Saturday, August 08, 2009

IK GELOOF IN....uPENDI.. ( http://www.youtube.com/watch?v=FvVE1S7Wrgo&NR=1 )



iNTROSONG WEDERGEBOORTE DER AARDE..; http://www.youtube.com/watch?v=uX-58zOwwDY


Ik geloof, ik durf te zeggen dat ik tenminste nog ergens in geloof, een wereld die kennis samenbrengt en samen gebruikt om deze polar shift heelhuids door te komen.

Wij als kringen nu samengevoegd vanuit de allerhoogste lichtfrequenties het netwerk van duizenden jaren voodo inmiddels plat gelegd.

Ik ben lichamelijk begonnen aan deze laatste opschoning in mijn lichaam deze krachten weg te mogen halen van uw aarde.

Ik WIJ ons Zij geloven in overlevingskracht welke voor een ieder hier op aarde weg is gelegd.


Zoals inmiddels bekend is geworden zijn wederom de rechtzaken verloren tegen de mensen die ons zoveel onrecht aangedaan hebben. Het vonnis zal niet worden herroepen omdat ik me volledig heb neergelegd bij dit aards recht wetende dat de veer der Ma at neergedaald is inmiddels hier op aarde.

Het leven van onze werkelijke ziel is het leven wat geld, ons diepste innerlijk mamela geeft ons duidelijk instinctief aan wat we moeten en of mogen doen in dit leven om tot oplossingen te komen.

IK WEET dat boven de manier van rechtsgangen hier op aarde niet tolereerd en niet waardeerd en heb me terug getrokken om uit de negatieve spiraal omhoog te gaan klimmen om de wedergeboorte in kaart te gaan brengen.

De informatie die vanacht door is gegeven en vandaag nog aan het binnen rollen is betreft de volledige kennis te mogen weten waar en hoe of wat staat te gebeuren.

Een recht wat in het leven van de illusie niet rechtmatig gevonden word vanuit boven zal geen enkele kracht ondervinden als men weet dat het leven van de zien word opgewogen tegen de veer van Ma at.

Mij is wederom de wetenschap getoond dat reeds ALLE kennis in mij aanwezig is niet alleen te geloven in wedergeboorte maar ook de oplossingen aan te kunnen bieden voor de problemen klimaatgebonden op deze aarde.

Vanuit mijn Vader Ra en mijn engelengids Sofia is mij enorm hoge kennis aangereikt welke gebruikt MAG worden tijdens deze polar shift.
er zal niet meer van het plan worden afgeweken, GOD iS GOD En zal geen enkele uitwijkmogelijkheid meer creeren voor diegenen die erop uit zijn nog langer op deze aarde mensen op te lichten of in haat en kwaadheid te willen blijven leven.

Ik heb me neergelegd bij het wederom verliezen van de rechtzaken maar vraag me af of een recht wat vernietigd is doordat overheidsystemen volledig vrijbaan geven aan oplichters en mallafide deurwaarderskantoren of dit wel een weg is die eindig zal zijn. Ik weet zeker dat inmiddels zoveel mensen in de problemen zijn gekomen dat ook de overheidssystemen zoals de rechtzalen op alle fronten zullen inklappen wegens het niet correct opvolgen van een eerlijk recht.

MIJN WETENSCHAp dat ook deze rechtbank in een grote kloof zal verdwijnen schenkt mij niet alleen rust maar roept ook medelijden bij me op omdat ze niet wisten met wie ze te maken hebben gehad om dit oordeel op aarde ten gezichte van de Goden te laten voltrekken.

Lieve Vader vergeef het hen alstublieft omdat ze niet wisten dat ik de naam draag van MA at, de veer neergedaald op aarde recht te doen rechtzetten en de creatie van hemel op aarde te mogen doen aankondigen.

De kracht in jezelf te vinden niet boos te worden omdat bewijslast niet is aangeleverd en mensen tot droevig toe je blijven treiteren geeft mij toch moed omdat ik weet dat het beheersen van je emotie al eigenlijk in de kinderschoenen moet worden aangeleerd.

Overal zal zichtbaar worden dat begonnen is met creatie van hemel op aarde.

Ik durf te zeggen dat ik geloof in boven, ik zeker weet dat GODEn bestaan en hier dan ook alle bewijs voor zal gaan aanleveren.

Wereldwijd zal sprake zijn van het inzetten van kinderen de oudere generaties weer te durven laten spelen, weer te durven laten bellenblazen en weer durven te laten lachen ondanks ze alles kwijt geraakt zijn...

Vanuit alle kanten word gewerkt de mensen in liefde in licht en grote zuiverheid te laten gaan leven, Ik heb me omgekeerd met de wetenschap dat het niet aan mij is een recht uit te roepen, wereldwijd zullen moeders opstaan hun borst aan te bieden aan het vreemde ondervoede kind maar met de wetenschap dat we allen een zijn.

elk mens heeft recht hier op aarde te mogen leven te mogen genieten, ook de regering Obama werkt keihard om niet meer te foccussen op de wereld van illusie maar te foccussen mensen weer op de rit te krijgen zodat oorlog en onlust in de nieuwe wereld geen kans van slagen meer zal krijgen.

Ik heb de visioenen mogen zien nu van het groots opbreken van alle continenten welke plaats zullen maken voor miljoenen nieuwe eilanden wereldwijd.
Op deze manier zullen alle oude landsgrenzen komen te vervallen en zullen alle regeringen wereldwijd omgezet worden in wijze broeders welke de aanzet zullen geven van creatie van hemel op aarde op elke plaats.

