Saturday, November 21, 2009

The Vote of the Gods..













Wedergeboorte aarde

Lang hebben we mogen toeleven naar de momenten die nu komen gaan, wedergeboren, opnieuw ons gezicht naar de zon kerende in een andere richting niet meer vanuit den Oosten.

Eindelijk "Back Home" terug op onze geboortegronden de plaats waar we dachten aards thuis te behoren. Geen land zal zijn aardse grenzen meer kunnen aarden. Lang gewacht op dit moment wat komen gaat dat als bewijs zal gaan dienen aan het laatste oordeel.

Is het niet zo dat het moment der Goden bepaald wat wij als mens ingeven en vooral doorgeven aan elkaar.

Leren wij niet als mens te delen vanaf het moment dat we kind zijn en vanaf dat we geboren worden, is het niet zo dat JUIST de rijkeren de Armen moeten leren geven in zowel geestelijk als materiele kennis en voorspoed. Leren we niet ontwikkelen van het alleen zijn naar het samen zijn vanaf geboorte..

Om pijn en lijden leren om te zetten zullen we moeten leren weten wat pijn is en waarom we deze vorm van emotie ontwikkelen als we weten dat we alleen gekomen zijn en alleen zullen gaan.

Het is net als geboren worden waarbij 99,9999 % van de gebeurtenis uit pijn bestaat maar we de gedachten in ons focussen om datgene er na komt, is dat niet mee ervanuit te gaan zeker te weten dat opnieuw geboren worden en te weten wat komen gaat veel sterker is dan alle pijn dat we geleden hebben....

Het leven in het nu is slechts de fractie van hetgeen hierna komt, het is grootser mooier en veel vrediger dan de mensen hier op aarde ooit hebben kunnen denken. Boven bestaat geen oorlog maar bestaat enkel energie, energie waarvan wij mee mogen bepalen of ze voortleeft of niet, in goede en of slechte kracht mogen wij bepalen dat kleine beetje God te mogen zijn. U denkt, u bepaald en u creert... het is de gedachtenkracht die de rest van uw leven bepalende is..

Is het kenmerkend voor ons als mens zijnde gevaar uit de weg te gaan in plaats van te confronteren en het op te lossen, NEE toch we leren van oertijd uit te overleven door eerst onszelf te voorzien en dan pas onze medemens, echter nu is een tijdperk aangebroken waarin we hebben mogen leren delen en leren samenvoegen zodat we als gehele mensheid een mogen zijn in kennis in voor en in tegenspoed omdat kennis SAMEN groots zal zijn kennis alleen zeer klein zal zijn. Samen creeren is samen bouwen, samen liefhebben is samen orkanen en tornado,s de baas kunnen.. beseft u dat...


Reeds duizenden jaren is voor het wegrennen en het confronteren gekozen door mensen we berechten en veroordelen mensen terwijl we weten dat het geen oplossing bied voor beide partijen de veroordeelde of de gerechtigde.. recht hebben en krijgen is een groot verschil. Maar we zijn nu in een nieuw tijdperk beland waarin wij als mens zijnde over de kennis mogen beheren dat alles rond is gecreerd en alles terug zal keren naar de plaats waar het vandaan komt. Tijd is kostbaar als men weet wat energie inhoud...

Heeft u er ook wel eens over nagedacht hoe mooi deze aarde zou kunnen zijn als wij als mens alles in kennis samenvoegen en alles zouden willen leren delen zonder anderen verdriet en of onrecht aan te doen.

Ik heb vaak de Vote of the Gods gehoord diep in mijn hart en heb vrijwel altijd deze stemmen opgevolgd, zodra je weet wat deze vote inhoud dan ontdek je dat er veel meer te weten is dan wij als mens ooit hebben kunnen weten en ooit hebben kunnen ontdekken.

Techniek ontwikkeld ons naar maatstaven der evolutie exact zoals zij dat wil in keurige volgorde en op exact de juiste plaats in de juiste volgorde met die juiste personages.

