Friday, August 29, 2008

Ingezonden stuk.. zelfs lucht kost al geld...

Wat een service!

Nunspeet

Ik fietste deze week door ons mooie Nunspeet en bemerkte dat mijn banden wat zacht waren . Ik naar de dichtstbijzijnde fietsenmaker . "Hebt u een beetje lucht voor mij?", luidde mijn verzoek. En ja hoor, na 30 seconden was het gepiept. "Mag ik u bedanken ?" De man antwoordde: "Dat mag wel maar ik wou graag één euro van u. Als ik de hele dag zulke klanten krijg, verdien ik niets. Ik moet toch ergens van leven!" Ik was er beduusd van. Ik betaalde en dacht: "Het ging toch steeds beter in de fietsenbranche ? Wat een 'service'! Of was dit een voorbeeld van 'luchtfietserij'? Fl 2 ,20 voor wat lucht . Gekker moet het toch niet worden! Bij die fietsenmaker kom ik dus nooit meer !

Frits Kok, Nunspeet

Ook benzine stations zoals Total rekenen 50 eurocent voor het even opblazen van uw band. tja het moet niet gekker meer worden.. benzine prijzen stijgen de pan uit en zelfs lucht moet aan worden verdiend..