Monday, September 19, 2005

Uitspraak gerechtshof Arnhem

Negatief.

Nadat de rechtbank te Arnhem een "advocaat" had "aangewezen" om onderzoeken te starten vanwege het gebeurene, is dan nu eindelijk de uitspraak gedaan en kan gewerkt gaan worden aan de confrontatie,s met de betrokkenen personen.
Het gerecht in Nederland moet zich werkelijk kapot schamen om op deze manier met mensen om te gaan, de toegewezen advocaat vanuit de rechtbank gaf letterlijk en figuurlijk toe de stukken niet juist doorgenomen te hebben en wilde niet met rotzooi op zijn bureau geconfronteerd worden. ( zijn eigen woorden, ook de opname-tape,s van de werknemers van het deurwaarders kantoor werken in ons eigen nadeel want de privacy wet beschermd deze mallafide personen.)
Ook gaf de advocaat openlijk toe dat de onderzoeken niet juist zijn gedaan.
Ook wij zijn zeker op de hoogte waarom deze "werkwijze" gevolgd is.
De betrokken rechter gaf duidelijk toe hiervan op de hoogte te zijn en ook van de wandaden van de diverse personen die dit allemaal aangericht hebben.
Echter de slachtoffers intereseert de overheid gewoon weg niet want tja er moet toch geld verdient worden in Nederland..??? blijkbaar moeten we zeer crimineel zijn en krijgen dan werkelijk ales wat ons hartje begeert, blijkbaar moet je groe crimineel zijn want dan krijg e je eigen tennisbaan,cafe eigen "hotelkamer enz...
Waar zijn we in hemelsnaam mee bezig hier in Nederland??????
Blijkbaar zijn vrijwle alle inwoners van Nederland zo naief dat zij de mond niet open durven te trekken tegen de overheid, nou wij wel!!!
Echter word niet gekeken naar de rol van slachtoffers dit interesseert ze blijkbaar niet.
Ik heb dan ook besloten dat mijn tijd in Nederland er vrijwel dan ook op zit en mijn heil elders te gaan zoeken.
Dit heeft erg veel mensen zeer gedaan blijkt nu om deze keus te maken, vele mensen hebben mij niet gelooft en krijgen nu de consequenties op hun bord.
Ik zal dan ook hoogstwaarschijnlijk niet verder kunnen waarschuen omdat het land waar ik vrijwel zeker heenga niet voorzien is van de betreffende verbindegen van het internet.
Vele beloftes zijn mij gedaan voora van politie en overheid maar vooral van pers; we zullenw el helpen enz of we zullen wel op deze zaak induiken.
Wel bij deze de zeer hartelijke complimenten voor ; het riag, c.m.d, kredietbank, c.w.i. , politie Veenendaal!!!, rechtbank Arnhem, rechtbank utrecht, rechtbank Wageningen, rechtbank Amersfoort, maar vooral de sociale diensten van de gemeente,s Ede en Veenendaal, vooral de belastingkantoren moeten zich werkelijk kapot schamen hoe ze om zijn gegaan met duizenden mensen die net als mij in het zelfde schuitje zitten.En heb hier paar woorden voor; oplichters eerste klas die mensen voorliegen, beloftes maken en niet beseffen dat zij over eerste levensbehoeftes beslissen van menselijke personen. ( dit is mijn mening die zeker door vele miljoenen personen gedeeld zal worden)
Ook de rechtbank was totaal niet gecharmeerd van de werkwijze van al deze personen ( maar grijpt niet in!!!) en vooral niet van de belastingdienst Amersfoort deze gaf letterlijk en figuurlijk toe dat er fouten zijn gemaakt en de aanslagen foutief aangemaakt zijn het was een foutje;...... werd simpel over de telefoon meegedeeld, echter onze zaak krijgen we er niet mee terug want moest dan maar advocaat in huren...
Ook de rechtbank geeft verder geen uitleg....... doorgestoken kaart of??

Voor al deze personen; EEN GROTE PLUIM echt waar!!! ik zou me werkelijk kapot schamen als ik ook bij maar een van deze instanties zou werken dit is onze mening en ben niet bang voor mijn consequenties maar dat de meeste personen hier in Nederland te laf zijn hun daadwerkelijke mond open te trekken tja hun keus ik doe dat niet sorry ik heb gekozen voor confrontaite en zal daar zeker niet bang voor zijn.
Ik volg nu DE WEG die ik zeker verder zal lopen en de personen die me daar in willen volgen erg leuk en erg graag want elke steun is welkom maar mekr nu dat in deze zeer moeilijke dagen voor ons juist de mensen die de bewijzen aan KUNNEN leveren ons nu laten stikken.
Het intereseert ons dan ook niet op onze schrijffouten gewezen te worden of andere nalatigheden wij weten waar we heen gaan want die weg is voor ons opengelegd. en zal die zeker vervolgen ook in het buitenland.
Ik heb maar een paar woorden over voor Nederland we doen osn voor als een zeer rijk land wereldwijd maar onze contacten melden osn simpel; "ARM LAND" waarin wij wonen....

Ik zal zolang het in mijn kunnen ligt u op de hoogte houden van hetgeen er gaande is op de planeet aarde.

Verblijvend met de lach der Zon.