Saturday, December 04, 2010

Veer van Ma at visie Veenendaal ( natuurwetten waaraan natuur zich zal houden)




De redenen waarom Veenendaal zeer grote problemen zal krijgen is simpel te verwijten dat de "slagader" die vanaf de heuvelrug loopt ( Kerkewijk) door de jaren heen versteend is geworden en niet meer functioneerd als natuurlijke stroom waar het water haar weg zal kunnen vinden.

Door de veranderingen in luchtstromingen zal de wind vanuit "Noord Oostelijke " hoek gaan komen waardoor Veenendaal veel meer water te verduren zal krijgen. Doordat de buien dan als het ware tegen de heuvelrug op klappen zal het water hierdoor juist veel beter geleid moeten worden.

De vergeten namen van verdronken hoek ( eerdere benamingen voor franse gat...) waren niet voor niets.. de bouw van steden in dit soort gebieden is bij lange na niet verantwoord geweest omdat de kennis achtergehouden werd door een aantal mensen die wisten wat de natuurwetten der Ma at en heqat inhouden maar aan hun laars lapten..

Zie ook eerdere berichtgeviingen en waarschuwingen naar waterschappen maar geen gehoor krijgende en het verwijt geen religieuze gronden te hebben.

Blijkbaar is het geloven in een bepaalde God of geloofsovertuiging voor met name waterschappen belangrijker dan de veiligheid van vele tienduizenden inwoners zoals Veenendaal en regio.

Ik vind het zeer triest te noemen dat mensen JUIST bij waterschappen de wetenschap van elke druppel water niet eens meer WETEN en weten te gebruiken...

Veenendaal word simpelweg gezien als overloopgebied zodra er sprake is van wateroverlast, de manier waarop mensen zoals bejaarden tijdig weg zullen kunnen komen uit dit dalgebied zal voor de Nederlandse overheid een rotzorg zijn omdat vanuit den Haag simpel word gezegd dat men ongeveer 1,5 uur de tijd heeft om te maken dat men wegkomt voordat de "viskom" volloopt.

Het ontbreken van zeer goede voorlichting en duidelijk aangeven aan mensen wat vluchtroutes zouden zijn en veilige plaatsen zou op nummer een moeten staan met name voor Veenendaal en regio.

Ik hoef me op geen enkele manier meer te verantwoorden of te bewijzen als men puur om zich heen kijkt en het feit reeds ZIET en ervaart dat de polen reeds bezig zijn te wisselen. Ik vraag me daadwerkelijk af waar ze het lef in hun donder vandaan halen zo om te gaan met mensenlevens en vraag me af of deze verantwoordelijke mensen beseffen dat zij hun leven niet meer zeker zullen zijn als straks het water in onze vallei instroomt vanuit onverwachte hoeken. in alle nalatigheid van verantwoordelijk en bestuurlijk Veenendaal.

Nogmaals zeg ik dit met klem dat dit gemeente bestuur en voorgaande besturen zich werkelijk kapot moeten schamen niet die verantwoording te nemen veiligheid van mensen zowel inwoners maar ook bezoekend Veenendaal voorop te stellen.

Ik hoop dat tijdig IEMAND in de gemeenteraad zowel regeringen tot inkeer zal komen en het zover niet al hoeven komen.

Bij enig informatie inwilligen bij overheden en waterschappen word daadwerkelijk onbeschoft omgegaan met mensen die zeggen paranormaal te zijn. Blijkbaar moet eerst een enorm aantal mensen verdrinken of doodgaan voordat men beseft wat natuurwetten zijn en inhouden.

Zowel de waterschappen als overheden weten blijkbaar niet dat zowel deze database als de internetsites wereldkundig zijn gemaakt en de jarenlange waarschuwingen aan het adres van veenendaal en hun waterschappen in de wind slaan en mij uit lachen. Ik vraag me daadwerkelijk af of zij beseffen waar ze mee bezig zijn.

Ik hoop werkelijk dat een aantal mensen in en of rondom Veenendaal ook in zullen zien hoe gevaarlijk men bezig is een stedelijk gebied in deze regio te ontwikkelen en de natuurwetten in de wind te slaan.

Blijkbaar weten ze niet af van kwellen, en pentadepunten waaraan elke baron of Adelijke zich wel heeft gehouden om hun huis en bezittingen voor jarenlang veilig te stellen.

Ik raad een ieder burger van de gemeente veenendaal en hun regio aan tenminste hun kinderen aan te geven wat te doen bij gevaar en waar ze heen moeten gaan, want een verantwoordelijke instantie zoals de gemeente doet dit niet voor u. Bij een dergelijke ramp als overstromingen en of zeer extreem zware regenval wat wereldwijd om ons heen gebeurd is geen sprake meer van werkende telefoonlijnen en of rond KUNNEN rijden met politiewagens en of rampenwagens.

De zeer snelle tijd die nodig zal zijn menig burger in veiligheid te stellen zal nodig zijn zoveel mogelijk mensen van de verdrinkingsdood te redden omdat zij niet snel genoeg kunnen en zullen zijn zich in veiligheid te stellen en het aantal mensen wat hulp KAN verlenen bij lange na niet voldoende zal zijn menig burger in veiligheid te stellen enkel al het simpel feit dat techniek zoals ook sirenes niet meer zal werken tijdens dit soort rampen.

Ik ben geen rampzaaier en of haatzoekend persoon, ik geloof net zoals vele anderen in meer boven ons in hemeld en aarde, ik ben slechts een simpel burger die in heeft mogen zien wat komen gaat PUUR door mijn bewustzijn open te zetten en me te focussen op natuurwetten zoals Heqat en Maat. Dit heeft met natuurkunde en kennis te maken en NIETS met paranormale visie...

Niet weten is niet dom niet willen luisteren en leren is erg dom...


Liefdevolle groet,

Rene van den Brink