Vaak denken we dat iemand voortbestemd is voor ons en klampen we jarenlang ons vast aan dat idee. Maar is het niet zo dat het hogerplan ons altijd voor verrassingen steld en zonder dat iemand er bij stil staat we af worden gehaald van een weg die we denken dat we die kant op hadden willen en of moeten gaan.

We leren inzien door de loop der jaren heen, we leren sneller op te staan wanneer we vallen, we leren de scherven bij elkaar te rapen wanneer een spiegel gebroken is omdat we weten dat alle stukjes spiegel bij elkaar datzelfde aangezicht kan weerspiegelen in een mischien nog wel veel mooier perspectief dan wij ooit hebben mogen en kunnen indenken.

Ook ik besef nu pas onderdeel te zijn van een immens mooi en groot plan van boven af gestuurd. Hoe vaak ik ook weg heb geprobeerd te rennen, hoe vaak ik ook getracht heb linksom te gaan en rechtsom gestuurd ben.

Hoe vaak ik ook tegen adviezen van anderen een andere richting in ben gegaan, NU echter jaren later na de ontmoeting van mijn twinsoul besef ik dat ik onderdeel uit mag maken van een immens mooi en vooral groot Goddelijk plan.. Namelijk creatie van hemel op aarde te laten starten exact zoals plan vanaf de nieuwe novae de nieuwe aangekondigde ster die lange tijd aan ons zonnestelstel heeft mogen staan.

Zoals u heeft kunnen zien en lezen zijn we reeds begonnen de architectuur in kaart te brengen van de nieuwe aarde zoals aangekondigd waar voor iedereen een plaats gereserveerd zal zijn en voor niemand een uitzondering gemaakt zal worden ongeacht wat we gedaan hebben in ons verleden.

Ik heb reeds jarenlang de Vote of the Gods opgevolgd en heb ondervonden dat mits je naar deze stemmen zeer goed luisteren en je dieptste innerlijk opvolgd er altijd een kromming in de weg zit waarvan jij juist dacht dat die het einde betekend.

Nu ik opnieuw Homeless ben geworden ben ik beseffende, ben ik wetende en ben ik zingende hoe mooi het is niet homelesse te zijn in een leven waarvan wij niet alleen denken dat materie de rijkdom is die wij mogen pachten in dit leven maar de immense innerlijke rijkdom die ons te wachten staat als we het pad hebben bemogen te lopen van de regenboog waar aan het einde van dat pad een immense grote pot met goud en zilver klaar mag staan. Ik heb het er graag voor over dakloos te zijn als ik toen had geweten wat ik nu mag weten..

Ondanks alle tegenspoed die ik heb mogen ondervinden de afgelopen jaren heb ik mijn vleugels als vlinder mogen leren ontwikkelen, ik heb de spieren mogen oprekken, ik heb mijn ogen mogen openen tegen het felste licht in deze kosmos, ik heb mogen luisteren, leren inzien en vooral ik heb mogen leren delen met mijn medemens omdat ik net als u op DIT moment in het nu zijn een medebewoner van van het aard zijn...

Ik besef nu dat innerlijke rijkdom je de kennis in pacht geeft geen paleizen nodig te hebben om koning te mogen voelen, geen gouden juwelen hoeft te dragen om koningin in aanzien te zijn, geen gouden koetsen te beheren te weten reincarnatie te zijn van een Zonnegod, wetende ja zeker wetende dat ik net als u onderdeel heeft uitgemaakt van een immens groot universeel plan.

Hoe rijk zijn mensen die zich achter rijkdom in materie verschuilen en zich voordoen in gouden koetsen, hoe rijk zijn mensen die gouden kroonjuwelen dragen maar geen kern van waarheid van het leven hebben mogen weten, Nu pas besef ik dat homeles zijn nodig is te weten dat innerlijke rijkdom alleen te erkennen is zodra je geleerd hebt ALLES los te laten vertrouwende op het boven zijnde.. Een koning en of keizerin ben je pas als je weet dat de vrije gedachtenkracht jou uitroept tot dat koning en of keizerin zijn.. het is kwestie van JOu eigen wilskracht.

