Monday, January 28, 2008

het verplichte moment der vrede naderd...

http://nl.youtube.com/watch?v=HL89st1UqMo&feature=related


zoals u kunt vernemen uit onze nieuwsberichten zal de verschuiving der polen in haar laatste fase terechtkomen en zorgen voor totale uitval en chaos op uw planeet aarde.de berichten die nu door zijn gekomen zijn schokkend maar hoop dat uw mensheid tijdig in zal gaan zien dat de tijd daar is voor de grote trek naar de nieuwe landen die gecreerd worden in uw oceanen en oude polen.

lang is beloofd lang is gewacht en dan mag het toch eindelijk zo ver zijn dat we ons mogen opmaken voor de verwelkoming van de vijfde zonspassage.
Grote landen die niet de moeite namen rekening te houden met het klimaat zullen gedwongen worden deze stappen alsnog te doen, zij worden aangeraden in perfecte harmony te gaan leven met moeder natuur anders zal ook moeder aarde hier korte metten mee maken.

Er is een tijd aangebroken van luisteren leren en vooral van delen wat deze magnificent planet earth voor ons in petto heeft.
Mijn channelingen hebben me wijzer gemaakt doordat ook ik juist mocht leren maar vooral mocht leren doorgeven exact zoals de Zuid Afrikaners hebben verkondigd in hun vele duizenden musicals.


Ja we mogen spreken van een wonder lieve mensen een mirakle waarin wij leven en waar we mee te maken hebben, nog nooit zullen overduidelijk te tekenen zo naar buiten gebracht worden door de moderne technologie zodat een ieder mens hier op aarde mag gaan beschikken over dezelfde informatie en niet de opgedrongen informatie die ons NIET juist word voorgeschoteld vanuit vele overheden.
Er zal een tijd aanbreken van goodnes lieve mensen, banken zullen massaal crashen beurzen diep¨in de rode cijfers zakken, aandelen zullen geen enkele waarde meer kennen omdat de mensheid maar op een doel zich mag gaan richten de komen maanden namelijk, overleving.....

We zijn in de een na laatste fase beland van de verschuiving van de polen, ook ik moet een correctie doorvoeren omdat ook ik een verkeerde woordkeuze heb gebruikt namelijk een magnetische ompoling bestaat niet wel een magnetische verschuiving van het energetisch veld, het is een geweten in de wetenschap dat een energiepunt zoals het magnetisch veld benoemd word NOOIT op dezelfde plaatsen hergeplaatst zal worden waar ze vanouds waren.

De aarde is van nature zo gegroeid dat elke zonspassage de polen 20 % opschuivenlinksom en onderin rechtsom, de polen zullen zich in tegenovergestelde richting verplaatsen op dit moment op de aarde en grote stormen veroorzaken die niet aangekondigd worden door uw techniek.

De tijd is aangekondigd van het ware nulpunt lieve mensen, ook voor ons is de vraag nog niet het gegeven en geweten maar overduidelijk is dat u op een vals spoor bent gezet door overmachten die niets anders wilden dan geld verdienen echter vergaten zei dat geld iets is wat enkel in een mensenleven gebruikt kan worden voor materiele verrijking en zal niet worden gecreerd in het hiernamaals.


http://nl.youtube.com/watch?v=dySZpw4JJC4&feature=related

Een moment van daverende stilte zal de daadwerkelijke groei der aarde aankondigen,ik roep ook met klem lieve mensen dat de tijd is gekomen tijdig uw spullen te pakken en te gaan naar de plaatsen die u eerder zijn aangekondigd.
De boeken water weet het antwoord van Dhr Drs Masaru Emoto geven overduidelijk aan welke plaatsen veilig zullen zijn en welke niet,
Geen enkele plaats op deze aarde zal echter ongehoord onder deze verschuiving van de polen uitkomen, een nulpunt is nodig ons tot nieuw besef te laten komen echter is het aan ons de keus met hoeveel mensen we willen sterven ja u hoort dit goed WILLEN sterven, het zal namelijk de volledige keus van mensen zelf zijn te willen geloven van wat ze willen gaan geloven.

http://nl.youtube.com/watch?v=sQxZztI7264&feature=related

Ik geloof in angels ik geloof in overleven ik geloof in wedergeboorte en niet in dood, niet in verderf niet in vernederen lieve mensen wat hebben wij een tranen gelaten toen wij zagen hoe ver de aarde afgedwaald was van het werkelijk geloof vanuit vrije wilskracht.

We hebben u diverse angels gezonden en door zang muziek licht geluid en vooral de trillingen hebben wij u getracht op te gaan tillen naar ook het bewustzijnsniveau van de vijfde dimmensie, ik moet en ik mag echter niet vergeten dat mijn informatie vanuit de dertiende dimmensie eerst goed omgevormd zal moeten worden voor ik het juiste kanaal kan vinden de juiste bewoordingen te zoeken om elk beschreven woord hier op deze sites begrijpelijk te maken.

Ook mijn werk zit er bijna op en mag dan weer gaan, eindelijk mogen we in spirituele kringen zeggen it is saturdaynight the work is done lets joy... ofwel we hebben lang moeten vechten om dit alsnog voor elkaar te krijgen maar OOK ik vertrouw er volledig op de alles nu zal plaatsvinden volgens exact groots GOddelijk plan.
Ik hoop dat u met vooral de kleine dingen geen risico neemt en de juiste dingen in huis haalt om in uw eerste levensbehoeften te gaan voorzien.
U zult tijdig gewaarschuwd worden door vooral de dierenwereld deze zal ruim 24 uur van te voren haar grootse vertrek aankondigen en allen zullen dit aangeven geen enkel dier uitgezonderd.

De komende paar dagen zullen wij nog niet in gevaar verkeren zo ver ik mag zien.
Ook in mij is de sleutel veilig opgeborgen en kan de informatie alleen naar buiten worden gebracht als de Dna key in onze ogen een match heeft.


De hoogste gebeden zijn aanhoord hopende uw mensheid op tijd te hebben kunnen waarschuwen voor wat komen gaat.
vele kaarsen branden reeds om uw aarde weer in het licht te kunnen gaan voorzien NA deverschuiving van de polen, dit proces is nodig om het groeiproces der aarde te kunnen waarborgen..

Met name de Vs en China zullen het zwaarst getroffen worden maar zal later over mogen gaan in gedeeltelijk herstel van de eilanden der amerika,s.


Vanuit de hoogste intenties van het licht zend ik u vrede toe maar vooral liefde om te mogen gaan delen in informatie die waarheid verkondigd.

Lets burn a candle of love, lots of candles wil give the sign to heaven..

Vriendelijke zonnegroet,

Ge di christi re

zoon van ra