Saturday, January 27, 2007

Het recht op hoop en passie

Het recht op hoop en passie is een onvolkomen verbonden drieeenheid van onse onderbewustzijn.

DE woorden van Napoleon waren onder meer Macht is gecreerd met kleingeestigheid maar de grootheid van macht is van zeer groot belang te weten dat mensen die juist macht weten te verdelen over verschillende bevolkingsgroepen wereldwijd veel meer betekenis heben voor hetvoorbestaan van elke medeaardling op deze planeet aarde.

Groot denken is vaak veroordeeld tot doemdenken, iemand negeren iemand paseren is een totaal andere insteek dan confrontatie omdaar een les uit te leren.
Vaak worden we beoordeeld door persoon die niet eens weten wat de achtergrond is van betrokkene persoon.

Ik weeet dat ik geleerd mag hebben van de grootsten der aarde en de grootsten der kosmos want ook ik weet dat de mens leert van haar fouten en door dit openlijk toe te mogen geven creeren wij volledige transparantie in ons menselijk bewustzijn maar wat doen we er eigenlijk mee dat is de reden dat ik deze blogspot begonnen bent hopelijk wat door te mogen geven aan onze medeaardling die OOK recht op hoop en en creeren van passie heeft maar vaak niet weet in welke weg het recht is te behalen.

Het klinkt gek maar de weg van vetrouwen en eerlijkheid is de moeilijke en vooral de lange weg in ons leven die inderdaad niet over rozen gaat maar eervolle vrienden.
JUist in deze tijden leert men de mens kennen en haar onvoorkomenlijke zucht naar egoisme maar ik neem dit niemand helemaal niemand kwalijk omdat ik weet ik leef en ik volg mijn gevoel volgens de Zuid Afrikaanse Mythes dat egoisme een gevoel is wat bij overleven behoort en de mens dit niet aan te meten is.

VAak wist ook ik niet meer welke weg ik mocht bewandelen en ook ik heb gedwaald, mistappen gemaakt verkeerde keuzes gemaakt etc etc.
Ik weet dat tijd een van de mooiste medicatie is van het helen van wonden ( fouten) en ik weet ook dat tijd behoort tot creatie van besef welke de eerste signalen vaak gevoeld worden in vorm van muziek ofwel de juiste trillingen.

IK blijf bij mijn kennis en wetendheid dat waarheid altijd boven water komt hoe dan ook welke weg we ook bewandelen, getuigenverklaringen dei onder ede worden vervalsd behoren tot een "aards recht" maar ik leef met volle overtuiging dat een kosmopolitaans recht hier ver boven staat en het oordeel zeker uit zal roepen waar dan ook in onze kosmolitaanse sterrenstelsels want nee we zijn niet alleen we zijn met veel gekomen om juist eens vanuit de " andere" zijde te laten zien dat een mens nioet kan veranderen maar juist creatie is van een bewustzijn gecreerd uit dromen.

Ik weet ook dat vertrouwen oneindig moet zijn en vaak afgeleid word om ons op een vals spoor te krijgen maar vertrouwen vind je door te zoeken naar eenheid eenheid tot creatie.

Ik zou graag via deze blogspot de vele mensen die mij steun hebben getuigd ook enkel in hun gedachten willen bedanken voor die steun omdat ik weet dat dit voelbaar is.
Eenzaamheid is vaak frustratie van het niet tijdig in verandering brengen van onze wegen die leiden naar eenheid , liefde en saamhorigheid.

Ik waarschwu dan ook aan een ieder die erop uit is dat ik vanuit stille kracht zal blijven werken ongeacht mijn verdediging voor mezelf op te komen omdat ik weet dat dit tot anderen toebehoort.
Ik beloof u vanuit stille kracht dat ik terug zal keren grootser wijder in zeer spoedige tijd.
Ik bedank via deze weg ook de mensen voor de ( nog steeds) vele steunbetuigingen die aan mijn adres bezorgd worden.

Ik weet ik besef en ik voel dat de weg der waarheid behoort tot de moeilijke weg in het leven maar eens aan het eind van die weg zal zoals Nelson Mandela 28 jaar heeft geroepen die rainbow schijnen welke voor een ieder hier op aarde gratis is zonder macht uit te oefenen.

Ik kondig u aan de ompoling der aarde welke in werking gezet zal gaan worden op het juiste tijdstip de juiste tijd de juiste plaats.
Volg de drieeenheid en u vind altijd naar waar u zoeken wilde.
Volg uw dromen want dromen is UW geboorte tot creatie.

Ik bedank mijn vele Zuid Afrikaanse vrienden voor het MOGEN delen van kennis welke behoort tot de geboorte kiem tot creatie want inderdaad zoals Bischop tutu zei en wat een jongen van 9 jaar uit Zuid Afrika mij nog eens onder mijn neus wreef eenmaal de kracht vinden om pijn en lijden om te mogen zetten geeft u de sleutel van geboorte tot grootheid grootheid is nooit geboren in vredestijd.


Ik bewandel mijn weg zoals mij is beschreven maar eens de belofte gedaan te beginnen met de creatie van the sunshine lands we kunnen regels bedenken vanuit macht mensen te kunnen manipuleren maar ook deze regels vinden eens hun eindbestemming omdat het menselijk bewustzijn niet aan regels verbonden is maar onstaan is door zoeken en te vinden in ons verleden om zo die boodschap door te mogen geven dat egosme puur BEHOORDE tot overleven nu de opwaardering van de 5e zonpassage ons overduidelijk zal gaan maken dat overleven allen mogelijk is door het delen van onze kennis en het samenbinden daarvan.

IK roep juist nu op te delen en alle lichtmensen te binden om te weten dat de tijd daar is voor creatie van onze dromen ongeacht hoe groot de gemanipuleerde macht is gecreerd vanuit regels.

vrijheid zal u gegeven worden de komende jaren, de vrouwelijke krachten zullen de leiding nemen over de planeet aarde, wereldwijd zal een revolutie plaats vinden van keerpunt tot nieuwe creatie. wees niet bang maar wees allert en gebruik uw bewustzijn en besef wetende dat hetgeen komen gaat behoort tot creatie van onze vrijheid.
Het recht van hoop en passie is een weg die behoort tot vrijheid van elke keus u kiest de ander bepaald of zij wil delen...................... ofwel passie ontstaat enkel door de mensen te laten voelen wat magic is anders nietr, magic kan enkel gevoeld worden door te weten, te ervaren en te delen.


Ik schaam me niet voor al mijn fouten maar besef dat dit mijn leerproces was om wakker te worden in mijn nieuwe bewustzijnsniveau.

Met vriendelijke groet,

Rene van den Brink