Ik groet u in alle liefde in voor en in tegenspoed. De wedergeboorte die reeds op handen zal worden gezet beslaat een plaan waarbij voor iedereen een plaats zal worden gecreerd ongeacht koning, of Koningin, keizer of dakloze, kreupele of slechtziende er zal voor iedereen een plaats gecreerd worden om samen te leven samen te delen en vooral samen weer lief te hebben en in groepsverband weer als mens te leren samen leven in het alles een zijn en alles een worden in het hoogst Goddelijk plan....

Met trots mag ik meedelen dat we begonnen zijn de architectuur die in mijn gedachten zal worden aangestuurd vanuit boven in kaart te brengen. Architect van de wedergeboorte zijn is een voorrecht, om dingen te mogen zien waarvan we nooit hebben gedacht dat deze mogelijk werden geacht, wetende dat dit alles behorende is bij het hoogst Goddelijk plan der wedergeboren....

Een Goddelijk plan zou een Goddelijk plan niet zijn als de tijdstippen vooraf bekend waren geweest dat gebeurtenissen komen gaan, als deze bekendheid eraan gegeven was, dan was geen wereldleider zo eerlijk geweest met u te willen delen, te willen ervaren en vooral te leren inzien. Juist daarom zal een DNA- key in de ogen van de zonen van re niet zijn weerlegd in de diepste voetstappen der Goden en het werkelijk nu zijnde.

Mischien was het juist daarom wel dat mensen mij niet te hulp hebben mogen schieten omdat ik dan anders nooit had geleerd die mooie vlinder te gaan zijn...

Creatie van hemel op aarde is in volle gang gezet..


Er s g n G d d d KOMMA n PUNT h ft tg v nd n,.... U... d b t k n s v n h t w rd t d n nsch w n... NIET weten is niet dom, niet willen delen en niet willen voorbereiden is dom.. De mensheid zelf heeft het zichzelf moeilijk gemaakt...

Ik zou niet in de schoenen willen staan van een aards regeringsleider of leidster die wetende is wat komen zal, en straks zijn of haar kleinkinderen te moeten uitleggen waarom zij niet hebben willen delen in kennis en voorspoed, ik leef liever moeilijk en kort in dit leven maar in volle waarheid en openheid naar buiten toe dan wrok en grote leugens waarvan onze wereldleiders nu deel van uitmaken. Europa een maken begint bij het leren delen in kennis in voor EN TEGENSPOED... Soms weet je gewoon zeker dat de betekenis van het woord zijn niet in een volledig perspectief aanwezig hoeft te zijn maar dat slechts een aantal woorden u aangereikt hoeven te worden zeker te weten dat het nu komen zal.... W d rg b rt ... is dichterbij dan u denkt.. 2012 is geen 2012 zoals wij denken... het gebeurd eerder...

Regeringsleiders moesten zich wereldwijd kapotschamen omdat zij grotendeels weten wat komen gaat en u onthouden van grootschalige informatie.., denk eens om de kinderen die u het nalaat te pogen om te overleven, naar mijn inzien is het onze PLICHT ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen deze naderende pole shift zullen overleven, helemaal onze kinderen.... We zijn allemaal medebewoners van deze aarde en hebben ALLEMAAL het recht op zijn minst pogingen te doen te proberen overleven..

Zoals eerder gezegd en voorspeld zal de taal wereldwijd weer een worden en zal de Engelse taal zorgen voor een verstaanbaar gevoel, emotie en vooral leren overbrengen van elkaars kennis..

De Engelse taal onderschat in alle vormen van het woord gesproken en beschreven...

Ik groet u liefdevol,


Rene van den Brink

Veenendaal Nederland


www.designer-of-the-rebirth.blogspot.com