Tuesday, June 22, 2010

Waarschuwing


Zoals u kunt zien is moeder aarde begonnen zoals ik gezegd heb met het creeren van haar nieuwe aarde. Wereldwijd zal de nieuwe aarde haar nieuwe vormen aannemen en zal de mensheid zich aan moeten passen aan natuur flora en fauna welke onlosmakelijk met elkaar samenwerkt.

Om geen paniek te veroorzaken word de berichtgeving zoveel mogelijk getemperd u te onthouden van ware nieuwsberichten die toch mondjesmaat niet alleen ons bereiken maar door mobiele netwerken inmiddels wereldwijd verspreid worden.

Zoals ik al eerder heb aangegeven op mijn websites is het ook voor mij extreem moeilijk, confronterend en ook zeer lijdend toe te zien dat mensen niet tijdig in veiligheid kunnen komen doordat overheden u niet voorzien van de juiste informatie om geen paniek te willen veroorzaken op aarde.

Wereldwijd is moeder aarde zeer harde extreme vormen aan het aannemen de aarde in HAAR zinnen des woords te herstellen en de volgorde op te volgen zoals ik reeds eerder heb vermeld en heb aangegeven op mijn websites. Ook Nederland zal zich op moeten gaan maken voor een zeer extreme zomer waarbij de kans zeer groot aanwezig is dat de rivieren droog zullen komen te vallen door de droogte en de extreme regenval zal zorgen voor het veranderen van onze aardkost en veranderen van onze infrastrucuren in flora en fauna.

Het doet me erg zeer eerst lange tijd voor gek verklaard te worden en door veel mensen als duivels te worden aangewezen omdat ik te kennen heb gegeven vanaf 2002 de informatie vast te zetten zodat mensen kunnen zien dat het uit volledige waarheid bestond en niet uit gekke onverklaardbare statistieken.

Weerkundigen wereldwijd buigen zich inmiddels over het feit dat wereldwijd de problemen zo extreem groot zijn geworden dat dit niet meer stil is te houden. Mijn waarschuwing is dan ook simpel maar keihard uw geld veilig te stellen omdat de banken en financiele instellingen niet meer uit het dal zullen komen omdat de natuurherstelprocedures van moeder aarde de absolute overhand zullen nemen omdat wereldwijd grote orkanen en anderen natuurverschijnselen de overhand zullen nemen boven de macht der mensen.

We doen er alles aan de mensen zoveel mogelijk te waarschuwen en te leiden naar veilige oorden. IK roep met klem de overheden op wereldwijd de stuwmeren grotendeels leeg te laten lopen omdat het gevaar van boven af zal komen en de frontale wisselingen in de luchtlagen zich exact zullen houden aan de volgorde waarin deze is samengesteld vanuit boven.

Ik roep met klem op aan alle weerkundigen, klimatologen, en vooral regeringsleiders niet meer aan het geld en de olie belangen te denken maar aan uw eigen volken, mensen maar ook vooral de kinderen en de dieren.

Ik raad met klem aan gezamenlijk de kennis bij elkaar te brengen en op te roepen tot het gezamenlijk op willen lossen van problemen in infrastructuren en vooral stedelijke gebieden en waarschuw daarbij met klem naar de lager gelegen gebieden zoals Nederland waarbij het eindoel van deze vallei is het opvolgen van de levensboom delta..

Ik groet u liefdevol doch vol verdriet dat weinig mensen me zo serieus hebben willen nemen.

www.reflectionmaat.blogspot.com geeft u duidelijke uitleg omtrent de volgorde, plaatsen en het lezen der aarde.

Mochten mensen de behoefte hebben meer te willen weten omtrent het lezen van de aarde ben ik ten alle tijden bereid daar uitleg over te geven in gesloten kring zonder financiele bijdragen.

Ik verkrijg mijn informatie kosteloos vanuit boven en zal deze informatie ook kosteloos blijven proberen te brengen.

Rene van den brink

Veenendaal

( kosmische orde Ma at; Heqat,... is DE volgorde waarin de natuur en de orde zal bepalen, zij zullen de grote machten overnemen die de olieproducties hebben verziekt door de drang naar het geld. ook dit behoorde tot een hoger " plan" een nieuwe aarde te creeren waar niet meer ontrokken zal worden van de aarde maar gegeven zal gaan worden. De veer boven op het hoofd van de Godin Ma at staat symbool voor de kennis van moeder aarde in het lezen, luisteren maar vooral het WILLEN begrijpen naar de stem van moeder aarde.. De Veer staat 100 % symbool voor het feit zoals de aarde haar "rampen" creerd om haar nieuwe aarde te "boetseren.." )

mochten mensen hiermeer over willen weten kunt u een email sturen; Ik hoop dat u begrijpt dat wegens bedreigingen en intimidaties we een filter hebben geplaatst de emails te sorteren.

dirk_christians@hotmail.com