Sunday, October 22, 2006

Olie velden beginnen in te zakken ( blackholes zie uitleg august 2005)

2006-10-21 23:49:45.8
29.28
N
48.01
E
18
M
3.1
KUWAIT REGION

Juist in deze regio is het zeer gevaarlijk als hier bevingen zoals deze gaan plaatsvinden,
deze zulen voor een zandlopereffect zorgen waar stilletjes zonder dat ook maar iemand dit door heeft het zand naar beneden zakt omdat de olie en of gas gewonnen word.
Dit zal voor enorme grote dissasters zorgen juist waar olie en gas gewonnen word omdat er niets anders voor in de plaats komt dan bv water.
Water geeft op die hoogte geen druk en zorgt ervoor dat de grond langzaam naar beneden sijpelt totdat in ettelijke seconden hele grote delen van landen als Vs Alaska, Rusland maar vooral het midden oosten vrijwel volledig weg zullen zakken dit zal in ettelijke seconden gebeuren en de mensen daar zullen niet eens beseffen wat er gaande is zo snel zal dit gaan.

Een oplossing voor deze gebieden is er echter niet meer mijn optie is om deze gebieden nu zo snel mogelijk te ontruimen volledig omdat ALLE velden nu op punt gaan staan weg te zakken met alle gevolgen van dien ook Nederland ontkom,t hier niet aan door de gasvelden bij Groningen en de gaswinningen in Drente.
Ook deze gebieden lopen gevaar.
Door het inzakken van deze velden zullen ZEER grote tsunamies onstaan die alles mee zullen slepen aangezien de plaatsen veelal onder zeeniveau liggen in vooral Nederland zal dit een zeer groot gevaar vormen voor de gebieden landinwaarts.

De gedane voorspellingen die opgemaakt kunnen worden vooral uit het boekje water van Masaru Emoto komen dan exact overeen met de gebieden die op punt staan te verdwijnen en laat u niet gek maken door de wetenschap die alles van alle kanten ontkend vanwege economisch belang echter zijn de dingen die zij voorspellen over 80 tot 100 jaar reeds allang gaande!!!.

De komende dissasters zijn grotendeels niet meer te voorkomen wel zijn de juiste stappen te ondernemen mensen in veiligehid te stellen maar helaas heeft de overheid mij psychologisch onstabiel verklaar om mij op deze manier de mond te snoeren maar zal doorgaan totdat ook andere mensen beseffen dat mijn strijd voor de ware waarheid die achter gehouden word door regeringen wereldwijd eens boven water zal komen en dan de mensen kunnen laten berechten die dit op hun geweten hebben.
DE onderzoeken die gedaan zijn met mij en mij op deze manier een stempel op mijn persoonlijkheid drukken geven aan dat de overheid bezig is met zeer smerige spelletjes zoals stilletjes mensen de mond snoeren zodat niemand dit door heeft op zeer lakse wijze, mensen zelf te laten tekenen voor de onderzoeken dat zij akkoord gaan met de onderzoeken zo niet dan zal de uitkering van deze personen weer stopgezet worden dit is puur machtsvertoon en misbruik maken van, echter vergeten zij ook een zeer groot aandachtspunt; een magnetische ompoling zal er ook voor zorgen dat straks geen vliegverkeer meer mogelijk is en dan is helaas ook de overheid aan de beurt omdat ze laks helikopters klaar hebben staan om te kunnen vluchten maar helaas voor hen zullen deze straks ALLEN crashen.

Om mensen hierom Psychisch paranoide te verklaren gaat mij veel te ver het lijkt mij overduidelijk dat de dingen die ik jaren lang heb geroepen maar mijn zaak heeft moeten kosten nu overduidelijk waarheid ZIJN geworden.

Tja paranoide of op waarheid berust..................