Sunday, February 04, 2007

creatie van deling door kennis

Vaak vraag ik me af waarom dingen gebeuren zowel in goede richting al het slechte maar is het eigenlijk wel het slechte zoals wij het willen zien.
Is het niet zo dat een mens zal MOETEN vallen om te leren opstaan, om te MOETEN falen om te leren voorkomen.

Wel mijn ervaring is een overduidelijk ja ik heb mogen leren door te ervaren en te leren pijn om te zetten in geloof hoop en doorgeven van die kennis want nee als deze dingen mij niet waren overkomen kon ik deze dingen toch ook niet doorgeven aan anderen.

We breken vaak in in elkaars leven om invloed uit te oefenen en te denken dit in goede banen te leiden maar is dat nu eenmaal wel zo is het niet zo dat ook die ander zal moeten ervaren door te leren zien te leren voelen en te leren delen want ja je kan diegeen wel een keer mooie spullen geven maarook een gegeven bank raakt eens kapot en is aan vervanging toe en enkel dan rest ons de vraag pas zou dit nog eens gebeuren en tja enkel dan zult ook u ervaren dat magic vaak maar eens plaatsvind in een mensenleven om dingen zoals levenservaring een andere weg in te sturen en ja iedereen kan veranderen uit eigen vrije wil maar iemand willen veranderen om macht uit te oefenen zal nooit lukken want grootsheid is enkel geboren in oorlogstijd en oorlogstijd is het leren omgaan met een situatie die u leert te overleven wij vroegen liefde en kregen pijn om te voelen wat liefde inhoud.
Vaak willen wij mensen veranderen niet wetende dat dit niet aan ons is maar een proces is dat puur vanzelf gaat en al in werking gezet is door een pure ontmoeting die ontstaan is door het contact maken van de pure ziel.

Een ontmoeting die ontstaat uit magic is een ontmoeting die uit puurheid bestaat en ook nooit meer terugkeerd vaak niet wetende dat deze ontmoeting een spiegel is van jezelf juist door deze persoon kennis te leren delen ontstaat een groter bewustzijn waardoor het zien van gevaren duidelijker word en de kennis zal worden mogen doorgegeven.
Deze ontmoetingen stuur ik meestal aan en vinden op de gekste plaatsen plaats in een zwembad cafe of gewoon op straat door iemand die je aanspreekt om de weg te vragen wetende in je ziel dat je deze persoon eerder gezin hebt en gesproken hebt.

Vaak heb ik geprobeerd media te benaderen en te vragen of ze nu daadwerkelijk zo blind waren maar telkens weer werd ik op feiten gedrukt die overduidelijk aangaven dat enkel de werkwijze te werken vanuit stille kracht een overduidelijke kans van slagen heeft zoals een van mijn geleerde BIG EAGLE zei, je hoeft niet te weten om te ervaren, ervaren is vallen om een volgende keer te weten dat je niet meer hoeft te vallen door deze opgedande ervaring. Wel deze woorden waren voor mij een opening van een zoektocht die jaren lang zou gaan duren en mijn bewustzijn verder open zou zetten om antwoorden te vinden omtrent dit GOddelijk plan wat gaande is.

Vaak werd gedacht dat de westerse wereld zoals wij die overduidelijk als winnaars hebben gezien dit ook daadwerkelijk waren maar het integendeel is waar merk ik nu omdat juist deze westerse wereld nu keihard op feiten worden gedrukt die eigenlijk al duizenden jaren lanmg beschreven worden in de oudste legendes die van geboorte op geboorte oor zijn gegeven en zijn gaan leven als mythes waardoor onze leefomgeving zich hier op in is gaan stellen.
Creatie is inderdaad vormgeven en inderdaad vormgeven is eigenlijk het weerspiegelen van elke ziel maar wat hebben we er aan als we dit niet door kunnen geven aan onze nieuwe generatie want zoals ik me ook afvroeg is de history wel eigenlijk zoals wij hem voorgespiegeld kregen want ja de winnaars op dat moment bepalen ook de loop van die volgende jaren maar of dit daadwerkelijke winnars zijn is nog maar de vraag omdat mijn ogen zijn geopend voopr de daadwerkelijke werkwijze van deze opperoudsten en hooggeleerden vanuit de kosmos gezonden.

Een van mijn meesters gaf me overduidelijk aan dat deze war nog lang niet klaar is maar juist op punt staat van een omwenteling want zoals zij dit overduidelijk meedeelden an me word de wereld zoals wij die nu kennen VOLLEDIG overgeleverd aan ouroude kennis we zullen in history moeten duiken om erachter te komen waar wat gebeuren gaat we zullen via andere ogen moeten kijken willen we kunnen gaan overleven want ja al onze apparatuurzal ons in de steek gaan laten tijdens deze omwenteling zoals die genoemd word in de maya kalenders die exact uitgerekend werden op onze natuurlijke levenscyclus welke afhankelijk is van de stand van de zon en de maan.

Deze oerdoude kennis is doorgeven van generatie op generatie en zal onsterfbaar zijn omdat de sotry voortleeff in de ziel en uitbanning JUIST zal zorgen vaan aantrekking naar deze kennis want is de regel der natuur niet zo dat datgeen wat gevaarlijk is wij onze neus juist in willen steken.
Ik weet dat ik gekomen mag zijn om kennis door te mogen geven aan de juiste personen en dat deze kennis enkel naar buiten gebracht word als de dna code correspondeert met degeen die tegenover me staat, deze code word door onze ogen gelezen en doorgeven aan onze hersens om die de juiste opdracht uit te laten voeren van hetgeen wij hebben ingeprogrameerd.

Leer ook eens vanaf een andere kant te gan kijken en zie de wereld eens in een ander licht een mooi licht want ja de mens is n staat vele jaren langer te leven in veel gezondere toestand zonder ziektekiemen en zonder oorlogen en honger.
Enkel respect en waardering van het doorgeven van elkaars kennis zal zorgen voor de sleutel van hetgeen er komen gaat.

ervaren is leren delen van die kennis van gevaar dat voorkomen beter is dan te genezen en zoals de indianen me ooit zeiden wat is een laffaard als die ervoor kiest te vluchten om het voorbestaan van haar kennis te waarborgen.. wat is vluchten als kennis hoger staat in onze levenscyclus dan gevaar...

creatie is die vorm aanbrengen in uw leven waarin uw doel van het bestaan duidelijk zichtbaar word om het doorgeven van kennis te waarborgen, want hoelang reist een gesproken woord totdat hij dat ene luisterend oor heeft gevonden wat die kennis door kan en door mag geven...

Met liefdevolle groeten verblijf ik Rene van den Brink