Saturday, September 19, 2009

Love and dance...

















Soms in ons leven vragen we ons af waar we mee bezig zijn geweest.
We ontmoeten mensen, trekken aan en stoten weer af puur vanuit nature materie.

Toch besef ik nu jaren later dat liefde iets is waar niemand om heen kan draaien welke weg we ook inslaan op deze schitterende wereldreis.

Jaren later komen mensen vaak tot besef wanneer het te laat is en je gezondheid het niet toelaat iemand op te zoeken waar je intens van gehouden hebt altijd dag in dag uit.

We kunnen wegrennen voor ons gevoel, het proberen te onderdrukken en ervoor weg te lopen maar geen weg zal tot een einde komen als je WEET dat elke weg ooit weer op dezelfde weg uit zal komen omdat alles rond is gecreerd in deze levensdimmensie.

Kwaadheid en afstoten leid vaak tot nog meer verdriet van beide personen die elkaar zijn tegen gekomen met een zeer speciale reden.

Bij dit gevoel maakt afstand nooit uit, we voelen hetzelfde we ervaren hetzelfde en we leren hetzelfde in te zien in dit leven of de navolgende levens na ons.

lang mocht ik deze blog bijhouden en informatie vanuit den hogeren doorkrijgen en deze ook doorgeven aan mensen die niet hebben KUNNEN weten.

Ervaren is iets wat wij als mens zelf mogen doen net zoals de eerste ontmoeting van de persoon van je dromen welke je sure weet dat deze voor jou bestemd is maar uit je levensweg word weggerukt door vaak onverklaarbare redenen.

vaak als je ziek bent geworden of door een ongeluk niet meer in staat bent op normale manier dingen te kunnen benaderen besef je iets waar mensen vaak aan het einde van hun leven daadwerkelijk toch nog achter komen, de kracht van liefde welke universeel is en eindeloos is.

Seks is geen liefde zolang het bedreven word zonder gevoel, gevoel kan alleen worden ervaren als men je in laat zien dat liefde seks en gedachten iets zijn wat op een lijn behoren te zitten, alleen dan ontstaat chemie die je bij niemand anders hebt kunnen ervaren dan bij die ene persoon.

Gevoel, chemie en dromen zijn aan elkaar verbonden JUIST door aantrekking, en afstoten, het behoort tot onze levenscyclus mensen in te laten zien dat waar de ene persoon juist van houd de ander weer afschrikt en juist ver van zijn bed wilt houden.

Nu ruim 7,5 jaar later kan ik niets anders zeggen dat ik in 2002 iemand tegen kwam die me dit gevoel ZELF leerde ervaren, hij leerde me lachen, hij leerde mij huilen wanneer mijn gevoel dat ingaf, ik wist niet hoe naar mezelf te luisteren wanneer mijn eigen gevoel dit ingaf, ik wilde er voor anderen zijn en vergat aldoor mijn eigen ik.

Nu jaren later besef ik nu ik op bed lig en resultaten af moet wachten van ziekenhuisonderzoek hoe immens kort leven is en hoe immens snel tijd vliegt en het voorbij kan zijn, ik heb verkeerde keuzen gemaakt doordat ik toen ik mijn zaak wilde verbouwen en een eerbetoon wilde creeren voor iemand die onwijs veel voor mij en mijn familie betekend toen en nog steeds.

Juist door deze verblindheid bleef ik door vechten en vergat denk ik de werkelijke rationele geest te volgen van het hier en nu en positioneren van onze leefomgeving in onze daadwerkelijke ik.

Ik leerde bouwen vanuit liefde met immense schoonheid en intensie met behulp van vele fabrikanten die door hadden dat ik het meende.

Een aantal mensen heeft hier gretig grof misbruik van gemaakt en heeft deze droom niet alleen van mij afgepakt maar ook van mijn hele familie en brede klantenkring.

Mijn ziel werd uit mijn lichaam gerukt toen mijn zaak voor mijn ogen kapot werd geslagen door mensen die puur vanuit geld hebben gehandeld zonder ook maar enig gevoel vanuit hun lichaam te volgen.

