Sunday, April 18, 2010

Planet of the lifetree.. Mother Earth...





Energie in deze galaxy is gekeerd en vangt een nieuwe weg in te gaan slaan de weg van de levensboom de weg van oneindigheid waarin geen plaats meer zal zijn voor geloof in een einde.

Het pad waar we in zijn geslagen is een pad waarin onze aarde een patroon op zal volgen van het opvolgen van de levensboom.
In ronde uivoering zal deze ruim 16 miljard mogelijkheden hebben onze aarde kent reeds vijf van deze mogelijkheden.

Ik hoop dat u begrijpt hoe immens hoog de informatie doorkomt die naar mij word verzonden. Onze aarde bevind zich in de vijfde nu reeds zesde dimmensie. Het opvolgen van de levensboom kan gevolgd worden naar de bewoordingen in vele religieuze geschriften in alle zinnen des woords als de merkabah of ookwel de levensboom genoemd.

De energie die deze manier van groeien en of krimpen opvolgt kan in alle levensvormen terug gevonden worden.

Ik hoop dat u begrijpt dat ik na deze zeer moeilijke jaren snak naar rust snak naar de liefde die ik van bovenaf gewend ben en snak naar de evenwichtigheid die terug zal keren in uw levens niemand meer in angst te laten leven van het eindige maar het geluk te mogen aanreiken van het eeuwige leven waarin ons duidelijk de sleutel is aangereikt waarin wij geloven, vasthouden maar vooral iedereen liefhebben in oneindigheid van deze galaxy welke reeds 26.000 jaar geleden gekeerd is en het patroon op zal volgen van de rond levensboom welke zich nu van binnen naar buiten zal keren.

Ik geloof in oneindigheid en reincarnaties van leven zowel dood, ik geloof in de vastberadenheid van onze keuze en onze wilskracht ik geloof inmiddels nog meer de immense bovenkracht welke ons aanstuurt en ons voortbeweegt in deze schitterende circles of life..

Lion king een kindermusical... u moest eens weten....


Ik mocht in dit leven u doorgeelfuik zijn vanuit dit universum, deze galaxy welke ons de keus geeft dit keer met zijn allen zoveel mogelijk te overleven om als mensheid superieur te mogen zijn het leven in alle levensvormen weer terug te laten keren in deze galaxy en allen te mogen gaan voorzien van zijne of hare energie 666 of de 999 het is maar de manier waarop je er tegen aan kijkt...

Ik geloof, ik geloof , ik geloof in de aller oppermachtige levensboom van het alles en het bovenen..

Een nieuwe religie is uw geboren, het is allen in uzelf gecreerd...

www.reflectionmaat.blogspot.com

www.ge-di-christi-re.com

ALL information like "life and dead"..

Het teruglaten keren op exact het punt van keren op de nieuweweg te Veenendaal is mij een overduidelijk teken dat werkelijk ALLES vanuit boven aangestuurd word, toeval bestaat niet als we ervanuit gaan dat zelfs de keus die wij willen en denken te bepalen vanuit boven word aangestuurd...

Dit keerpunt wat gecreerd is in Augustus 2008 ( 8 8 8 code of the bijbel... )( 9 is latin gebasseerden gecreerd op de 9 of 6 van Nautilus visie is gebasseerd vanuit de latijnen welke de tellingen gebasseerd hebben) was voor ons het teken dat mee werd gekeken vanuit den hogeren mij te mogen begeleiden in deze voor mij zo moeilijke mooie maar zeer slecht begaanbare weg in dit leven, doch zou ik niet terugdeinsen het op exact deze zelfde manier gedaan te hebben.

Ik BUIG mij Nederigh voor u te dienen te geven en te mogen ontvangen vanuit het hogeren, mijn emotie mijn ziel nog mijn naasten en het lot behoren tot u mijn vader nog moeder,

Ik buig mij nederig,

I believe, i believe i believe...welke weg ook voor mij bepaald is 13 07 2010...

Allerhoogste waarschuwingen gelden voor de gebieden nu Zuidelijk Europa en de andere gebieden die ik reeds eerder heb mogen melden op deze websites, Moeder aarde maakt zich nu groots op haar krachten te voltooien.

Vliegverkeer nu opstarten zal alle risicos van dien met zich meenemen...

U word als mens verplicht letterlijk en figuurlijk een den lijve een stap op de plaats te maken met groots respect voor de natuur en haar volgorde van groeien en ontbinden.. Dood is geen einde als je WEET, gelooft, maar vooral vasthoud in datgene je doorkrijgt..

Indiego is iets om trots op te zijn volg je hart volg je ziel, zij zal je wijzen naar de weg van het leven en de dood...

http://www.youtube.com/watch?v=zt_7s-Nv2W4&feature=related

Liefdevolle groet,

Rene van den Brink

Veenendaal Nederland

( Nieuweweg is in hindoe ganesh.. keerpunt= lus in weg die gecreerd is in augustus 2008... in Veenendaal Nederland... )

regenboogroute is door Nederlandse overheid uitgeroepen.. ook dit is van bovenuit bepaald geweest.. alles was gecodeerd weergegeven alles zo goed mogelijk te laten slagen.

Veenendaal Nederland zal vanaf 2012 u middelpunt van de aarde zijn... dit zal het tijdstip zijn waarin alles gerealiseerd zal zijn... dit alles zal het niets zijn van waaruit is gesproken...

de ogen van ra waren in mijn voetsporen gegeven ( PWA park te Veenendaal in de bestratingen, orion werd weerspiegeld in de stadsplattegrond van Brouwerspoort te veeenendaal. Dit alles waren tekenen voor mij starrig door te mogen gaan met het doorgeven van de informatie die mij geschonken werd ondanks alle tegenslagen.

Ik groet u liefdevol vanuit oneindige en onvoorwaardelijke liefde,

Re

http://www.rws.nl/rws/dww/home/regenboogroute/