Friday, June 27, 2008

I CAN ONLY IMAGINE

http://nl.youtube.com/watch?v=6rfkXbVcudc&feature=related

Leave our footprints.

Als Nomade zijn we gekomen als nomade mogen we op gaan trekken naar nieuwe oorden.
Ik kan me slechts voorstellen om te zien hoe het is als miljoenen mensen zullen vertrekken naar nieuwe oorden.

Ik kan me slechts voorstellen wat het gootste filmscenario nog nooit heeft doen tonen.
Vaak heb ik mogen smeken aan boven om geen vloed meer te creeren zodat de mensheid de tijd krijgt tijdig te mogen inzien en te mogen vluchten zoals het in onze weg der evolutie altijd gegaan is.

We leren overleven, we leren verantwoordelijkheid te nemen maar nemen veelal te laat pas de stappen om de dingen te voorkomen die we nader vaak aan hebben zien komen.
Helaas zit het nu eenmaal zo in elkaar in onze weg der evolutie.

Bij het creeren van de nieuwe aarde straks zal begonnen gaan worden deze levensles al vanaf beginsafaan om te gaan zetten bij onze kinderen want zij zullen de wederopbouw mogen gaan verzorgen van de vrijwel totale herstelprocedure van onze moeder aarde.

Nooit is iets van vaste aard geweest dat zei ook gaudi de architect van de hemel, we zullen ons hele leven keer op keer met opbouwen bezig zijn totdat we de manier hebben gevonden waarom alles plaatsvind en waarom wij juist deze les hebben te leren.

Vaak stond de mensheid niet stil bij het groeiproces maar vooral het gedrag van onze moeder aarde.
Gedragspatronen bepalen altijd de weg der evolutie niet de sterktse of de grootste, het gedrag zal de aantallen gaan bepalen HOEVEEL mensen deze ompoling de komende jaren en vooral maanden zal gaan overleven.

Het is altijd zo geweest dat we hebben mogen meehelpen net zoals de dierenwereld doet om de zaden naar de nieuwe oorden te verplaatsen de producten naar nieuwe bestemmingen te mogen brengen om daar TIJDELIJK hun huisvesting te mogen plaatsvinden.

IK kan me slechts in mijn gedachten voorstellen hoe mooi het zou zijn ALS WE ONZE LEVENSLES DIT KEER NU EENS ZOUDEN GAAN GEBRUIKEN.
Want ik weet zeker dat in welke GOD of religie we dan ook mogen geloven zijn ons hebben getracht mee te helpen zoeken naar het vinden van oplossingen maar helaas dit dood is gebloed doordat de gesettelde wetenschap op macht is belust en vooral haar trots en plaats niet wil vrijgeven.
ALleen deze gedachtengang zal de mensheid al miljarden mensen en dierenlevens gaan kosten.

We hebben de mogelijkheid zeer groot aan te pakken en zeer snel te mogen werken, dieren met groot materiaal te gaan verplaatsen zodat ze veilig zullen zijn vor de rest van de evolutiebaan en niet zoals in vorige ompolingen al heeft plaatsgevonden dat de dino,s uitsterfden doordat ze niet wisten of doorhadden wat de ompoling inhield.

Maar wees eens eerlijk lieve mensen, leven we niet op een schitterende aarde waar we eigenlijk alles met elkaar zouden moeten gaan leren delen, denk hier eens bij na dat als wij willen delen met onze medemens en met ons dierenrijk dat er een samenleving zal gaan ontstaan waar mens dier flora en fauna in perfecte harmony naast elkaar zou kunnen gaan leven, een haai zal nooit vergeten wie haar gered heeft, een olifant zal nooit haar dankbaarheid onder stoelen of banken schuiven als ze weet dat haar leven gered is een slang zal nooit haar trouwheid op de proef laten stellen als ze weet dat ook zij afhankelijk is geweest van ons ras die op de vrijwel hoogste plaats heeft mogen staan in deze weg van evolutie.

Ik kan me slechts indenken en verbeelden hoe mooi dit zou mogen zijn een grote samenwerkende organisatie te mogen zijn dieren te helpen naar de nieuwe oorden te verplaatsen VOORDAT het te laat is.

Lieve mensen de wedergeboorte op aarde heeft al plaatsgevonden, de nieuwe aarde word al gecreerd in volle mate, we maken allemaal deel uit van een proces waarvan we nooit hebben stilgestaan dat alles zo perfect met elkaar en van elkaar afhankelijk gecreerd is en weest u eerlijk wat zou een aarde zijn zonder kletterende watervallen, zonder het geroep smorgens van de vogels zonder het gekakel van de kippen, zonder het gerispel van een groep apen in de bomen.

Nee laat een ding duidelijk zijn we BESCHIKKEN op dit moment over een STUKJE goddelijke wetenschap wat we zouden MOGEN gebruiken om de weg voor het voorbestaan van onze mensheid vrijbaan te mogen gaan geven en onze voetstappen uit te gaan zetten in onze kosmos.

Hetgeen dat ook Robert James Arnot me heeft laten zitten toen hij alles en iedereen wakker heeft geschud geeft voor mij duidelijk aan dat elk mens individu op zichzelf aangewezen zal zijn in deze ompoling MAAR we de handen in elkaar zouden kunnen vouwen om tot oplossingen te komen in plaats van elkaar dingen blijven verwijten en elkaar voor stront uit te blijven maken.

Ik heb me teruggetrokken omdat ik weet dat dit de weg mag zijn zoals ze komen zal, ik besef dat de journey die ik heb mogen maken in dit leven een vrije weg HAD mogen banen voor de gehele mensheid MAAR dat we de geboortegronden zouden moeten verlaten zoals in alle religies word weergegeven want als we werkelijk zouden vertrouwen op GOD dan zouden we vertrouwen op HEN of in die persoon waarvan wij zeker weten dat dat de aannemelijkste bron is van hetgeen wij WILLEN hebben geloven.

