Saturday, September 19, 2009

MY NAME IS REBIRTH WHAT IS YOURS....






















De droom..

Om een droom te creeren hebben we als mensen geen geld nodig maar spirit, spirit is de bouwsteen waar we vanuit dromen op kunnen bouwen, pas dan worden dromen de geboortebron van creatie..

Veel mensen denken met geld dingen te kunnen verwezenlijken maar hoe vaak maakt men de keuze af te gaan op ideen van architecten en of decorateurs zonder inhoudelijke weergave van de ziel zodat men vaak korte tijd later alle plannen weer kan herzien omdat de spirit ontbreekt..

Het egoisme waar deze mensheid in leeft word vergeleken met oude ontdekkingsreizen zoals wij Nederlanders lang geleden hebben mogen doen om deze wereld te ontdekken en vooral in kaart te brengen.

Wij Nederlanders dachten de wereld naar onze hand te zetten, maar is het niet andersom de wereld heeft ons naar haar hand gezet. We leerden leven met water en leerden dijken te bouwen wanneer de hoge wateren onze landerijen weer bevloeiden. Juist door dat doorbreken van die dijken leerden we ervaren en leerden we delta,s bouwen om vele naasten van ons te willen beschermen.

Lang hebben wij als mensen gedroom van geld, macht grote huizen en grote objecten zoals boten en andere materie, maar wat nou als deze gekocht zijn zonder enige vorm van inhoud en weergave van de ziel zodat je er geen lol aan beleefd. Want wat heb je eraan om immens veel geld te hebben op je rekening en je kan dit niet delen met naasten of mensen die het ECHT nodig hebben.

Leven is samen zijn, leven is genieten en wedergenieten ( ontvangen en durven geven..) van je medemens zodat je een droom kan leren delen en de ander ook kan meegenieten, juist dan kan je zeggen dat een droom vele malen meer impact heeft bij de beleving als deze werkelijkheid worden dan dat je de droom enkel hebt gedroomd en nooit hebt kunnen waarmaken.

Ik geloof dat wij als mensen in staat zijn alles te creeren wat wij denken en dromen, ik geloof dat wij een aarde zoals deze kunnen creeren niet alleen naar Gods hand maar oook naar onze handen MITS we de perfecte mix en verhouding hebben gevonden met moeder natuur en de rooilijn van evolutie.

Dit zal alleen slagen als de mens zich volledig onafhankelijk opstelt en vanuit een hogere dimmensie meekijkt naar onze aarde als "leenobject" waar we zeer zuinig mee behoren om te gaan.

Ik geloof dat wij als mensen dromen behoren te delen JUIST door het samen willen bewandelen van deze droom. vaak werd vergeten dat het inhuren van de architect slechts het weglopen is van het niet willen herkennen van je eigen ik. Van vallen leert men optstaan van huilen leert men te ervaren wat lachen is.

Als je doorhebt dat alles vanuit spiegelreflectie te werk gaat kom je tot de ontdekking dat dromen pas werkelijkheid worden als je deze zou kunnen delen met je naasten en liefhebbende maar vooral ook zoals Gaudi wist te kunnen delen met AL je Naasten als medemens.

Ik geloof daadwerkelijk dat deze mensheid alles in haar kunnen en mind heeft deze pole shift met haar gehele wereldbevolking door te komen puur omdat ik heb mogen dromen van de droom waarin ik mag zien wat mij aangereikt word en mischien juist daarom altijd wel heb willen delen omdat deze droom de mooiste droom is die ik ooit heb mogen dromen...

Ik durf te zeggen dat ik droom en altijd gedroomd heb want zeg nou eens eerlijk een leven zonder dromers is saai en word eentonig omdat ook ik weet dat juist de dromers ervoor hebben gezorgd dat de farao de beslissingen namen de grote bouwwerken der aarde te volbrengen. En wees eens eerlijk of je nu homo bent, Moslim of gelooft in niets we hebben allen een ding gemeen we dromen allemaal van iets toch...

Mijn naam is wedergeboorte en mischien juist daarom wel heb ik altijd durven zeggen ik droom... van overleven en intuitie en het willen delen van kennis in het hier, nu of hiernamaals..

Het zien volbrengen van het plan zoals de Phoenix geeft diep binnen in mij het meest mooie gevoel wat ik ooit heb mogen dromen.

Helaas heb ik niet alle dromen mogen delen van wat ik doorheb mogen krijgen puur doordat ik niet de juiste mensen heb mogen treffen mij hiermee te kunnen en willen helpen vanuit vrije wil..

