Monday, September 26, 2005

terugkeren naar de plaats,

Het terugkeren naar de plaats die eigenlijk bestemd voor je is maar niet voor mogelijk word geacht doordat vrijwel alle mensen voorzichzelf hebben gekozen heeft mij tot de keuze gebracht mijn heil in het buitenland te gaan zoeken en alles achter me te gaan verbranden.
Ook ik was gestuurd door de zon en was zeker niet bang voor de personen die ons onrecht aangedaan hebben, maar dat kon enkel overwonnen worden door samen te werken vanuit de groep echter is deze kans voor mij niet weggelegd geweest.
Dit heeft mij doen besluiten "het advies" van boven af gestuurd op te gaan volgen en een compleet nieuw leven op te gaan bouwen in hoger gelegen gebieden.
Erg vaak heb ik me afgevraagd waarom WILLEN mensen niet luisteren als je gewoon de waarheid weet, waarom blijven aardmensen geloven in leugens en onheil?
Wel mijn tijd zit er blijkbaar op en de kansen die mij aangereikt worden vanuit het buitenland zal ik dan ook aangrijpen omdat daar vanuit wel de "toekomst" mogelijkheden zal bieden puur doordat anderen ook voor mij in het vuur sprongen, echter in tijden van nood zijn blijkbaar erg veel mensen niet "thuis".
Ik zal dan ook niet dezelfde fout maken als zovelen van mijn voorlopers en mijn levensloop laten bepalen door mensen die niet het beste met me voor hebben gehad.
Vele mensen zien dat als wegrennen maar wat is wegrennen als je alleen niet sterk genoeg bent deze personen aan te pakken en de mensen die juiste hulp zouden kunnen bieden dit niet willen doen want nogmaals onze wil is onze weg onze woorden zijn onze toekomst.
Om vanuit het buitenland te gaan werken heeft ook voor mij erg veel impact omdat ik alles en iedereen die IK lief heb achter me zal mogen laten maar of dat gevoel wederzijds is dat betwijfel ik ten zeerste als die personen andersom niet voor iemand anders in de bress willen springen.
Blijkbaar leven we in een zeer egoistisch tijdperk waar de mens niet meer wil veranderen maar puur zal moeten voelen wil die de kracht nog om te zetten in luisteren.
Echter zal dit voor Nederland te laat komen helaas hebben vele mensen de geschreven teksten, smsjes, en mails niet op de juiste manier opgenomen.
Het gevoel van geven en delen had ik zo graag mee willen geven aan vele meerdere mensen maar blijkbaar roept de ZON mij nu terug om naar veiligere oorden te gaan om HAAR werk te laten voltooien, ook ZIJ geeft duidelijk aan dat als mensen niet willen luisteren de volgende intentie en dimensie voelen voor de deur staat.
Echter die tijd is aangebroken maar Ik zal die boodschap NIET verder hoeven te verkondigen en de keus is aan de aangewezen personen wat hier me te doen.

Wel zal tot de tijd van mijn vertrek ik de boodscapen op deze site blijven plaatsen totdat de anderen deze taak over zullen willen gaan nemen.

Afwachtend van de weg die voor mij open word gelegd verblijf ik met de lach der ZON

Dirk christians planet earth