Regels en wetten werden op alle fronten geschonden en begon mijn jarenlange strijd tegen waarheid welke tot op de dag van vandaag op alle fronten word tegengewerkt en toch WEET ik dat mocht ik vandaag of morgen niet meer in dit leven aanwezig zijn de regel van MA at alsnog word uitgevoerd puur omdat dit de heilige stelregel is die dit gehele universum en alles wat daaromheen zit word bepaald.

We leren vallen juist door het opstaan, we leren ervaren juist door het zand in de ogen geworpen te krijgen, we leren inzien juist door tijd te nemen dingen in gedachten verder uit te werken. een ding is door de jaren heen nooit een seconde veranderd en ik WEET dat hoe hard Robert en ik ook uit elkaar gerukt zijn 7,5 jaar geleden hoe meer de zekerheid is dat we elkaar terug gaan zien in het hiernamaals omdat ik WEET dat liefde iets is wat universeel is en wat grenzeloos is waar geen einde aan komt en zal worden gebreid.

U zult merken dat er plots erg onverwacht een einde is gekomen aan deze blog vanwege mijn gezondheid, ik heb erg veel kritiek mogen ontvangen vanuit vele hoeken van de wereld maar een ding kan MIJ niet meer afgenomen worden ik deed dit vanuit liefde en vond dat dit mijn taak was in dit leven en dit bijhouden van deze blog het enige was wat ik kon doen mensen te overtuigen dat het gemeend was wat ik jaren terug al tegen iemand zei langs de rand van een zwembad toen ik de persoon ontmoete waar ik niets tegen hoefde te zeggen maar de ogen boekdelen van spraken puur doordat we elkaar alleen maar aan keken.

ik HOOP dat werkelijk OOIT alle mensen tot inkeer zullen komen dat je het verklaren van liefde NOOIT uit moet stellen en dat je je gevoel moet volgen op het moment dat het daar is, liefde kondigd zich NOOIt aan maar word plotsklaps ervaren wanneer de chemie aanwezig zal zijn tussen personen.

Dat deze chemie ""toevallig"" twee personen trof die exact in elkaars reflectie zijn geboren, ( ook 3 om 3.. =9 symbol van groei.. toen was al duidelijk gemaakt; twee cellen 2x0=9 ofwel 2009..) bleek achteraf niet zomaar te zijn geweest, nu jaren later besef ik voor altijd zoals ik mijn ouders heb mogen meedelen dat de ontmoeting tussen de Zon en de Maan iets is wat je mensen niet uit KON leggen maar alleen de persoon snapt waar je dit tegen zou willen vertellen je hele leven lang,...

Ik wil via dit schrijven alle mensen vragen leer dansen als de kans zich voordoet, leer lopen als de kans zich voordoet, leer liefhebben als de kans zich voordoet WANT lieve mensen voordat je het weet en doorhebt is het te laat en kan dit niet meer.

Zoals mijn lieve vrienden en kennisen van me weten moet ik vechten mijn conditie op peil houden en kan me niet meer bezighouden met het uitvoeren van rechtzaken om de waarheid uit te laten komen welke niet alleen voor mij mijn ziel uit mijn lijf heeft gerukt maar vele honderden met mij. De rust in mijn te vinden dat ik niet de enige ben met wie ook vele honderden gedupeerden te maken hebben gekregen heeft mij een bepaald gevoel van rust gegeven omdat ik WEET dat zodra ik aan die poort der hemelen sta en de reis van het licht wederom mag gaan maken ik WEET dat ik niet degene zal zijn die geweigerd zal worden bij de poort omdat ik ALTIJD gestreefd heb waarheid na te leven en liefde op te volgen in het hier en nu en vele levensdimmensies nog na ons.

Elk mens op zich heeft de drang in zich te willen streven naar werkelijke waarheid, dat ik mocht weten dat de shift zal plaatsvinden op aangegeven data reeds in deze blog en dat het niet aan mij is maar elk persoon individu dit te WILLEN geloven is aan de mens zelf te willen ervaren te willen zien en vooral tijdig te willen doorhebben wat daadwerkelijke waarheid inhoud.

