Thursday, July 13, 2006

DE sleutel van de trein des leven

Een sleutel van de trein des leven word je gegeven door mensen waar je het vaak niet van verwacht.
ze staan op plaatsen, ze zitten naast je ze lopen langs zonder dat je dit zelf beseft of ooit gedroomd kon hebben wel eerlijk gezegd rong je hebt het gedroomd en je hebt ze daardoor gezien en daardoor ervaren.
dromen worden werkelijkheid op het moment wanneer jij erin gaat geloven maar ook vast gaat houden door wilskracht.
Ik heb ze vaak zien staan en vaak vermeed ik ze maar nu.. nu koester ik en knipoog terug want ik weet deze lichtgidsen zijn gestuurd door de eeuwige kosmos om op dat moment dat wij het juist niet zien zitten ons zonnetje te mogen zijn.
los laten mag maar hoeft niet deze personen hangen vaak enkele maanden in je directe omgeving rond zonder dat je dit beseft of doorhebt daarna laten ze je vaak weer gaan zodra ze zien dat je "genoeg" in hun ogen hebt geleerd hebt en blijkbaar weer teveel vertrouwen in jezelf hebt en de waarschuwingen niet meer serieus wilt nemen en de les weer zelf zal moeten ervaren en leren door te vallen maar vooral weer op te staan telkens weer.
Vaak is mensen loslaten een van de moeilijkste dingen waar ook ik het nog steeds erg moeilijk mee heb maar ik weet dat ik met eeuwige liefde leef vanuit de kosmos en die ervaart iedereen anders, de een in seks de ander in emotie maar de energie overdracht voelen we allemaal.
En toch durf ik u allen te zeggen dat loslaten ook erg mooi is want als je ziet dat die mens gegroeid is van een kleine jongen tot een man in wording of dat kleine meisje tot die mooie dame tja wat kan dan inderdaad leven mooi zijn maar ook ik weet nu waarom ik zo,n moeite heb die mensen los te moeten laten ook ik was en ben gestuurd door de zon en de maan de vader en moeder van de kosmos vader en moeder van alle kinderen op deze aarde, ik heb gelopen met de maan ik heb ervaren met de maan ik heb gezien als de maan ik heb geleefd als de maan puur om die ervaringen te mogen delen niet dezelfde fouten te maken want ja elk mens bestaat in tweevoud en door te kijken en vooral te luisteren leert men waneer moment komen van ervaren en te genieten of weer los te laten.
een mens leert maar zodra ze uitgeleerd is laat ze weer los die intentie behoort tot ons oergevoel maar de ervaring later zal leren waarom je die mensen hebt ontmoet maar vooral wat je zal missen wanneer ze niet meer in je leven zijn, besef dat leven in deze dimensie korter is dan wij denken en enkel de gedachten dan nog voort zullen leven maar de personage nooit meer terug te halen is.. besef dat goed tijd is ons niet gegeven die mag je nemen...
leef in het nu geniet in het nu besef in het nu, want wat je vanmorgen hebt verlaten kan er savonds niet meer zijn dat besef ik zeer goed

Mijn trein dendert door nu rechtstreeks naar haar doel de deuren wijd openstaan voor diegene die met me mee wil reizen op mijn energie je bent welkom en vooral micha bedankt voor alles bij deze ;-)
Ook jij bent groot genoeg nu zelf te mogen gaan ervaren en te mogen vallen om desz te harder weer op te gaan staan lieve jongen wees allert want de "mooiste ogen" zijn de "grootste duivel" wees allert.

via dit schrijven zend ik u allen mijn liefde vanuit de kracht van de kosmos toe.