Sunday, May 13, 2007

De creatie naar wedergeboorte is in gang gezet.

Goede mensen en of slechte mensen is een begrip wat is ingevoegd in ons menselijk bewustzijn door middel van creatie. grey...

creatie is een keus die gegeven is aan de mensheid om te kunnen doen wat ze eigenlijk zelf willen.
echter de betekenins en diepgang van deze wil, keus en bewustwording vergt echter een enorme levensles die zelf ervaren mag worden in dit leven voordat de wedergeboorte van ons bewustzijn plaatsvind.
Is het niet een kwestie van wat wij willen geloven voordat we beseffen dat iets te laat was, was er niet vaak oorlog nodig om te weten dat dit niet de juiste weg was en er altijd sprake was van twee partijen die iets verliezen?
Wel ja mijn antwoord is voor iedereen hetzelfde ik blijf geloven ik blijf vertrouwen omdat ik weet en ik voel dat dit ok is en mij vrede geeft in mijn ziel ongeacht wat gaand is in mijn menselijke leefomgeving.
ik weet dit klinkt gek voor anderen omdat deze NOG niet in de denkwijze zitten waar naar we toe gestuurd en geloodst worden nl het zintuig voelen ofwel de 5e zonpassages.

De stand dichter bij de zon is echter al lang van te voren bepaald vanuit de natuurlijke banen in de kosmos en zoals wij zeggen it goes around it wil comes around ofwel the cirlce of life.
Ik wil een ieder hier op aarde vragen allert te zijn als we op de proef worden gesteld door middel van confrontaties om te leren in onze levensles, vaak weten we emoties niet in toom te houden maar komt het tot een geweldsuitbarsting en zelf tot menselijk treffen terwijl dit niet de weg is te gaan.

Vandaar dat wij nu een verborgen sleutel tot het leven geplaatst hebben in de vorm van liefde maar vooral vergeving omdat goed en kwaad niet bestaat en elk mens als uitganspunt mee heeft gekregen in perfecte balans en samenhang te mogen leven ervaren en te mogen delen.
Deze visie is in alle religies het eerste uitgangspunt geweest maar word vrijwel door niemand meer nageleefd omdat het ik zijn van de mensheid naar voren is geschoven doordat we in een volledig gemanipuleerde wereld zijn terechtgekomen doordat we dit zelf toestonden.

wel mijn doel is het creeren van hemel op aarde omdat dit mijn droom is, het leren delen van kennis anderen te mogen laten genieten van de meest simpele dingen die wij mee hebben gekregen in dit leven ongeacht geld macht of religieuze verbintennissen hebben mij doen overtuigen dat de overlevingskracht in de mens zelf tot leven is gebracht.
iemand die haat en liefde weet te overwinnen en tot perfect evenwicht heeft kunnen brengen in zijn leven zal mogen zeggen ik heb geleerd door te mogen ervaren ik heb mogen ervaren omdat ik heb willen delen ik heb mogen delen omdat ik wist dat dit mij ten goede zou komen in ziel in geest en in samenhang met de eeuwige kosmos.

Lieve mensen de komende dagen zal de aanzet gegeven worden tot de wedergeboorte der aarde, al het kwade zal in perfect evenwicht aangezet worden met het goede omdat de mensheid in zal gaan zien dat het geen schuld is waar we mee mogen leren leven maar de vergevingskracht die in onszelf is geplaatst de kracht is van weerkaatsing in onze spiegel zoals die ons aangeleerd was vanuit de oerbron, het ontstaan in de heilige celdeling de 8. ( 2 cellen die samengevoegd worden via de connecite vormen die 8 , ofwel 2008 in oude kalenderen 2--8)

Ik bereid me met volste vertrouwen voor op het wederom gaan naar de rechtbanken de waarheid naar boven te laten komen ongeacht ik "schuldig" word verklaard, vernederd word en alle conflicten op me zal nemen omdat dit op mijn weg gestuurd is,
ik vertrouw omdat ik liefheb ik heb lief omdat ik heb mogen weten, ik heb mogen weten omdat ik mocht ervaren ik mocht ervaren omdat dit mijn weg van het leven was.

Het toestaan van vernedering word door andere mensen niet goed opgenomen, juist de samenhang van deze mensen zal zorgen voor de immense kracht van het liefhebben van elkaar in onze volledige mensheid in kracht in liefde ongeacht huidskleur ras of religie. dit is het ware geloof te mogen leven naar de maatstaven der kosmos.

niet het vernederingsproces is de zwaarste levensles maar de kracht te mogen vinden te leren vergeven is de zwaarste levensles omdat eerst de ervaring opgedaan zal mogen worden deze mensen te mogen leren vergeven.
IK weet ik vertrouw en ik geloof dat dit keer de juiste mensen om veiligheidsredenen om mij heen zijn geplaatst.

Wij zijn klaar voor confrontatie om de spiegel der mensheid te doen opbreken.
De daadwerkelijke wedergeboorte zal NU in werking gezet worden en betreft die zeven maanden die zeven weken die zeven nachten te zeven uren.
Muren van water zullen opgeworpen worden vuren zullen de aarde verlichten, winden zullen die wegen reinigen, lucht zal ons in juiste aantal terugbrengen aarde zal haar nieuwe wegen laten doen herrijzen, de trillingen zullen weerkaatst worden vanuit de kosmos. het gezang zal over de aarde geluid worden.

Uw wil geschiede uw koninkrijk kome, moge GOD met u zijn in de komende weken en maanden.
Het stond al duizenden jaren beschreven in al uw geschriften maar u wilde het niet geloven de juiste bewoordingen op die juiste weg te bevinden.
Nu zal u mogen ervaren en leren delen door te zien te mogen voelen maar vooral te mogen weten.

Vriendelijke groet, Rene van den brink
Een en al the netherlands the prommises lands