Saturday, May 26, 2007

Wedergeboorte der aarde zal ingeluid worden met hevig zwaar onweer

Bron Lion King Nelson mandela, Bischop tutu, wereldwijd zullen wij de wedergeboorte doen inluiden.
Het einder der tijden van deze gemanipuleerde aarde is nabij.

Iekc sal neem die land die mij ontnoom is ik sal terug breng die aard in balans en het herstel der evolutie zal exact volgens Groots GODDELIJK plan plaatsvinden.
de gekozen personen zullen zich aandienen als de tijd daar is na het ervaren opdat de mesch pas sal geloof als zij het ziet.

Dit is de kracht mijn levenskracht, ik ben GAya ik neem en ik geef ik help en ontneem dat is mij doel het creeren van die hemel op aard.
Ik ben rijk want mijn kracht is die levenskracht een ieder die van kwade aarde sal zijn sal kennis maak met die kracht der natuur.
iek heb die verborgen boodschap geplaatst in die lion king musicals, wereldwijd is die boodschap gezien ervaren en geprezen, dit is moeder natuur dit ben ik dit is gaya liefde geven liefde leren, vergeven opdat ook zei inzagen wat fout was.

ik ben gaya benoemd als ambassadeur van die groene licht, ambassadeur der uwer planeet aarde wij zijn gekomen met velen uw te begeleiden in die tijden der wedergeboorten.

Ik heb gestuurd die juiste menschen opdat ook zij toe zullen snellen als die tijd daar is.

Dit is gaya moeder der levens kracht moeder der aarde.
ik kondig u aan die wedergeboorte der aarde is geplaatst in die tweede verkozen persoon der aard in die reflectie geplaatst.

GAya via ge di christi re, wij zijn gekomen van verre