Monday, September 26, 2005

nieuws van de dag 26 september

vaak horen we wel wat onze meesters ons te vertellen hebben maar doen daar jammer genoeg niet veel mee op het moment dat HET aangereikt word.
Inderdaad woorden is voeding, en woorden kunnen bij misbruik hiervan erg gevaarlijk zijn.
Vaak komen we er pas achter als een persoon ( lichtmens of voorloper/boodschapper) weer verdwenen is maar ook Ik ben me ervan bewust dat al deze "mensen" leven met perfectie en ook streven naar perfectie en dat dan ook uitstralen naar buiten toe in voornamelijk hun leefomgeving en vooral lifestyle.
Wij als lichtmens worden gestuurd om mensen weer op een juist pad te brengen en een boodschap over te geven om een nieuwe weg in te mogen slaan.
Maar vaak is de tijd en het besef de reden die roet in het eten gooit en de personen weer verder zijn gegaan op hun pad waarvoor ze gekomen zijn.
Ook ik merk nu dat mijn tijd is gekomen voor rust en besef, om duizenden mensen te mogen "helpen" is een onwijs mooie taak en zo zie ik dat ook en zag ik dat ook altijd, ik heb vanuit liefde en passie iedereen mogen benaderen de op mijn weg werd gestuurd.
Vaak schrokken de personen zo onwijs dat ze soms niets meer met me te maken wilden hebben maar na maanden, jaren later beseften ze pas waarom ik in hun leven was gekomen.
Tja ook ik val nog elke dag op mijn bek en heb uiteraard net zoveel fouten gemaakt als een ieder ander op deze aarde.
Het is nu eenmaal zo dat ook de lichtmens leeft in het lichaam van de aardemens en ook haar gevoelens moet leren beseffen en mee moet leren omgaan maar zeker ook de consequenties daaruit moet trekken waarom die dingen gebeuren en waarom die dingen op de juiste tijd op de juiste plaats door de juiste persoon aangereikt worden.
Ook ik merk nu dat hetgeen waar de vele meesters van mij ook al erg veel moeite mee gehad hebben dat deze taak meer energie vreet dan "iedere andere baan" dan ook hier op aarde, en merk nu ook dat het tijd is geworden om te mogen gaan, een nieuwe partner of soulmate waar ik jaren lang naar op zoek was is blijkbaar moeilijker te vinden inderdaad dan we dachten.
Iemand die hetzelfde doel heeft met dezelfde intentie die mensen aan te mogen reiken waar ze zo naar snakken maar niet de bevestiging krijgen doordat ze mij of een van mijn mede-boodschappers niet treffen op die juiste plaats in het leven op de juiste tijd enkel door de reden dat ze niet wilden en niet ervoor kozen op die plaats te zijn, echter deze keus is hun echter fataal geworden daar ben ik ook afgelopen week wederom achter gekomen want the war of goodnes is enorm hard bezig met een inhaalslag en ontrekt het leven uit de mensen die op dit moment juist "de levensaders" zijn voor mensen die niet op de juiste energielevels staan ingelogd. deze personen zullen dit alles niet overleven helaas.
Ook voor mij diep in mijn hart doet het onwijs zeer telkens weer afscheid te moeten nemen en te weten dat ze het niet redden puur doordat de keus anders gemaakt word en omgedraaid word omdat alles toch zo perfect lijkt zoals het is.
Ook ik merk dat ( zonder dat ik het besefte) doordat ik uit liefde handel en niet op geld uit ben de personen die me al die jaren veel leed aangedaan hebben allen nu of ziek zijn of falliet zijn of zelfs niet meer in leven zijn, onze kracht als lichtmensen is enorm want we weerkaatsen haat met licht en liefde maar die liefde is dodelijk, zeer dodelijk.
Ik heb dit aan den lijve ondervonden doordat een zeer grote zakelijke relatie waar ik voor werkte een bepaald bedrag niet uit wilde betalen en werkelijk ales bij elkaar stond te liegen om maar dat geld niet te hoeven betalen, echter ondertussen aten deze personen wel op de voorste banken in de kerk.
De betrokken personen werden dubbel en dwars "terugbetaald" voor hetgeen ze aangericht hadden, echter niet geweten dat ze met de Zon te maken hadden, een belastingboete 3 keer zo hoog als het bedrag dat ze niet wilden betalen ( wel toegezegd was en ook getuigen aanwezig waren op dat moment en ook bevestigden.) en nu ook de eigenaar van het betrokken bedrijf het leven uit zijn lichaam word onttrokken ( dit noemen jullie op aarde kanker.;) ) echter word dit alles gestuurd vanuit boven en word schoon schip gemaakt met de personen die niet in een paradijs thuis horen enkle doordat ze niet op e juiste manier om KUNNEN gaan met de juiste woorden te gebruiken om uw wens tot uiting te laten komen.
De zakelijke relatie die ik dus uit mijn zaak heb gestuurd en aan boven over gelaten heb is net als de vele anderen " " met grof geweld" " door onze oppermacht van het leven onttrokken.

Nu ik merk dat mijn tijd dichterbij komt, merk ik hoe moeilijk het uiteraard is alles achter je te laten maar heb dat vaker gedaan 2000 jaar geleden.
De zon of de maan de rug toe te keren kost miljarden mensen hun leven puur doordat ze zelf besloten hebben niet te willen luisteren en dan ook de consequenties daaruit moeten nemen dor te gaan voelen.
Ons symbool; de Knielende olifant staat symbool als ambassadeur voor alles en iedereen ongeacht arm of rijk ongeacht black or white "mijn visie is" een vise geworden die gedeeld mag worden in passie en erg veel liefde en een elk persoon die op deze "golflengte" inlogt zal mekrne hoe ongelooflijk mooi die nieuwe weg mag zijn.
Het Nkosi sikelela Afrika staat daar groots symbool voor enkel samen is die droom te verwezenlijken op de juiste plaats te zijn op de juiste tijd voor de juiste ontmoeting met het licht...