Iets zelf ervaren iets zelf zien is iets zelf willen doorgeven maar zonder de mens zelf te laten leren zal de les van het leven nooit kunnen worden ervaren, ik HOOP dat ik met deze blog en websites veel mensen in heb mogen laten zien dat als je dagelijks woont naast de spoorlijn de trein niet meer hoorbaar is maar het gevaar aanwezig is dat je de ontsporing van de trein niet hebt zien aankomen als de wissel versleten is..

Weest gewaarschuwd lieve mensen een gewaarschuwd mens telt voor...

Liefde is universeel en eindeloos alleen als je dat beseft durf je te zeggen ik kan dansen in liefde...omdat ik waarheid heb getracht na te streven in mijn leven.

Deze blog zal dus niet vervolgd worden omdat de personen die mij hielpen niet die ervaringen konden delen omdat ze niet mochten zien wat ik mocht en kon zien.

Mijn liefde voor deze aarde en zijn mensheid zal voor altijd blijven bestaan.

Ik zal moeten leren leven met de gedachte dat ze "alles" wat me dierbaar was afgenomen hebben , MAAR een ding zullen ze nooit kunnen aanraken, mijn universele liefde en vastberadenheid te willen dansen in het hier en hiernamaals..

Wat voor de een wit is , is voor de ander zwart of grijs, leer te kijken in de spiegel van het leven welke voor iederen op elke plaats van deze aarde anders is..

Ik heb met veel liefde deze blog bijgehouden voor u, hopende dat veel mensen er wat aan hebben de pole shift goed in kaart te brengen, dit besef zal wel tot mensen komen vaak als het te laat is zo was het met einstein en vele anderen en tja so be it ;-)

Ik heb het altijd stom gevonden als mensen met grote boog om je heen lopen omdat je zegt dat je paranormaal begaaf bent, nu jaren later begrijp ik dat mensen bang zijn voor ware waarheid iets te willen horen of te zien waarvan ze zelf al weten dat het fout was, juist dat weten is zeker weten geworden als mensen uit je buurt willen blijven, ware liefde is universeel en eindigt nooit...ondanks mensen van alles doen je uit elkaar te houden..

Ik kan alleen maar hopen dat ook Robert juist op tijd hetzelfde mocht ervaren dan ik puur door tijd in te laten zien dat ervaring iets is waar we niet omheen kunnen in dit leven.. niemand kan je dat leren..

Ik WEET dat velen met voodo zijn bezig geweest met mij als persoon en heb hier lang tegen gevochten maar nu mijn lichaam stop zegt zal ik moeten leren luisteren naar mijn eigen lichaam hoe zeer me dit ook doet.


Want een ding kunnen ze mij en Robert NOOIT afnemen, we hebben mogen 'wandelen" met de zon en de maan en mochten ervaringen delen zoals van ons gevraagd werd. Onze plaatsen van geboorte waren allang voortbestemd in ying en yang zonder dat iemand dit door heeft gehad. deze zet behoorde aan de goden toe zodat de taak juist op tijd volbracht was het voortzeggen van informatie van generatie op generatie zonder enige vorm van macht en of geldgewin zelf te willen ervaren..

ik weet wel zeker dat juist dat de les is die de goden met osn mee willen geven, mensen kunnen alles van je afnemen behalve je gedachtenkracht bij iemand te willen zijn in het hier en nu of in het hiernamaals, juist die gedachtenkracht is alleen bereikbaar als je leeft vanuit de waren intensie van leven en dood,

waarheid en liefde ... als je dat vertrouwd op boven dan WEET je dat de mensen die je altijd zeer hebben gedaan hun eigen "graf" hebben gegraven en vanuit boven altijd alles bepaald word met ten einde maar een doel het openbaren van waarheid altijd door en door weer...

Het is alleen de ware en pure gedachtenkracht die zal overleven in dit universum volgens de veer van MA at dat alleen al schenkt mij de intense eewige rust.

Soms moet je Goliat niet WILLEN verslaan als je WEET dat hij zichzelf ten afgronde zal werpen in het diepste dal der doden...


