Saturday, February 18, 2006

soms in je leven...

soms in je leven als je niet meer weet wat de juiste weg is gebeuren de wonderen.

vaak onverwacht onbegrijpend gebeurt er iets waar we geen weet van hebben.
soms moeten we ons in het hol van de leeuw bevinden om de waarheid boven te krijgen.
eenheid in vorming van samenzijn vormt sterkte.
sterkte die enkel door samendoen verwezenlijkt kan worden.
het is vaak aan de mensen de keus zelf om dingen te laten gebeuren om gebeurtenissen te laten plaatsvinden.
een ontmoeting 4 jaar geleden die ervoor gezorgt heeft dat fraude zichtbaar werd maar ook de spiegel voorhield.
waarheid die keihard bovenkwam en waarheid die zo zeer deed dat alles en ook alles kwijt was geraakt door vervalsing en fraude door derden gecreerd.
enkel de hulp in te roepen van de nederlandse overheid is ook mij erg zuur komen te staan.
belastingdienst die "hulp aanbood" en 1.5 jaar boekenonderzoek deed in het bedrijf maar na al die tijd erachter kwam dat inderdaad de cijfers niet juist waren en ik een boete op mijn mat gepresenteerd kreeg van ruim 42.000 euro welke ik per direct moest voldoen.
echter eenmaal in deze situatie maken mensen grof misbruik van de situatie een saneringsbureau die mallafide praktijken uithaalt door mensen zo grof op te lichten maakt een situatie werkelijk onbegrijpelijk.
een deurwaarder die zijn vele aanverwanten stuurt om nog meer misbruik te maken van de situatie en ook nog blijkbaar samenwerkt met de belastingdiensten want ook deze mensen zijn tot in de verste verte op de hoogte van de praktijken van dit soort bureaus.
laten we dit nog langer gebeuren, willen we nog wel in een wereld leven die vol vrede was of laten we op alle fronten ons leven kapot maken door dit soort personen.
ik heb besloten om via deze site de namen compleet openbaar te maken en heb me compleet voorgenomen dat het tijd is wat de werkelijke waarheid is en eindelijk het ware boek open te gooien.
de telefoon die vandaag weer overging was voor mij de bevestinging dat dingen eerst afgewikkeld moeten worden willen we door kunnen met ons leven.
we willen wel en denken onze draad weer op te pakken maar als dit onmogelijk word gemaakt door mensen die meer geld hebben en meer macht kunnen uitoefenen, huurbazen omkopen om puur er financieel beter van te worden tja...
als dit onze nieuwe vorm van politiek is dan houd ik mijn hart vast wat de toekomst zou mogen zijn van Nederland.
via deze weg wil ik dan ook eindelijk de namen openbaar maken van de personen die dit op hun geweten hebben en ben niet bang meer voor de confrontaties die komen gaan omdat ik weet dat de kosmos met mij is en de waarheid boven zal komen ongeacht ik dit zal overleven of niet...
het nkosi sikelela afrika was voor mij die reden door te gaan met mijn strijd voor goodnes goodnes te laten winnen vergt erg veel geduld maar heeft mij doen besluiten vast te houden aan mijn geloof in die toekomst vast te houden aan onze visie vats te houden aan het uitwerken van die mogelijkheid te vinden opnze droom te verwezenlijken.
er is begonnen de mensen te "bedanken" die al dit gebeuren inclusief de vervalsingen van handtekeningen op hun geweten hebben inclusief de politie die in dit soort situaties werkelijk onbeschoft handelt wnat ook voor hen is erg duidelijk gemaakt dat waarheid boven zal komen ALTIJD.

IK ZAL ONGEACHT OF ER MENSEN MET ME MEE GAAN HELPEN DE STRIJD DER GOODNES LATEN BEGINNEN.

