Thursday, February 01, 2007

Welkom by the sunshine lands

Zoals u wellicht heft kunnen merken zijn ook wij begonnen met creatie van the sunshine lands en via de upgrading zal ik u nader uitleg gaan geven zonder de negatieve zijde te benadrukken.
De vise waarover gesproken word word van ouds gedeeld door alle religies maar zijn veranderd door vooral macht uit te oefenen.

Ik wil via de blogspot de waarheid gaan plaatsen zoals hij daadwerkelijk is en exact volgens dit plan zal gaan verlopen maar aan elk mens de keus word gelaten te geloven of te sterven..

Zoals een ieder zichtbaar en voelbaar mee kan maken op onze gehele aarde is het klimaat zich aan het wisselen MEER NIET!!!

Het klimaat is zich aan het opmaken om zich te roteren meer niet, de mens wored groots de schuld gegeven van alles wat gaande is maar ik kan en ik mag deze steun niet geven omdat het keerpunt wat nu gaande is een volkomen natuurlijk proces is en zich al eeuwenlang gewoon herhaald maar doordat vanuit de gouden eeuwen macht is gecreerd door geld en goederen uit te wisselen tegen betaling in plaats van ruil is sprake van een verschuiving van onze natuurlijke normen en waarden waardoor de balans op aarde niet meer correct is.


Ik zal via deze nieuwe insteek van deze nieuwe blogspot iets meer duidelijkheid gaan geven omtrent een WARE magnetische ompoling die nu gaande is.
Alles zal volledig volgens plan verlopen maar vanuit stille kracht.

Ik zal nader via de blogspot proberen dagelijks mijn denken aan u door te mogen geven en als doorgeeflijk te mogen gaan functioneren.
Ik mag beschikken over de kracth en de kennis te MOGEN luisteren naar de stem van GAYa onze stem van het innerlijkste der moeder aarde welke verstaanbaar is door op juiste manier naar natuur te luisteren en hier ook gebruik van te maken.
IK doe dat in vorm van channeling waardoor we contact hebben net zoals een medium heeft maar alleen dingen toe gelaten worden die ook mogen toegelaten worden in ons dagelijks leven.

Wij zien dit niet als duistere krachten maar juist al een zeer natuurlijke gave te mogen aankondigen wanneer hoe of wat gebeurd PUUR DOOR NATUUR TE KUNNEN LEZEN MEER NIET.

Ik zal u via deze nieuwe blogspot volledig wegwijs maken in een gemanipuleerde wereld die op zeer gevaarlijke wijze naar de verkeerde zijde word gedirrigeerd.
Zoals u wellicht vernomen hebt is onze hoofdsite voorlopig ofline gezet vanwege de grote escalatie die ontstaan is door het onrecht wat ons aangedaan word. MAAR via deze weg geef ik u overduidelijk een zeer natuurlijke boodschap vanuit moedER gaya, wie een vos "vangt" zal hem soms ook los moeten laten om de volgende dag weer te kunnen jagen...

IK wens u veel plezier en vooral deling van kennis die deze blogspot zal mogen doorgeven aan u. Welkom in een volledig gemanipuleerde wereld die als u iets eerlijker en duidelijker het nieuws volgt op een zeer andere wijze zichtbaar word ofwel de waarheid komt volledig boven.