectie geschapen, respecteer elk mens hoe zij is en wie ze is en zorg dat haat en of kwaadheid geen enkele kans meer krijgt de kracht van liefde uit te kunnen schakelen.
Als u die kracht in uzelf kan vinden om pijn en lijden om te mogen zetten in geloof en hoop in de toekomst dan zult u zekers merken dat ook het licht u word toegezonden vanuit het universum want zoals mij vanavond ook weer werd gevraagd gelof ik uiteraard dat er vanuit boven erg vel gestuurd word maar wij puur elkaar als medemens mogen behandelen om de juiste lifestyle te vinden die de mens nodig heeft langer, gelukkiger en intenser de waarde van leven te mogen inschatten.
Iemand afkraken om een uiterlijk of om verkeerd woordgebruik of het niet kunnen van iets waar die ander zo goed in is tja wel eens bij nagedacht dat een samengang van die verbintenis een zeer sterke draad kan vormen voor die toekomst waar wij mogen gaan.
Soms is zwijgen inderdaad een pijnlijke keuze maar doet eerlijkheid de waarde van waarheid overduidelijk overal bovenuit stijgen.
en wat doet u, verandert u mee of blijft u in die eindeloze circle rond dwalen, wij hebben die toegang gevonden maar wat doet u....???