Sunday, June 22, 2008

http://nl.youtube.com/watch?v=a1Wpeud7MkI&feature=related

lieve mensen,

op veel plaatsen wereldwijd word reeds zeer zwaar noodweer gemeld. lange tijd heb ik stil mogen waarschuwen bang te zijn opgepakt te worden om uit economisch belang als gevaar voor de mensheid aangeduid te worden.

Lang geleden heb ik mogen waarschuwen door middel van de channelingen die ik door mocht krijgen vanuit RA de zonnegod.

Ik roep met klem nogmaals de mensen op voorbereidingen te gaan treffen voor de ergste ompoling in zijn doort van vijf, grote oliebronnen en gasbronnen zijn reeds leegeboord en uitgeput waardoor grote holen zijn ontstaan ook onder onze voeten in Nederland Belgie en delen van Duitsland.

Dit instorten van deze velden zal voor immense onherstelbare schade gaan zorgen ( verwachting de komende maanden )
wereldwijd zal rekening gehouden moeten worden met monstergolven van ruim 40 a 50 meter hoog welke voor veel doden zullen gaan zorgen wereldwijd, we betreuren het dan ook dat wederom een modern cruisseschip zojuist is gekapseist door de immense golven die gemeld zijn ( ook reeds eerder vermeld op onze sites)en voor ruim 800 vermisten heeft gezorgd.

Het ompolingsproces wat nu gaande is zal een einde maken een de voor mensenlijke gedachtengang onuitputtelijke energiebron moeder aarde.

Helaas kan ik niets anders zeggen dan ik met tranen in mijn ogen ook dit bericht zit te schrijven omdat ook dit reeds eerder voorspeld is door mij op onze sites.

Een groot verwijt gaat dan ook vanuit mij naar de overheden wereldwijd toe die met opzet deze informatie voor de mensheid verborgen heeft weten te houden.
Amerika geregeerd door de grootste leugenaar ooit in zijn history dhr George Bush, een President die zijn eigen volk wist te veraden en voor te liegen doordat hij de informatie op voorhand al duidelijk wist aan te geven in 2002 ( zie citaat ompoling nasa aarde).

Het proces wat nu komen zal zal onomkeerbaar zijn en voor veel slachtoffers zorgen MITS men tijdig de mensen nu al naar veilige oorden zal brengen zoals de noord en Zuidpool EN de aangekondigde 13 heilige coordinaten die herkend zullen worden in de vormen van het lezen in wind water vuur lucht en aarde.

Met diepe verslagenheid wil ik dan ook mijn medeleven meedelen aan de nabestaanden van de 800 verdronken passagiers van het cruiseschip wat vandaag gezonken is voor de kust van de Fillipijnen.
Ook dit was reeds eerder al voorspeld en is niet serieus genomen door de overheden.

Ik kan en mag niets anders meer zeggen dat ik me als kluizenaar heb teruggetrokken om de rest van mijn eerdere voorspellingen volledige werkelijkheid te zien gaan worden, de vele smerige en zeer lage opmerkingen zoals psychopaat en geestelijk paranoide gestoord persoon hebben mij tot dit besluit doen komen. de naderende rechtzaken zijn voor mij persoonlijk een zware last voor mijn gezondheid waardoor ik de channelingen niet meer openbaar maak.

Ik bied u hier mijn excuses voor aan maar hoop op begrip omdat ook ik deels vanuit mensenlijk vlees besta en ook vatbaar ben voor jarenlange misdragingen die via onze sites en emailadressen binnen zijn gekomen.

Helaas voor hen die nu het hardst hebben geschreeuwd zal een ieder die een beetje serieus op deze site was ingedoken al snel tot de ontdekking zijn gekomen dat ALLE voorspellingen die gedaan zijn en doorgegeven werden vanuit RA de zonnegod tot volledige waarheid zal doen laten komen.

De keus zoals reeds eerder voorspeld is in de bijbel koraan boedha en alle andere geschriften zal dan ook vrijwel volledig vrij bij u als mensheid gelegd worden om de keus tot overleven aan elk mens individu over te laten.

Ik wist dat ik mijn leven met deze boodschap moest opofferen en wist van te voren dat ik met deze zware last mocht gekomen zijn u deze boodschap door te geven.

Te weten dat de gelofte mij is gedaan in het hiernamaals zeker te zijn van mijn doorstroming naar de volgende dimmensie weet ik waar en waarom ik zeker mag zijn van mijn geplaatste boodschappen op onder andere deze sites.

www.ge-di-christi-re.com zal nu zeer snel met de informatie uitgebreid worden waar ik op zat te wachten vanuit de channelingen van RA.

Het hoogst Goddelijk plan zal in werking gaan treden, geen enkel mens zal aan het oordeel van dit licht ontkomen.

U christusbewustzijnskind was al reeds neergedaald maar werd niet begrepen en niet naar geluisterd vandaar dat ik van RA nu door mag krijgen dat de volgende dimmensie in werking zal treden, voelen ervaren en leren delen van informatie.

Te weten dat ook ik voor het geven van deze informatie van mijn vrijheid ontnomen zal worden omdat ook ik een zogenaamd gevaar ben voor het belang van de economie geeft mij een vredevol gevoel na te weten wat vanuit wetenskracht aan mij is doorgegeven.

De reeds eerdere plaatsingen van de channelingen kunt u gedeeltelijk terugvinden in de maand august 2005 in het archief van deze zeer belangrijke databank voor u als mensheid.

Ik ben niet bang te mogen gaan omdat ik weet meer dan menig persoon ooit dacht hier op aarde.

Ik ben een van de alziende ogen op deze aarde.


Vriendelijke groet,

Rene van den Brink Veenendaal Nederland