Tuesday, September 15, 2009

Prinsjesdag 2009 Build a bridge...


De Brug ....


Prinsjedag 2009 staat groots in teken van recessie en grote aangekondigde veranderingen de komende maanden.

Grote klimaatproblemen, financiele catastrofes, en grote wettelijke grondslagen staan voor onze deur.

Lang werd aangezien wat nu in woorden is uitgesproken, grote ver anderingen kunnen pas in werking treden als men daadwerkelijk ALLEMAAL op eenzelfde lijn liggen en zonder groot verschil SAMEN een samenleving weet op te bouwen welke wereldwijd goed functioneerd.

Armoede welke zeer cith ligt bij de grijpkracht van terroisme, rijkdom welke zich wereldwijd meer en meer kenmerkt door grotere verschillen en meer egoisme tussen religie bevolkingsgroepen en vooral scholingen van verschillende rassen en bevolkingsgroepen wereldwijd welke er niet om gevraagd hebben op een plaats geboren te zijn welke kansloos is doordat Westerse maatstaven deze gebieden als derde wereldgebied aanduiden.

Naar mijn mening zal men eerst moeten gaan beginnen deze stempel weg te halen van deze derde wereldgebieden dan pas zal de eerste stap gezet kunnen gaan worden aan een herstel wereldwijd welke voor een iedere wereldburger in ZIJN ieder voordeel behaald zal kunnen worden.

Zolang onze geschiedenis van het koninkrijk der lage landen terug kan kijken is ons land de voorloper geweest van grote veranderingen wereldwijd. we leerden specerijen de wereldzeeen over te brengen en leerden smaakpatronen wereldwijd aan te passen, we ontdekten en creerden overal wereldwijd nederzettingen met als aanzet de eerste creatie van nieuwe naties zoals Zuid Afrika, en New York Vs.

Nederlanders zijn altijd door de history heen al bruggebouwers geweest en namen het voortouw te investeren in nieuwe ideen, nieuwe strategien en nieuwe wegen welke vaak ondoorgrondelijk leken maar achteraf toch de juiste bleken te zijn.

Nu pal aan de vooravond van immens grote veranderingen staan ook wij Nederlanders weer aan het hoofd van immens grote veranderingen omdat ONS land Nederland als een van de eerste opgebroken zal gaan worden tijdens de immense grote veranderingen welke op stapel staan de komende maanden.

Grote continenten zullen opgebroken worden, nieuwe landen worden gecreerd, vele rivieren zullen droogvallen, vele snelwegen zullen nieuwe rivieren gaan vormen.
Lang werd onderschat dat juist de veranderingen in de natuur zorgdroegen voor het bouwen van een "brug" tussen mens flora en fauna.

Naar mijn mening is juist het bouwen van die brug het grootste probleem in onze samenleving hier in Nederland, juist het ontbreken van die brug tussen overheids instanties en bijvoorbeeld rechtbanken is dan ook de grondslag voor de grootste problemen die op dit moment zorgdragen voor de problemen die in ons land aanwezig zijn.

Het niet willen samenwerken van overheids instanties en het vooral niet willen doorgeven van informatie geven grote gevolgen weer aan de problemen die hedendaags zijn en dan ook onoplosbaar blijven.

Door de history heen hebben wij Nederlandse altijd om ons heen gekeken en hebben ons gewapend tegen grote veranderingen welke we vaak ontwikkeld hebben NA onze ervaringen, Nu echter keren we ons hoofd in de richting van een tijdperk welke we vooraf dingen kunnen en mogen zien aankomen zoals grote klimaatveranderingen welke voor elke inwoner van deze planeet aarde grote gevolgen zullen hebben.

juist het bouwen van de Brug tussen wetenschappers, paragnosten en mediums brengt een volledig nieuwe visie op kalenders zoals Maya Inca Farao en problemen zoals deze nu voorhanden liggen zoals het grootschalig uitvallen van computer en of compasgebonden systemen reeds wereldwijd gemeld.

Het opbreken van onder andere Nederland in diverse eilanden en wegzakken van grote delen van ons land zal niet alleen onze overlevende Nederlanders wakker hebben geschud maar zal ook onze visie en kijk op onze planeet volledig bijstellen.

Wij als Nederlanders hebben ALTIJD gedacht in vorm van oplossen van problemen en juist DAAROM doet het mij persoonlijk dan ook zo zeer dat juist overheden zoals die van Nederland zich hebben meeslepen in de negatieve media aandacht welke gekoppeld word aan het jaar 2012.

