Wednesday, February 22, 2006

mededeling

zoals u reeds heeft kunnen merken heb ik er helaas weer voorlopig voor moeten kiezen uit handen te blijven van de betrokken personen die het op mij gemunt hebben.
helaas is het voor mij vrijwel onmogelijk om vanuit een geheime lokatie het "werk" voort te zetten.
zwaar teleurgesteld in de Nederlandse overheid rest mij niets meer dan weer me stil te houden op een geheime lokatie.
wederom is begonnen met een serie rechtzaken die er op is gericht mijn volledig kapot te maken ( zowel zakelijk, financieel als persoonlijk).
Omdat de strijd vollop gaande is hebben wij ervoor moeten kiezen om de regelrechte aanval in te zetten naar deze mensen.
helaas ben ik erachter gekomen dat in tijden van nood erg weinig mensen waaronder de politie je niet willen beschermen en of willen helpen.
blijkbaar laat de Nederlandse overheid het toe om bedreigingen te uiten en met grof geweld achter mensen aan te zitten om ze te intimideren.
Ik maak me op voor een zeer grote strijd die komen gaat om deze crimineel ingestelde personen nu tot stoppen te wanen.
Ik hoop dat nu eens samen met mij de vele anderen een front zullen gaan vormen om deze mensen, de politie, rechtbanken en het volledige rechtsysteem in te gaan laten zien dat dit niet langer kan.
Politie die de slachtoffers als crimineel aan duiden omdat ze gewoon geen raad weet wat te doen in dit soort situatie,s.
Slachtoffers die op de vlucht moeten slaan voor grote groepen criminele personen die erop uit zijn vele honderden bedrijven en personen volledig kapot gemaakt te hebben.
echter hebben zij een zeer groot probleem.
De personen hebben een spirituele oorlog op hun hals gehaald met het land Zuid Afrika en zullen letterlijk en figuurlijk te weten komen wat dit in houd....
Ik ben niet bang te mogen gaan de weg die voor mij uitgestippeld mag zijn ongeacht wat er met mij gebeurt, het lied sobona staat regelrecht symbool op onze site om het recht te gaan laten zegevieren.
ik hoop dan ook met ganser harte dat nu samen met mij vele mensen een front zullen gaan vormen om dit soort criminele praktijken tot stoppen te wanen.

Ik ben niet bang voor de weg die komen gaat omdat ik weet dat het universum en de kosmos voor mij deze weg heeft bepaald, vaak vragen we af waarom dingen gebeuren en of toegelaten worden in menselijke levens echter behoort alles tot "het plan" bepaald door de kosmos.

Nkosi Sikelela Afrika,

ik zal vechten voor de kids in Zuid Afrika en zal niet terug deinsen nu mijn leven hiervoor te moeten gaan geven.

Nkosi sikelela Afrika, enkel samen is DIE DROOM te verwezenlijken!!!

whe are building now the sunshine land....

de tijd is aangebroken voor de morgenzon, het recht zal gaan zegevieren en grote dissasters zullen ervoor zorgdragen dat mens en evolutie elkander weer zullen gaan begrijpen.

sobona The time to change is now!!