Monday, October 30, 2006

ook wij zijn begonnen met persberichten te zenden

graag wil ik met u in contact komen omtrent de komende jaren die in het teken zullen staan van de magnetische ompoling die begonnen is 154 jaar geleden.een verandering van dit veld zal bestaan uit 21 lagen welke elk een 7 jaar duren voor deze gewisseld zijn.Mijn vraag is echter aan u of u op de hoogte bent van dit probleem omdat ook Nederland aan vooravond staat van zeer grote rampscenarios welke met opzet achtergehouden zijn door nasa VS dit uit economisch belangen.Mijn vraag is echter aan u of de wetenschap zoals wij die kennen werkelijk blind is omdat de majakalender dit al duizenden ajren geleden heeft voorspeld en overeenkomt met de bijbel de boedhisten. moslims etcetcalle geloofsopvertuigingen komen hier stellig hetzelfde overeen.
De voorspelde ompoling die voorspeld was betrof de jaren 2005 tot en met 2012 echter heeft de wetenschap een zeer groot probleem gecreerd door niet de juiste jaartelling te hanteren.de maja kalenders en de vroegere voorspellingen ( zo ook in de bijbel) geven allen hetzelfde neer maar gingen van de natuurlijke ecologische jaartellingen uit ( deze ston bv uit een maandtelling van rond de 28 dagen en geen 31 zoals wij die kennen.Ik zou graag stiek met mensen in contact willen komen die hier verder mee willen helpen uitzoeken.Doordat ik mijn mond open heb getrokken toendertijd is mijn zaak helaas kapot gemaakt en dit is ook vele anderen gebeurd doordat ze teveel wisten en teveel naar buiten wilden brengen. ik hoop dat u begrip voor mijn mail heeft want uiteraard zijn mijn namen gecodeerd.
gaarne zou ik op neutrale plaats met u willen afspreken verder u meer informatie te verschaffen omtrent de magnetische ompoling die reeds gaan de is en niet over 50 jaar plaats vind.Ik berope mij op de woorden vanuit de bijbel en zo ook alle andere relgieuze boeken dat tegen het "einde der tijden" onze grootste geleerden gemanipuleerd en gedessorienteerd zullen worden, dit is echter al gaande.
ONze vise word vanuit zuid afrika gestuurd en is jarenlang vanuit stille kracht verstopt in onder andere de lion king musical vanuit zuid afrika, wij hebben de kennis der natuur meegenomen om mee te mogen "liften" op de "rug" van de grote jongens om zo toch het nieuws op het juiste moment te kunnen verspreiden.We zulklen ons op moeten gaan maken voor zeer grote volksverhuizingen wereldwijd.Met name de westerse landen zullen getroffen worden voornamelijk door olie en gaswinning.Deze velden zullen een dezer jaren instorten.
Met vriendelijke groet, dirk Christians