Wednesday, June 25, 2008

Britse leger signaleerd vreemde objecten boven Uk ( telegraaf)

Britse leger ziet ze vliegen

SHROPSHIRE - UFO-gekte in Groot-Brittanniƫ! Een soldaat en drie van zijn maten beweren dat ze afgelopen zaterdag maar liefst dertien vliegende objecten boven hun kazerne in het Engelse graafschap Shropshire hebben zien vliegen.



Om de "niet-gelovigen" te overtuigen, maakte Mark Proctor met zijn mobieltje zelfs een video van het vermeende buitenaardse leven. De beelden worden onderzocht op hun authenticiteit, om een heuse militaire dreiging te kunnen uitsluiten.

Opvallend is dat er twee uur voor hun ,naar eigen zeggen angstaanjagende, ervaring een melding was gemaakt van een vreemd object in de lucht in de buurt van Cardiff, 130 kilometer verderop.

En drie uur eerder beweerde een koppel dat ze langs de snelweg in Shrewsbury gevolgd werden door een vreemd licht in de lucht. Tenslotte werden de dag ervoor zeven UFO's gespot door een hondenbaasje. De man was wel zo slim om de objecten vast te leggen op camera.

Kubussen

Het verhaal van korporaal Proctor: "Ik stond op wacht in de controlekamer toen de andere jongens buiten plots begonnen te roepen. Ik wilde weten wat dat geschreeuw te betekenen had en stormde naar buiten. Plots zag ik dertien vreemde objecten in de lucht. Ze zigzagden de hele tijd, maar het lukte me om er twee te filmen met mijn telefoon. Het waren net tollende kubussen in verschillende kleuren."

Van de legerleiding mocht Proctor eigenlijk geen woord kwijt over dit verhaal, maar blijkbaar kon de soldaat zijn mond niet meer houden, meldt The Sun.