Ik kan me slechts voorstellen en indenken meer niet meer.. ik heb los mogen laten de persoon waarvan ik het meest heb mogen houden in mijn leven, ik heb hem mogen laten gaan omdat ik weet dat we dit leven slechts bij elkaar konden komen om elkaars bewustzijn open te zetten elkaar de spiegel voor te zetten en niet elkaar te verwijten wat we wel of niet hebben mogen doen.

Ik zou persoonlijk het niet op deze manier hebben willen doen omdat de kracht van het hoogst Goddelijk stille kracht is en zich nooit groots zou openbaren, nee dat is een ding wat ik Robert James Arnot wel heb kwalijk genomen toen we elkaar hebben mogen ontmoeten in het jaar 2002, als hij niet de kerkklokken had geluid en iedereen wakker had geschud dan was het grootst Goddelijk plan nog beter tot uiting gekomen.

Ik heb dan ook besloten niet meer open te staan voor een ontmoeting maar door te gaan met mijn waarschuwingen zo ver ik kan reiken zo ver ik mag tonen en zover ik kan laten inzien dat we allen deel uitmaken van een groot evolutieproces waar geld en eigendom van bezittingen slechts een tijdelijk stukje is waarvan we gebruik van mochten maken, wel dit keerpunt zal een ieder die rijk was arm maken een ieder die de grootste huizen bezat de ervaring meegeven hoe het is om in een jutenzak samen op straat te mogen slapen.

Geen enkel mens arm rijk groot dun of dik. ik ben me gaan concentreren op mezelf want wees eerlijk als ik niet eerst van mezelf zal gaan houden dan zal nooit een eventuele partner de energie mogen gaan ervaren van wij wij ware liefde mogen noemen vanuit de kosmos gestuurd.

Laat deze site en deze channelingen die bijgehouden zijn vanaf 2005 een groot voorbeeld zijn voor onze nabestaanden dat alles werd aangestuurd, deze mensheid haar waarschuwingen wel degelijk op tijd had gekregen maar ondanks haar vele gebeden haar vele offers en haar vele grote bouwwerken om God of hun religievorm te dienen geen enkel stukje werkelijk stukje vertrouwen had gecreerd in te zien dat menig mens hier op aarde achter haar oren zou hebben gekrapt bij het op induiken van onder andere deze site, onze musicals wereldwijd en onze geheime boodschappen die gedeeltelijk zullen worden vrijgegeven de komende weken op de site; www.ge-di-christi-re.com

Ik bedank u in ieder geval voor het lezen van onder andere deze site en een ieder die een beetje interesse en doorzettingsvermogen toond en op deze sites in zal duiken die zal merken dat vrijwel alle antwoorden van de 13 overlevingsleutels reeds zijn vrijgegeven.

Aan de wetenschap de vraag wat ze ermee wil doen, meegaan in de baan der evolutie of een SAMEN een grote sprong maken in de overlevingsdrang van de evolutie.

Ik persoonlijk sta nog steeds open voor die laatste vandaar nogmaals mijn vraag de hulp te krijgen van mensen die ons willen helpen de jaartellingen beter te helpen uitzoeken omdat het 100 % zeker is dat de data 2 august 2008 niet overeenkomt met de natuurlijke klok maar wel het symbolische teken is vanuit boven een nulpunt of keerpunt te kunnen herkennen. de paus Gregorius heeft in het verleden de data al met tien dagen verschoven maar we zijn naarstig op zoek naar mensen die ons daarbij willen en vooral KUNNEN bijstaan.

Het besef te mogen WETEN dat 97 % van de totale mensheid afhankelijk zal zijn van dit antwoord en de wetendheid legt de druk weer van het willen uitzoeken van dit grote probleem of zoook wel de indianen in 1912 in Wassingthon hebben meegedeeld " de grote westerse fout...

Hopenlijk beseft ook u na het lezen van deze site dat we ons op een zeer gevaarlijk tijdsbestek zijn gaan bevinden en dat ons jaren lang niet de waarheid is voorgeschoteld.

Ontdek sta open en vooral geniet van de journey die voor jou klaarstaat ook voor jou dat plekje in de carrousel van het leven ( lion king en footprints...) te mogen aanvaarden.... ZORG DAT JE DAT PLAATSJE NIET MEER KWIJT RAAKT EN OOK JIJ BEHOORD TOT DE GROEP SURVIVERS...

WAAR WE OOK LOPEN OP AARDE ER ZAL ALTIJD EEN SONG ZIJN DIE ONS IETS DUIDELIJK WIL MAKEN..

iK KAN DIT EN IK MAG DIT ZEGGEN EN LAAT ME GEEN ENKELE REGEL OPLEGGEN DOOR DE OVERHEID OF WIE DAN OOK OMDAT DEZE SITE VAN MIJ IS EN MIJN EIGENDOM BEPAALD, HET BESCHREVEN WOORD IS SLECHTS TOEBEHOORD AAN DE CREATOR EN AAN GEEN ENKEL ANDER LEVEND MENSENLIJK WEZEN WELKE ZICHT HET RECHT MAG VOORDOEN GELD OF MACHT TE GRIJPEN UIT DE WOORDKEUZE VAN ANDEREN....

GLORY IS DIE JUISTE WOORDKEUZE TE MOGEN GEBRUIKEN MENSEN TOT INKEER TE LATEN KOMEN EN TE MOGEN LATEN BESEFFEN UIT VOLLEDIGE VRIJE KEUS...

http://nl.youtube.com/watch?v=8Klrc0YuikM&feature=related


Vriendelijke groet,

Rene van den Brink