Friday, August 01, 2008

http://video.google.com/videoplay?docid=5216403649967509740

zien zegt genoeg.................

een leven gaat nooit over rozen, we proberen de beste te zijn maar zijn vergeten dat de geboorte van ons menselijk ras niet hetgeen is warvoor we gekomen zijn maar hetgeen we behoren te ontdekken en ontwikkelen..


http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1438490562

Bewandel dat pad en wees niet bang wetende dat aan het einde altijd weer dat veilige dal zal zijn om uit te rusten...

Via dit bericht deel ik u mede dat een begin is gemaakt met het verantwoordelijk stellen en het dagvaarden van een aantal mensen die mijn zaak in het verleden kapot hebben gemaakt.

Samen met een groep mensen is begonnen deze mensen voor het Nederlands gerechtshof te krijgen om hen tot stoppen te wanen en zo niet langer de mensenlevens van honderden anderen te kunnen verknallen.

Ik wist dat dit leven voor mij niet makkelijk zou zijn maar het doel wat mij voor ogen is gesteld geeft mij ruim voldoende rust te mogen weten dat dit proces zo behoord te lopen volgens hoogst plan.

Hetgeen ook Robert James Arnot mij heeft laten zitten in de tijd dat ik voor alles schuldig werd verklaard maar naar nu achteraf eindelijk na 6 jaar blijkt dat niet ik diegene was maar anderen het geweest waren geeft mij voldoende genoegdoening verder te mogen met mijn leven zonder een evt nieuwe relatie weer toe te laten in mijn leven.

Ik wist toendertijd dat als ik Robert vertelde van hetgeen ik in visioenen door kreeg dit niet alleen mijn dood zou betekenen maar ook dat van hem en zijn volledige familie.

De keus dan ook dit stil te houden voor erg veel mensen heeft mij dan ook een andere kijk doen geven op deze aarde, je zal altijd eerst moeten beginnen bij jezelf om te kijken wie JIJ nu daadwerkelijk bent en waarom je hier bent gekomen om welke reden dan ook dat einddoel te bereiken van hetgeen het hoger plan in ogen heeft.

Wetende dat ruim 3 % van onze wereldbevolking boeken leest, wetende dat ruim 15 % kranten leest maar nog erger wetende dat ruim 90 % van onze wereldbevolking op aarde Tv kijkt maar niet doorhebbende dat dat nieuws wat wij voorgechoteld hebben gekregen wel eens niet het daadwerkelijke nieuws zou kunnen zijn van het daadwerkelijk afgespeelde verhaal.

Dit heeft mij dan ook doen besluiten alles wat ik zowel mijn familie meegemaakt heeft in boekvorm uit te gaan brengen om zo de mens te laten zien dat erg veel nieuws geen nieuws is maar opgedrongen berichten om u als mens een schuldgevoel te creeren zodat de leiders straks DENKEN vrij uit te gaan.

Helaas voor hen bestaat DIT plan uit het Hemelse plan om HEMEL op aarde te creeren en niet zoals hen bedoeld hebben MACHT te creeren om zo meer en meer mensen de dood in te jagen hopende zoveel mogelijk aan deze ( nummers en chips...) mensen verdiend en gecontroleerd te hebben.

De komenden maanden zal overduidelijk worden dat het plan wat al jaren in wording is en getracht word tot uiting te brengen in het niets verzwolgens zal worden in vergelijking tot het hoogst Goddelijk plan.

Nl Het creeren van hemel op aarde.

Wij doen via dit bericht de mededeling dat via het gerechtsgebouw te Utrecht een begin zal worden gemaakt met het verantwoordelijk stellen van een aantal venoten.

Getuigen of medeslachtoffers van deze zeer grof opgezette sterfhuisconstructies om mensen hun alles hebben en houden af te nemen worden verzocht via onze email systemen en onze advocatenkantoren contact op te nemen met ons.

De exact data is al bekend maar word nog niet vrijgegeven om zo de tegenpartij een donderslag bij heldere hemel te mogen geven.

Het feit dat erg veel mensen je laten vallen op momenten dat je juist die hulp enorm goed had kunnen gebruiken geeft aan dat de mens niet gecreerd is vanuit deze samenleving samen te willen en of kunnen werken maar opzichzelf is aangewezen als persoon ieder voor zich.

