Wednesday, January 23, 2008

dont let the sunshine go down on this planet

http://nl.youtube.com/watch?v=1_M0hY0GhNI

als we samen een klein lichtje branden elke dag dan zullen de lichten zich samenbundelen als zon in de nacht voor eeuwig omdat de mensheid dan zal zien hoe belangrijk licht is voor ons als menselijk ras...

Alleen kunnen we ook wat doen juist door onze energie samen te voegen zal zichtbaar worden dat we elkaar kunnen helpen elkaar voor te bereiden op wat komen gaat.
We leren door vallen en juist daarom leren we sneller op te staan.
Dont let the sun go down on me betekend voor onze gehele aarde lieve mensen als we alleem denken dat we niets kunnen doen dan zal de aarde zich ook gewonnen geven maar juist als we allemaal individu hetzelfde gaan denken in positieve denkwijze dan zal dit zich ook evenaarden in resultaat elke dag keer op keer.

We leren begrijpen om te mogen ervaren voordat we de les leren te erkennen waarom we dingen leren in ons leven, waarom gebeurt mij dit en waarom doen mensen dit zo, wel alleen bij het volledige bewustzijn van de mens kan ik de mensheid iets kwalijk nemen maar wetende dat wij nog geen 27 % van ons herstenstelsel gebruiken besef ik dat iets niet weten doordat mensen je deze informatie onthouden veel crimineler is dan iemand die brood steelt omdat hij moet overleven.
Wat mij opvalt in deze wereld die u democratisch noemt is dat alles gecontroleerd word tot op elk geschreven woord, we denken dat iets democratisch is maar zon persoon de mond word gesnoerd mits hij niet meeloopt in bestaande lijnen van regeringen wereldwijd.
Maar wat ik nog het ergste vind van dit alles hoeveel moet een mens meemaken om nog die dingen toe te laten dat ZIJN leven word gebruikt om dat leven van die ander te verbeteren, en daarom wijs ik met zeer strenge vinger naar de voornamelijk kerken moskeen en alle andere religies, we concentreren ons enkel op dagen speciaal in een jaar gecreerd maar is het niet zo dat we het hele jaar door elkaar moeten helpen zodat enkel dan pas gesproken kan gaan worden van creatie van hemel op aarde.

Het ligt allemaal in ons handbereik iets voor anderen te betekenen echter de wilskracht was ook de bakermat voor de bouw van piramides.
Het is aan niemand aan deze aarde verbonden personen opgedragen te mogen oordelen wat goed en of kwaad is onze aarde is in perfecte reflectie geschapen omdat wat de een lelijk vind de ander schitterend zal vinden.
we vergeten dat vaak aan ons huisdieren zijn gegeven om ons te weerspiegelen wat goed en of kwaad is maar komt vaak tot uiting van kattekwaad bij de dieren zo ook onze twee honden een zwarte patrijser en een witte jackrussel met zwarte stippen de zwarte helpt stiekem mee terwijl de witte de grote stap neem om via de bank op de kast te klimmen om zo tot twee keer toe een blik met botjes te bemachtigen en na een grote bonk een tweede keer nogmaals een zak met botjes weten te bemachtigen.
Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat een bewustzijn geprikkeld word om te ontwikkelen naar mate je daar de voeding voor krijgt en juist daarom ben ik in 2005 begonnen met het herschrijven van mijn ervaringen maar ook de channelingen die ik door mocht krijgen om zo ook mijn kattekwaad om te mogen gaan zetten in onvoorwaardelijke liefde.

Ook ik heb geleerd van grove fouten ook ik heb ervaren wat dingen aan konden richten als we een verkeerde inschatting hadden gemaakt maar door de ervaringen te mogen en willen delen mocht ook ik door al deze lessen wijzer worden en omgevormd worden als het kind van de zon, ofwel uw kind gekomen u een spiegel voor te mogen houden want hetgeen waar wij van houden is geen garantie voor behoud van de aarde en juist daarom smeek ik u allen individu om op te staan voor jezelf op te komen en te ervaren wat de kick is als je erkent dat liefde onvoorwaardelijk is en haat enkel verliezers kent.


Laat ons deze aarde in liefde verwikkelen want juist al deze kleine vonken in Nederland zijn genoeg lichtbundels samen voor de hele wereld om dat grote lichtbaken te zijn,

laten wij starten, dont let the sun go down on me..............laten we beginnen te herstellen wat wij kapot hebben gemaakt...want een engel willen zijn is iets wat we niet kunnen uitleggen maar je zelf zal mogen ervaren dan zal ook jij door hebben wat de adrenaline in je lichaam doet welke de krachte vele miljoenen malen krachtiger is dan alle achtbanen op deze aarde samen.


Ge di christi re

Lets shine