Tuesday, February 27, 2007

Mijn belofte maakt gelofte........

Mijn belofte de kinderen te mogen helpen van het wonderschone Zuid Afrika zal mij doen aansterken de dingen te gaan opvolgen welke mij opgedragen zijn.

MIjn sterkte zal afhankelijk gemaakt zijn van de kracht die gevonden mag worden in het omzetten van pijn en lijden in geloof en hoop in de toekomst.
Door vallen leert men opstaan en sterker te worden, ik geloof in de kracht van de butterfly deze schoonheid is enkel tot perfectie uitvoerbaar door niet in te grijpen op momenten dat het voor de butterfly te zwaar lijkt uit har schulp te komen. Ook dit proces behoort tot de natuurlijke loop om de juiste bloedbanen in werking te zetten deze butterfly te laten vliegen zoals in natuur bestemd is.

Vergeet nooit dat vasthouden aan een droom enkel de sleutel is tot daadwerkelijke creatie van die droom.
Hoe moeilijk die weg ook zal zijn blijf vechten blijf geloven blijf vasthouden want eens zal ook vuur u de droom waarheid worden want geloven is vasthouden en nooit meer loslaten in een toekomst waarvan ik zeker weet dat het goede zal overwinnen van het kwade.

Belofte maakt schuld, mijn gelofte aan de kinderen van Zuid Afrika is dan ook ik zal alles in het werk stellen mijn denken en doen om te gaan zetten in daden.


Met vriendelijke groet, verblijf ik NKosi sikelela Afrika.

Ons ek bye lif vir Afrika

Alleen samen is een droom te creeren............