DHR WIM VAN MAANEN vvd WETHOUDER" ( laat het dak van eigen pand van zandstraat betalen door de gemeente kas dit betreft eigen monument maar blijkbaar is de status bij de gemeente zover dat voor wethouders een dak word vergoed erg leuk te weten...) ( ook is deze man van visie dat de complete buitengbieden van de gemeente veenendaal en renswoude volgebouwd moeten owrden met bedrijven, industrie en wonen maar blijkbaar is de man niet op de hoogte van de leegstand van ettelijke tienduizenden vierkante meters leegstand in veenendaal, ook is deze man van mening dat ouderen die vragen om een zebrapad om veiliger over te steken maar een driehonderd meter om moeten lopen naar de eerstvolgende stoplichten om over te steken, blijkbaar vergeet deze meneer dat ouderen slecht ter been zijn en niet honderden meters met boodschappen kunnen lopen ...) is dit een waardig wethouder gemeente veenendaal....GEMEENTE VEENENDAAL ; "BEDANKT"
DHR PIETER RENKEMA " GERECHTSDEURWAARDER VEENENDAAL" "BEDANKT"
DHR VICTOR VAN BEEK " ADVISEUR" DEURWAARDER RENKEMA" "BEDANKT"
DHR COR BES "MEDEWERKER" DEURWAARDER RENKEMA VEENENDAAL "BEDANKT"
DHR HEER VAN DEN BRUGGEN VAN GELIJKNAMIG BELEIDS EN ADVIES BUREAU TE UTRECHT; "VRESELIJK BEDANKT"
DHR GERT HAK FINANCIEERDER TE UTRECHT " BEDANKT"
DHR WIEBE LAGEVEEN DIRECTEUR FIRMA RENKEMA ( VOOR HOELANG.. ELKE HALF JAAR WORD DE DIRECTEUR VAN DIT BEDRIJF VERWISSELT ZODAT DEZE UIT HET VIZIER KUNNEN BLIJVEN VAN DE OVERHEID, DE OVERHEID IS COMPLEET OP DE HOOGTE VAN DEZE WERKWIJZE AL VANAF 1996 MAAR DOET TOTAAL NIETS OM DEZE MENSEN TOT STOPPEN TE WANEN.) "BEDANKT"
dhr menno de jong ; "hartelijk bedankt"
blijkbaar kan vervalsen van handtekeningen en het verkeerd boekhouden de mensen niet aangerekend worden dit dit werkelijk op hun geweten hebben, blijkbaar moeten de personen die er niets van hebben geweten of door hebben gehad dit met "zeer harde les betalen."
Mevr, nel gelderblom blijkbaar is het misbruik maken van situatie voor meestal de " beste vriendinnen" de mogelijkheid hier misbruik van te maken... "hartelijk bedankt"
en zo gaat dit nog vele voorbeelden door helaas is niet iedereen lief die op hun blauwe ogen gelooft zou kunnen worden maar moet de mens altijd allert zijn voor hetgeen er komen gaat want ook dit behoort bij moeder natuur het vallen en weer opstaat todat we "overlijden" ofwel verpoppen om naar ons volgend leven te mogen reizen.
enkel samen is die droom te verwezenlijken die tot uitvoering behoort van die plannen wat de kosmos met ons voorheeft.
dingen over durven geven aan boven vergt enorm veel energie maar eenmaal die kracht gevonden te hebben door te gaan met een strijd die van levensbelang is voor het overleven van goodnes is voor mij die grootste reden de strijd op te pakken en terug te keren naar de plaats die mij behoort om samen de opbouw te gaan verwezenlijken. de komende maanden zult u via de sites op de hoogte gehouden worden van de komende ontwikkelingen.
het lied sobona op de site is met opzet symbolisch op de site geplaatst omdat het recht zal gaan zegevieren.
het is mij nooit op wraak belust maar enkel het ware recht zal zegevieren.

nkosi sikelela afrika.

ek es lif vir ons bye mooi suid afrika