Sunday, October 22, 2006

Onze nieuwe weg

Onze nieuwe weg die ingeslagen zal mogen worden is er een die deling in kennis zal verplichten om de mens samen te laten leven zoals het bedoeld is.
Ik hoef niet meer te ontkennen dat de tijd daar is aangebroken voor het grote herstel van de levenscyclus hier op moeder aarde.

U als mens heeft evoluties lang ervoor gezorgd dat juist de dieren die in direct contact stonden met de kosmos vrijwel allen uitgeroeid zijn. ( onder ander nu de walvis die in direct contact staat met kosmos door het gebruik van de hoogste tonen.)
Dit is dan ook de grootste reden waarom wij het paln nu ook tot uitvoering zullen MOETEN laten brengen omdat de mens anders niet wil luisteren zich aan te passen in perfect evenwicht aan alles wat leeft en ademt dit is ook nodig om het kwade geen kans van slagen te geven.

Vertrouwend kijk ik nu rustig naar boven en luister naar de wind wat zij me te vertellen heeft, water wat me heeft leren lezen op een manier die "nog nooit" eerder gedaan was, lucht heeft mij kennis gegeven, terwijl vuur warmte gegeven heeft de mens die juiste intentie in kennis te geven die nodig is te gaan overleven dit al op de juiste woordenkennis uitkomen die tijdenlang onderschat werd.
Aan de vooravond van deze zeer grote veranderingen doet het mij toch zeer dat erg veel mensen mij toch lieten "stikken" puur omdat je waarheid schrijft en niet om dingen heen draait die werkelijkheid worden.
Ik vertrouw blindelings op boven dat zij het nu van mij over gaan nemen MIjn taak is gedaan u als mens die wedergeboorte aan te mogen kondigen die nu zal gaan plaatsvinden.

U is op aller wijze geprobeerd door ilimunaties u als mens op een vals spoor te zetten wat ook zeer goed gelukt is.
Wij hebben reeds duizenden jaren lang vanuit stilte gewerkt om nu dan ook de openbaringen aan te kondigen die komen gaan.

Wij bedanken alle lichtmensen voor het gedane werk en voorale het meegemaakte leed wat zij hebben moeten doormaken.
DEze strijd die wij war of goodnes noemden word nu op de laatste fronten uitgewerkt en zal de mens laten beseffen wat zij zelf heeft toegelaten want die vraag kan u zeker gesteld worden die er nu fout is geweest de overheid die de informatie achterhield voor u of u als mens die met een grote boog om ware feiten heen loopt en deze dingen toe blijft staan....

We hebben reeds vaker de aankondiging gedaan maar iets wat u als mens vergeet is dat wij vanuit boven niet vanuit tijd denken maar alles puur automatisch gebeurd omdat dit uit perfect evenwicht bestaat MITS de mens het juiste program kan bemachtigen als de connectie geplaatst word op het juiste punt enkel dan zal die sleutel vrij worden gegeven die in onze diepste genen opgeborgen zit.

IK heb er vrede weer te mogen gaan omdat ik nu doorheb dat erg weinig mensen me wilden steunen op het moment dat dit daadwerkelijk nodig was .

IK vertrouw blindelings op boven en sla dan ook moedig mijn ogen toe naar het voor jullie onbekende land.
Uw voeding zal u ontnomen worden op de momenten dat de dagen der duisternis aan zullen breken.
Stromen en leylijnen zijn verplaatst worden welke voor grote dessorientatie zullen zorgen in menselijke denken en dierlijk welzijn.

IK was de kracht een een schild voor u als mensheid maar dit is mij ontnomen door de ilimunaties welke door u als mens zelf toegelaten blijft worden.
Het beloofde land is op nieuwe coordinaten geplaatst omdat de bestaande niet meer veilig waren in verband met dit grote herstel dit is reeds eerder gebeurd op het continent Atalantisch waar wij reeds eerder juist op tijd hebben mogen waarschuwen hier is echter WEL op tijd ingegaan op onze waarschuwingen maar helaas heben ook toen erg veel mensen het leven verloren omdat ze niet WILDEN luisteren wat wij verkondigden.

Wees uw eigen schild gebruik uw intuitie en bewustzijn nu zelf de prognose te maken van wat er komen gaat.
Onze blogspots werken wereldwijd en zijn door de juiste personen opgezet u als mens de waarheid in te laten zien wat de mens zelf heeft toegelaten.

Wij doen als groep niet aan struisvogeltactieken maar trekken onze mond open om de waarheid te verkondigen die achter gehouden werd om u als mens te ontzien van ware kennis,

hoe lang staat u dit nog toe..............................
Ik had van kinds af aan al door dat ik de kleine smalle weg Wilde bewandelen en niet de grote brede weg dit gaf mijn intuitie aan puur omdat ik in dit leven mijn les wilde leren die ik in vorige levens heb laten varen dit kan puur door ook het slechte in ons leven als goede les te ervaren.

Ik vertrouw op mijn redders ik vertrouw op u als mens die de kennis in huis heeft uw gevoel nu op te volgen de juiste stappen te ondernemen.
IK ben begonnen met de creatie van the sunshine lands.
Wij hebben reeds vaker onze gunsten aangeboden dit is echter helaas niet opgepakt door u als mensheid alleen wanneer er vragen waren werd ik benaderd echter helaas anders niet.

De geschreven woorden van de gedane "onderzoeken" doen mij dan ook erg zeer maar laat het los omdat ik weet en ik vertrouw dat dit behoort tot de weg die de waarheid te boven zal moeten brengen want ook het negative leert ons ene les die we mee mogen nemen in de rest van onze levens.
Ik zal mij op gaan stellen als een rots die niet snel door het water zal worden verordend ik zal de strijd aangaan op de komende rechtzaken.

Wetende dat de duizende wegen nu zullen worden samengebracht en zullen leiden tot de nieuwe weg voor de mens die WIL overleven.

Ik geef mij nederig over aan mijn " VADER" en " MOEDER" vertrouwend dat zijn mij te "hulp" zullen komen.
Nooit zal meer toegelaten worden wat 200 jaar geleden is aangericht.

Laat ons elkander samen komen de juiste dingen te gaan ondernemen.
wees een licht een baken voor dei ander dei andewr zal toevoegen zodat duisternis licht zal geven in deze naderende donkere tijden.

Aangenaam kennis me tu te maken mijn naam is rene die latijnse naam voor wedergeboorte, die van den brink is de ontmoetingsplaats die u geschonken word de juiste connectie te gan vormen die nodig zal zijn.

IK deel mijn liefde mijn vreugde maar vooral mijn kennis met u samen in onder andere deze blogspots.