Sunday, May 23, 2010

Wetende...


Wetende wil niet altijd zeggen dat je happy er mee mag zijn, wetende is weten dat eenzaamheid part of life is van die persoon.. Is het zo leuk paranormaal begaafd te zijn, is het zo leuk erg goed te zijn in iets..

Loslaten en iets overgeven aan boven is het allermoeilijkste in ons menselijk bestaan van deze cirlce of life zonder dit te weten voegen we kwaadheid toe als een van onze zintuigen en laten ons meeslepen in de aardse dingen van het bestaan.

Is het niet dat eenzaamheid word gecreerd doordat mensen elkaar niet meer begrijpen in dit leven, een wereld waarin werelden worden samengevoegd kan niet zonder tegenslagen gecreerd worden en zal niet zonder eenzaamheid een weg in het bestaan vinden.

Eenzaamheid is iets wat wij als mensen niet onder de knie zullen kunnen krijgen als we niet trachten te luisteren trachten te begrijpen en vooral trachten te delen met de medemens zodat een begin van een nieuwe wereld in JOU eigen hart word toegelaten.

Ook ik ben op mijn plaats gezet omdat ik jaren lang mezelf ben vergeten en deze blog als een van de belangrijkste dingen in mijn leven zag het doorgeven van informatie en kosteloos leren delen met mijn medemens.

Nu jaren later heb ik keiharde lessen mogen leren in het leven nu wetende waarom dingen gebeurd zijn maar nog nooit wetende waarom die ene ontmoeting tussen mij en robert zon lege impact hebben kunnen achterlaten ondanks wat mij aangedaan is. Ik heb geprobeerd te vergeven, ik heb geprobeerd te luisteren ik heb geprobeerd te overleven maar het gemis te mogen zijn zonder de twinsoul is iets wat ik nooit niemand toe zou willen wensen ondanks je nieuwe mensen op je pad hebt ontmoet. leegt en eenzaamheid zou MIJN grootste wens zijn aan de goden dit voor deze wereld weg te mogen halen...


Besef eens dat wetende zijn niet altijd leuk is, niet altijd happy zijn betekend omdat je dingen op je ooglenzen word getoond zoals het er later uit zal zien, wetende is een stuk eenzaamheid accepteren omdat je weet, leert en vooral deelt te ervaren..


Wetende dat mijn waarschuwingen in de wind zijn geslagen en mensen gewoon hun dagelijkse dingen op zullen pakken heeft mij een gevoel van leegte gegeven niet begrijpende waarom deze mensheid zo hard wil blijven vallen..

Toch wetende en vertrouwende als het oog van de olifant doet op zijn genen te vertrouwen en op te volgen volgens de wetten der Maat MIJN WEG....


De volledige verschuivingen in politiek, in uw aardse systemen, ontrekken van energie en vooral het willen delen met elkaar zullen extreme vormen aan nemen de mens te dwingen nieuwe technieken toe te eigen en vooral de dwazen die niet wisten niet schuldig te verklaren maar te vergeven voor hun daden omdat ook u WEET dat het oordeel niet door ons aardsen word gehanteerd en uitgeroepen maar een de poorten zal worden beroepen.

Wetende dat deze gebakken lucht waarin politici en vooral geldverslindende leiders zich hebben bevonden hun laatste maanden zullen ingaan. Wetende dat elke in het verleden denkende onbereikbare grens vele malen overschreden zal worden in het alles en het niets.. het hier en het nu..

Wetende dat het hogere boven ons ALLES in het nu heeft gecreerd en ontwikkeld kan er geen einde zijn of plaatsvinden zoals vele religieuzen zullen denken maar zal nogmaals een volledig nieuw begin gecreerd worden voor ALLES en iedereen HIER in het aardse HIER in het NU....

Hemel zal op aarde worden gecreerd doordat de mensheid zich zelf op mag tillen naar haar volgende dimmensie..

Wetende dat het bovene alles op zal lossen voor mij ondanks alles wat me aangedaan is, wetende dat de kracht in onvoorwardelijke liefde zit en de kant te kiezen van de mensheid en niet haar leiders heeft mij de rust gegeven te mogen inzien te mogen ervaren maar vooral te mogen zien dat voor mijn voeten vele mensen hun weg reeds hebben veranderd door een andere weg in te zijn geslagen..

IK WEET als geen ander dat de mensen die nu de aarde proberen te vernielen in haar laatste fase van deze shift zichzelf zullen verkrampen doordat de gehele mensheid het groots falen van deze mensen voor ieder iris in het oog zal laten geschieden, vergeef ook hen dat grote falen wat gedaan is vergeef ook hen omdat wetende dat onvoorwaardelijke liefde in woord maar vooral ziel zijnde het eeuwige leven voor altijd vast zal blijven houden.. dit is keer op keer de reden dat reincarnaties op reincarnaties achter elkaar blijven plaatsvinden..

Het oog van de olifant geeft mijn gevoel weer van liefde zoals ik aan ieder hier op aarde wil blijven schenken ..

Vergeef ook hen, omdat zij niet wisten wat de wetten der Ma at inhielden, deze wetten zullen nu volledig tot uitvoer worden gebracht en zullen de komende maanden zorgdragen voor het scheuren van uw aardkost. de shift zal uiteindelijk als laatste de zon en maan niet meer in het Oosten laten opkomen maar 370 graden gekeerd zijn na de shift

Het gezegde is dan ook niet trouw als een hond maar trouw als een olifant... de afgebeelde ogen geven perfecte weergave weer van mijn gevoel op dit moment, trouw zijnde aan de wetten der Ma at tot in mijn "dood.."...


liefdevolle groet,

re