Monday, August 25, 2008

vijfde zonspassage

Lieve mensen,

we zijn reeds met man en macht begonnen de informatie om te zetten in een begrijpbaar en wetenschappelijk onderbouwd geheel.

Helaas kan ik geen andere mededeling doen dan dat ik Moet zeggen dat vrijwel de gehele aarde opnieuw geboren zal worden. Grote delen land zullen omhoog gedrukt worden, continentale platen onder en boven elkaar heen schuiven welke zeer grote veranderingen zal brengen aan de kusten wereldwijd.

Zover ik heb mogen zien kan ik de komende maanden niets anders meedelen dan dat de maya periode aangebroken is van 2x 130 dagen afbraak oude systemen ( natuurrampen) en tussenperiode van een 5 a 6 dagen volledige uitval van het energetisch veld van de aarde.

Dit uitvallen zal voor immense problemen zorgen inverband met het inslaan van kometen en meteoren.

Supervulkan uitbarstingen zullen zorgen voor grote veranderingen in de atmosfeer, de aarde zal van ronde vorm naar ovale vorm gevormd worden.

Dit zal alles in een tijdsbestek van de komende maanden gaan plaatsvinden, we hebben het moment van de daadwerkelijke shift gevonden welke verborgen was in de zonnewijzers van onder andere het Pantheon Rome Parijs en Vilnus.

Wereldwijd waren deze gebouwen die dienst deden aan ALLE goden naar een religie toegewezen.
Zover ik mag meedelen zal grotendeels stukken oceaan land gaan worden en zal Atlantis terug keren op aarde.
Grote delen van de aarde zullen omhooggedrukt worden en de Alpen vrijwel volledig in elkaar zakken en oceaan of water gaan vormen. OOk het gehele midden Oosten zal wegzakken.

morgen zal ik duidelijker weergeven wat we op welke plaatsen mogen gaan verwachten.

dit gehele proces zal bestaan uit vijf compartimenten.

Het berekenen van hetgeen nu gebeuren staat is volledig gebasseerd op het verleden en doorgegeven via dromen.
De zonnewijzers wereldwijd konden mij de inzage geven omtrent de ware data.

vriendelijke groet verblijf ik,

Rene van den Brink