Juist deze doemscenarios boezemen de mensen angst in maar mogen dit ook als tweede kans zien doordat we technieken reeds voorhanden hebben elke plaats wereldwijd tot elk tijdsbestek rampen kunnen weten te gaan voorspellen en zo mensenlevens wereldwijd tot miljoenen toe te gaan besparen.

Dit is dan ook naar mijn mening de grootste misgeslagen nagel in het starten en het opbouwen van de Brug die wereldwijd het belangrijkste is namelijk het meewillen helpen met elkaar en het willen veranderingen van onze lifestyle om niet alleen meer van deze aarde te onttrekken maar onze aarde ook iets terug te mogen gaan schenken in de vorm van liefde en ontrekken van energie in vorm van NULpunt energie.

De plotselinge opname van mij gisteren in het ziekenhuis heeft ook mij wakker geschud dat zolang het in je kunnen ligt het nodig is informatie te delen omdat voordat je het weet het te laat is die brug nog te kunnen bouwen.

Ik hoop dat ook overheden, wetenschappers en meteorologen dit keer in gaan zien dat alleen samenwerken en samen delen van kennis zorg kunnen dragen voor kans en overleving deze komende maanden en jaren, want ik hoop dat niet alleen ik maar ook u beseft dat niemand er op zit te wachten de komende maanden de laatste maanden in zouden KUNNEN gaan van niet alleen UW leven maar ook dat van mij...

Ik hoop dat iedereen beseft hoe laat het is op de biologische klok van moeder aarde, hetgeen Robert mij heeft laten zitten en deze taak alleen heeft laten doen heeft niet alleen mij zeer gedaan maar heeft mij ook tot besef doen komen dat je alleen je leven voor jezelf kan opbouwen en dat niemand werkelijk niemand anders dat voor je kan doen omdat alleen dan het gevoel van overlevingsdrang je het besef kan geven dat elk mens vecht voor zijn eigen ik vanuit natuurlijke kracht en instinct niet wetende dat juist het samenvoegen van dit gevoel kan zorgdragen voor een veel grotere kans op overleving en samenvoegen in kennis, wetenschap en creatie.

Het inmiddels terug trekken van alles en iedereen heeft in mij een gevoel van immense teleurstelling opgeroepen maar ook zekerheid gegeven in de kracht die elk mens van nature in zich heeft, het WILLEN overleven en het willen verbeteren van zijn eigen lifestyle en juist daarom KAN ik het niemand kwalijk nemen van datgene wat mij aangedaan is. Ik heb het reeds immers zelf toegelaten in mijn leven.

Het bouwen van een brug is niet het vragen van geld en consults aan derden maar heeft meer te maken met energie welke aanwezig is op het moment dat alle bouwstenen voorhanden liggen met de gereedschappen de eerste nagel te slaan van de brug van die toekomst.

Universele wetenschap behoord kosteloos te zijn en niet als consult weergeven te worden door meesters, leraren en groten der aarde.

Groot ben je pas als je zonder geld WEET wat je hebt mogen ervaren....

Ik heb moeten kiezen voor het bouwen van de Brug van tijd voor deze mensheid ik heb moeten laten lopen mijn zielsverband die ik heb mogen ontmoeten in Zuidelijk Afrika in 2002, echter de wetenschap dat deze zielsverband universeel is maar dat deze puur aards is kapot gemaakt door derden door informatie te verstrekken die niet juist is geweest geeft mij niet alleen rust maar ook de overlevingskracht nog verder door te kunnen leven want wees eerlijk je kan beter iets afstoten wat je toch niet kan krijgen dan dat je iets blijft aanhouden in gedachten en je het toch niet meer kan bereiken...

Het bouwen van de brug zit hem dus niet in het creeren van meer geld of meer economie maar in het onderbouwen van het oplossen van vele problemen en het willen delen van kennis, niet het ontnemen van die kennis...

Ik vind het zeer jammerlijk dat niet naar mij geluisterd is en dat het opbreken van niet alleen Europa en Nederland voor vele doden zal gaan zorgen maar ook van grote continenten zoal Azie en Zuidelijk Amerika en Noordelijke delen van Vs zullen zorgen voor de immens vele doden.

Jammer dat deze mensheid wederom niet wil luisteren naar personen die mee mochten kijken met het PLAN der goden..

De breuken zullen zich zeer spoedig openbaren nu..

Aardbevingen zullen wereldwijd enorm toenemen, water zal in immense getale naar beneden vallen vanuit de hemel, grote vloedgolven zullen straks zorgdragen voor op opschonen van grote delen van moeder aarde. Negatieve energie zal verzwolgen worden door moeder aarde zelf.





Build a bridge...

Ik groet u vriendelijk en liefdevol

Rene van den Brink