Ik zal mijn taak volbrengen, het stopzetten van een internationaal groot fraude netwerk waar mensen grofweg Placebos worden verkocht niet wetende dat deze medicatie die zij voorhanden krijgen geen enkele kans geven op ook maar enige vorm van genezing.

Het beginnen te starten met de gerechtelijke procedures van een aantal personen zal een domino-effect geven aan een netwerk wat zeer ingewikkeld met elkaar verbonden bleek te zijn en ook de politie korpsen van Veenendaal het een en ander mogen gaan uitleggen.
Ik zal dan ook niet terugdeinsen om alles wat over de afgelopen jaren is gebeurd publiekelijk vrij te gaan geven zodat mensen in kunnen zien dat die wereld die wij dachten waarin we vrij konden leven gebasseerd is op het najagen en zoveel mogelijk " uitmoorden" van personen die ook maar enige zeggen hebben van "anders" zijn...


Ik BEn anders net als u geboren met mijn eigen DnA gezien vanuit mijn eigen levensvormen ervarende met datgeen ik heb WILLEN geloven want laat mij een ding overduidelijk zeggen, Geen God zou aanbeden willen worden om vanuit macht meer geld meer goederen en meer macht te willen uitoefenen over deze schitterende planeet aarde.

Laat een ding duidelijk zijn voor een iedere inwoner van deze aarde, we leven in het hier en nu en iedereen maakt straks een past over maar zijn we vergeten dat wij als stof zijn wedergekomen en als stof weer weder zullen gaan...???


Laat u niet van de wijs brengen door organisaties of instanties die geld of goederen van u wensen maar leer op uw eigen gevoel af te gaan om vanuit intuitie en veel geduld te kunnen handelen niemand maar dan ook niemand op een of andere manier te willen manipuleren en macht over uit te oefenen.

Dit leven bepaald alleen u zelf dat gevoel dat u aangeeft wat waarheid is of niet, de vele bedreigende emials aan mijn adres zowel the embassadorion geeft overduidelijk aan dat via deze sites een zeer gevoelige snaar is aangeboord voor helaas mensen die niet door hebben gehad dat het nieuws wat er voorgeschoteld is via TV en radio niet dat nieuws was geweest wat een ieder juist had moeten weten.

De poolshift staat voor onze deur en zal niemand maar dan ook niemand overslaan die datgeen zal willen ervaren te zien te geloven te voelen en vooral te ervaren wat de waarheid WAS...

jammer dat slechts een klein groepje mensen op de hoogste was van dit proces wat nu gaande is.
Maar wetende dat dit niet een einde is maar een nieuw begin schept ons nog meer hoop en vertrouwen in de toekomst dat alles sal rech kom...

Citaat Nelson Mandela en Tutu South Africa 2002

Mijn ontmoeting met Robert James Arnot te Nelspruit South Africa is mijn eerste moment geweest van daadwerkelijke bewustwording van die persoon die ik behoor te zijn.

leef uw leven zoals u denkt dat dit goed is, ik ben niet diegeen die bepalen mag wat u zou moeten willen geloven.

u bepaald zelf de volle 100 % van hetgeen u wilt ervaren en geloven.
Jammer dat veel mensen deze site die opgebouwd is als databank dus als een zeer groot gevaar zien voor de samenleving maar ik hoop en vertrouw er volledig op dat ook deze mensen straks tijdens de poolshiften kenbaar en openlijk durven gaan toegeven dat zij hun gevoel niet meer hebben erkend te weten wat werkelijke waarheid was.
De vele toegestuurde dreigende emails geven mij overduidelijk aan dat zodra je onderwepen aanpakt die vastgesteld zijn niet niet naar waarheid beruste bewoordingen je de ware aard van mensen naar boven ziet komen.

Mijn enige doel was en is het bewustmaken van mensen die zich in diepe slaap hebben laten dompelen... de Poolshift is aanstaande deze zal nogmaals niet op de ( veranderde) data "2 august" plaatsvinden maar op de straks daadwerkelijk gevonden data gekoppeld aan de planetaria.


Vriendelijke groet,

Rene van den Brink