Monday, February 27, 2006

mededeling..

zoals u reeds vernomen zult hebben is het mij weer onmogelijk gemaakt om op welke manier dan ook de draad in mijn leven weer op te pakken.
razzia praktijken behoren blijkbaar bij de dingen die in Nederland zijn toegelaten en verwijt de Nederlandse overheid dan ook de beschermstatus die ze eigenlijk haar burgers behoort te doen.
doordat mijn vertrouwen zowel in de Nederlandse overheid alsdan ook in erg veel mensen om me heen compleet weg is heb ik dan ook doen besluiten dat ik een punt heb gezet achter mijn creative carriere van 17 jaar met plezier werken.
ik verwijt dan ook alle instanties maar vooral het politie apparaat dat ook zei de weg kiezen voor het geld en blijkbaar is het dan ook erg makkelijk om deze maffia praktijken uit te oefenen op onschuldige burgers om zo alsnog een beetje macht over te kunnen brengen.
ik mag bij deze waarschuwen dat de weerspiegeling die gaande is ook Nederland niet ongemerkt voorbij zal gaan.
Vuur lucht wind water en aarde zullen heersen over MOEDER AARDE
de tijd is aangebroken dat ook Nederland zal merken maar vooral voelen wat MOEDER AARDE in haar macht heeft.

ik raad dan ook een ieder aan de dierenwereld goed in de gaten te houden.

wegens het in veiligheid brengen van documenten waarin wij deze gebeurtenissen hebben vastgelegd voor de toekomst zullen wij ervoor kiezen voorlopig geen berichten meer op de site te plaatsen.

mijn taak in Nederland zit er blijkbaar op omdat vrijwel niemand het lef heeft om mee te helpen deze personen tot stoppen te wanen.
dit heeft mijn besluit te vertrekken uit Nederland erg versterkt.

Mijn excuses hiervoor, tevens wil ik u allen bedanken voor het vertrouwen in de afgelopen 17 jaar.
Ik bertreur het dan ook dat dingen waar we reeds aan begonnen waren niet zullen en kunnen worden afgemaakt.

Met vriendelijke groet en bedankt voor de vreselijk mooie tijd verblijf ik,

Rene van den Brink