Thursday, August 28, 2008

kijk uit wat je zegtof schrijft... ( woorden is voeding ..)




'Moge de bliksem me raken...' Twingly blog zoekenBlog over dit artikel
Als je een opmerking en een link naar dit artikel plaatst in jouw blog, zal jouw blogpost vanuit hier worden gelinkt.

Ping je blog bij Twingly, zodat wij hem kunnen vinden.
Wat is Twingly? SHANGHAI - „Ik zweer dat ik nooit geld van je geleend heb, moge de bliksem me raken als ik lieg.” Een Chinese man uit de zuidwestelijke provincie Fujian had de woorden nog niet uitgesproken of hij werd inderdaad geraakt door de bliksem.

Dat schrijft de krant Shanghai Daily donderdag. De man, Xu, bezwoer geen geld van zijn vriend Huang geleend te hebben. De eed moest een einde maken aan de twist tussen de twee mannen, die steggelden over een bedrag van ongeveer vijftig euro.

Xu is opgenomen in het ziekenhuis en is buiten levensgevaar. Hij moet wel zijn schuld terugbetalen, zei Huang tegen de krant.