Weest u allert want de komende problemen zullen deze mensheid hun hoofd te boven zijn, onrecht zal vergeten worden omdat men drukker zal zijn met de krachten der natuur dan menig conflict nog op deze aarde toegelaten zal worden.

wereldwijd zal vanuit boven de veer van Ma at neerdalen, piraten zullen begrepen worden WAAROm zij kapen en een andere aanpak zal dan ook groots succes gaan boeken de oorzaak van de problemen vanaf het begin op te lossen.

Overduidelijk is op veel plaatsen zichtbaar begonnen de lijnen uit te zetten van de nieuwe creatie van nieuwe landen nieuwe valleien nieuwe rivieren en nieuwe watervallen, rijn en maas zullen grote overstekken krijgen waardoor ook hier immense watervallen zullen ontstaan.

Ik heb de visioenen mogen zien wat mij zowel Robert aan is gedaan om ons uit elkaar te houden en aards gelukt is, MAAR heb de wetenschap dat de connectie van de ziel vele malen sterker is met elkaar te kunnen praten op afstand zoals nu overduidelijk doorkomt.

Lieve mensen ik geloof niet alleen dat mijn naam voortbestemd is om wedergeboorte aan te kondigen hier op aarde maar geloof in al onze mensen wereldwijd die tot een oplossing kunnen komen gezamenlijk, ordelijk en zonder chaos, ouderen zullen weer kind willen zijn bejaardentehuizen zullen bellenblazers worden aangereikt de sfeer wereldwijd te gaan verbeteren.

Ook U vraag ik diverse bellenblazers te kopen en de wens uit te spreken voor diegene die u altijd dacht te haten om juist daar weer van te gaan willen houden alleen die kracht kan Goddelijk bevonden worden te weten welke les de Goden ons dit keer hebben willen duidelijk maken.

Ik geloof in overlevingskracht en samenvoegen van kennis ... en u...??


soms is een vechtpartij nodig in te zien dat niet kwaadheid en oorlog de oplossingen zijn tot vrede maar juist de kracht van liefde rust schenkt in het innerlijke bewustzijn van ons als menselijk ras..

Die kracht in jezelf te mogen vinden pijn en lijden om te zetten in geloof en hoop in de toekomst schenkt ons als menselijk ras het allermooiste levensgeschenk wat de goden ons hebben willen leren.. Nelson Mandela werd ook ruim 28 jaar vervolgd en schuldig bevonden totdat ook die deuren werden geopend en hij niet alleen president werd van het land der magie zuid Afrika maar ook tot de 13 wijzen is gaan behoren welke deze aarde in haar bezit heeft..

geniet van ook de mooie dingen die komen gaan, besef dat de kracht van het geschreven of uitgesproken woord ook de haard kan zijn voor het JUIST uitbreken van pandemien, de kracht in het negeren vind men in het diepste innerlijk van ons, onze eerste celdeling mitose zij reageerd stuk voor stuk op de energie die wij uit willen dragen.

Ik WIL me niet langer bezig houden met rechtzaken, ik wil me niet langer foccussen op kwaadheid vanuit anderen aangestuurd ik wil me foccussen op het brengen van de boodschap vanuit boven geschonken.

God zij met u, mogen de goden met u zijn in liefde te mogen leven in liefde te mogen ontvangen in liefde te mogen sterven. alleen dan zal ZICHTBAAR zijn hoe groot het licht is gecreerd in het hier en nu als garantie voor het hiernamaals..;-)

Ik zal rechtstreeks de gesproken adviezen van Ra online plaatsen zodra deze naar buiten gericht mogen worden. tot die tijd zal rond de tekentafel gezeten worden met architecten om overal de ontwerpen van Ma at en wedergeboorte op te gaan volgen zoals hen dit willen, overal zal spraken zijn van bloemen en schitterende creaties in mens dier en flora zowel fauna. De mens zal weer in perfecte harmony samen gaan leven met alles wat in deze circle of life gecreerd is.

Ik groet u liefdevol vanuit de hoogste lichtdimmensies van het zonnelicht.

Rene van den Brink ( zoon van wedergeborene ra)

Veenendaal Nederland ( water zal het antwoord geven... NL kan de kennis overdragen water te lezen zoals reeds eerder vermeld om zo te zien waar wat staat te gebeuren.. het een en al zal als nieuwe middelpunt in uw kosmos als klok mogen fungeren..

Bloemen zullen zo overdone gezaaid worden dat overal de wedergeboorte aangekondig zal worden in flora in fauna maar ook het meest van alles onze mensheid..

Ik geloof in wedergeboorte... ik geloof in terugkeer van Robert naar Nederland om SAMEN de wedergeboorte uit te mogen gaan dragen die als taak zal mogen worden volbracht hier op aarde, om deze taak zijn wij geboren..

Ik GELOOF DAT WIJ DIE MENSHEID ZIJN CREATIE VAN HEMEL OP AARDE TE LATEN PLAATSVINDEN ONGEACHT WAT WE GEDAAN HEBBEN OF WAAR WE VANDAAN ZIJN GEKOMEN, IN HET HIERBOVENNAMAALS IS VOOR EEN IEDER PLAATS ONGEACHT ZIJN VERLEDEN HEDEN OF TOEKOMST, ALLES IS HET HIER EN NU...

HET BELOOFDE LAND IS AANGEWEZEN NU ALLEEN DE CREATIE NOG... GELOOFT U HET OOK.?...

http://www.youtube.com/watch?v=uX-58zOwwDY ( WHEN WHE BELIEVE...)

zIJ DIE VERGETEN WAREN. ZIJ DIE AL OPGETILD ZIJN BIJ HET HOREN EN BELUISTEREN VAN DE NIEUWE TRILLINGEN EN FREQUENTIES..;-))..

http://www.youtube.com/watch?v=uX-58zOwwDY