De kracht van de zon en de maan zijn de krachten der duisternis en het licht, de personen die willen en kunnen evenaren behoren de goden toe en niet de mensen een elk die ook maar zal proberen dit te evenaren zal ten gronde worden geslagen door de krachten van duisternis en licht.

Ik hoop dat ik de rust gegund krijg nu en het vechten achter mag laten ondanks de vele vele bewijzen en foto,s van fraude en ongehoorde praktijken MAAR het is niet aan mij het oordeel te effenen hier op aarde op hen, maar zal de toornen des goden laten bepalen wie schuldig is en wie niet.

Ik blijf wandelen in liefde met de zon en de maan.

hello sun haye, hello sun haye.. verwelkom uw nieuwe zon en de maan der vijfde zonspassages.. hello sun haye hello sun haye

Ik ben blij dat in de moeilijke gekromde weg in mijn leven heb mogen bewandelen omdat ik iets mocht ervaren wat voor vrijwel iedereen onmogelijk lijkt te zijn, de weg der universele liefde..lijkt onbegaanbaar en eindeloos maar aan het einde ver aan dat einde zie je een pot goud en zilver staan badend in immens groot stralend licht.. gebonden in kleuren van de regenboog..

Iets wat universeel is vastgesteld kan en mag je niet uit elkaar halen of verbreken, het behoord de goden toe en niemand anders... NIEMAND ANDERS..

WEES EEN MET WIE JE WILT ZIJN EN WEES LIEF VOOR EEN IEDER DIE JIJ DENKT DAT DE WARE VOOR JE IS DIK OF DUN ARM OF RIJK ZWART OF WIT WIJ BEHOREN ALLEN DE GODEN TOE..

Lieve VADER en MOEDER, vergeef het hen die niet konden weten, vergeef het hen...leer ook hen tijdig in zien en tijdig leren ervaren te dansen op de tonen van liefde in dit universum..

Het was mij een waar genoegen u op deze manier tot dienst te mogen zijn in dit leven.

Laat de waarschuwingen keihard zijn voor overheden dat met Goden niet gesold moet worden, overal zal sprske zijn van het losbarsten van extreem natuurgeweld zoals voorspeld is in de maand august 2005 van deze blog.

De enige reden waarom de goden vrijwel alle heilige plaatsen weg zullen nemen van deze aarde is simpel, doordat heilige plaatsen voor iedereen bestemd zijn en niet op een geloofsovertuiging en of godsdienst zijn gericht, juist daarom zal zoals het gezegde zegd waar twee honden vechten om het been de derde ermee heen gaan..

De regio waarvan iederen dacht dat deze heilig was word terug gegeven aan moeder aarde en zal diep in de bodem komen te liggen van diepe wateren welke de geheimen wegens zeer grote diepte niet meer vrij zullen geven. Er is geen stukje aarde voor slechts een persoon bestemd het behoort tot ons allen toe.. niet voor een..

Nogmaals geef ik een keiharde waarschuwing naar diegenen die hebben gedacht dat deze blog spirituele shit was zoals ik vaak gehoord heb, zij die ogen hebben zullen zien zij die horen willen zullen horen zij die willen ervaren en willen overleven ZULLEN OVERLEVEN!!!

ONLY THE LUCKY WEATHER WIL BE YOUR KEY TO SURVIVE... ( SOUTH AFRICAN MUSICALS.. WWW.GE-DI-CHRISTI-RE.COM... LUISTER EN ERVAAR ZELF... Laat vooral de boodschap aan alle overheden wereldwijd duidelijk zijn dat geen koning of koningin meer koning of kongingin zal zijn geen overheid zal nog kunnen bouwen op hun grondvesten. Geen land wat van hen is zal nog kunnen worden onteigend. De omwenteling die nu ingezet is zal voor een ieder op deze aarde een nieuw begin inluiden. Geen overheid ter wereld zal nog naar behoren kunnen functioneren.

Hetgeen deze wereldbevolking word aangedaan zal vanuit de Goden richting de overheden met 0 tolerance worden gehanteerd.



Nkosi sikelela Afrika een voor alleen allen voor een..

Met liefdevolle universele groet verblijf ik,

re een van zonen van Ra,

rene van den brink