IK geloof net zoals de visie van Darwin zegt dat zodra we al deze mensen wereldwijd op een lijn weten te krijgen dezelfde overlevingsdrang zal ontstaan die plankton heeft, miljarden en miljarden onafhankelijk levende wezentjes diep in het water met allemaal samen een doel, het produceren van zuurstof en co2 voor deze aarde... is het niet wonderschoon dat wij als mens dachten dat we alles al kunnen weten maar dat we slechts aan een begin staan van een magnifiek tijdperk waarvan leren en ervaren bovenaan zal staan in de levensles van onze evolutie...

Ik geloof in wedergeboorte zodra er een persoon uitvalt of levendwezen uitvalt het direct opgevangen word door een volgende juist daarom durf ik te zeggen niet te geloven in een einde der tijden maar durf te geloven in een nieuw begin waarvan wij met zijn allen stuk voor stuk elk mens en levend wezen op zich deel van uit mogen maken.

Is het niet wonderschoon dat deze immens mooie planeet aarde ons niet uit wil roeie maar juist op tijd een les wil leren en dat aan ons mee wil geven die juiste weg op die juiste tijd in te willen gaan slaan...

Ik geloof dat als wij de wetenschap doorkrijgen zoals onze eerste microcel ONS lichaam weet op te bouwen dat wij als mens iets magnifieks in haar kunnen krijgt want hoe mooi kan dan de werkelijkheid worden dat wij zullen gaan creeren naar wat onze microcel ons in zal geven.. alleen dat gevoel alleen al heeft mij het mooiste geschenk hier op aarde gegeven hiervan te mogen dromen..

DE grondvesten van het plan der Phoenix zal je alleen ontdekken in de diepste gronden van je mind als je erover durft te dromen en durft te spreken.. Ik geloof in de wederkomst van de Phoenix keer op keer... het wedergeboren worden keer op keer, want als jij er niet meer bent komt er wel een ander die dit voort zal zetten keer op keer..

DE WEDERGEBOORTE DER AARDE...is inmiddels in gang gezet lieve mensen, aan u de keuze te willen overleven of niet...


De les die deze schitterende aarde aan ons mee heeft willen geven is dat biodiversiteit ALLEEN zal overleven als we samenvoegen in kennis in overlevingsdrang en vooral het opvolgen van onze dromen intuitie en overlevingsdrang toe te laten en het op zijn minst te gaan proberen van de dingen die ik aangegeven heb maar nog nooit uitgevoerd zijn hier op aarde..

Ik geloof niet alleen, ik weet dan zeker dat deze mensheid met zijn allen de geschiedenis in zal gaan als meest waardevolle, meest liefdevolle en vooral meest waarderende mensheid richting onze kinderen en nabestaanden, het is onze plicht niet alleen deze aarde op alle fronten te waarborgen van haar biodiversiteit maar ook te waarborgen voor onze kinderen en vele naasten zoals onze flora fauna en vooral de mensen die deze wereld tot een schitterend geheel hebben durven maken..

Juist daarom ben ik gaan geloven en focussen zoals Moeder Theresa me in heeft gefluisterd, focus op datgene je wilt bereiken in je leven dan valt de rest vanzelf van je weg...

we hebben de gebeden wereldwijd uitgeroepen over deze aarde, haar te zegenen en te aanbidden en haar krachten volledig te respecteren op alle gronden. Maar wij mochten een ding niet tegenhouden van den hogeren; het stilzetten van een groeiproces van deze mooie aarde, juist daarom zal deze mensheid zeer langzaam tot besef gedwongen worden..

Laten wij als mens niet alleen voor elkaar bidden maar vooral elkaar willen geven en delen in vorm van energie door elkaar te verbinden in gedachten en overlevingskracht.

Ik geloof dat wij allen in deze vorm van mensheid een les behoren te leren een compromie te vinden in wat goed en of fout is en of het wel fouten zijn ofwel keuze,s die gemaakt zijn, juist door het vinden van de compromie in het leven van dat geheel zal je de sleutel aanreiken van alle paradijsen hier indeze galaxy.

We hebben mogen leren in wat goed en of fout is, want wees eerlijk wat voor u de linkerarm is , is voor de andere rechts, het is maar hoe en op welke manier je daartegen aan kijkt. Ik kan een ding zeggen na al het leren van mijn lessen, ik heb mogen leven vanuit mijn pure ziel met al mijn aardse fouten en of lessen keer op keer..

Blijf nooit in haat leven omdat dit juist het de reflectie is van het weergschijnen van je ziel in dit hiernamaals.. leer vergeven, leer ervaren zodat ook die andere persoon de kans krijgt zijn keuzen te herzien..

20-09-2009 het is maar hoe je reflectie bekijkt....

Vriendelijke liefdevolle groet,

Re een van de zonen van RA.

Rene van den Brink